Thumbnail
αναπληρωτές

Να μην περάσουν τα νέα σχέδια του υπουργείου παιδείας, μονιμοποίησης των ελαστικών σχέσεων εργασίας
    Αγώνας για μαζικούς διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών.

Ο τρόπος πρόσληψης των  αναπληρωτών εκπαιδευτικών έχει γίνει ένα εργαλείο στα χέρια των εκάστοτε κυβερνήσεων για να διασπά τους εκπαιδευτικούς και να αποπροσανατολίζει το λαό απ’ τις αντιλαϊκές πολιτικές του στο χώρο της εκπαίδευσης.

«Ύψιστος στόχος του υπουργείου Παιδείας  να λειτουργήσουν  όλα τα σχολεία απ’ τις αρχές Σεπτέμβρη το 2016-2017» δήλωσε ο υπουργός Φίλης  για να στηρίξει το νέο νομοσχέδιο για τις προσλήψεις των αναπληρωτών  που πετάει στην ανεργία χιλιάδες εκπαιδευτικούς που τόσα χρόνια  δίδασκαν στα πιο απομακρυσμένα μέρη της χώρας.

           Πόσο ακούγεται υποκριτικό το ενδιαφέρον του υπουργείου για τη λειτουργία των σχολείων και το δικαίωμα στην πρόσβαση  της νεολαίας στην εκπαίδευση:

1. όταν απομένουν  15  διδακτικές μέρες για να  τελειώσουν τα μαθήματα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση   και υπάρχουν 3800 κενά σε εκπαιδευτικούς στην αθμια και τη Βθμια εκπαίδευση.

2. Όταν η φτώχεια και η κοινωνική εξαθλίωση, που και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ _ΑΝΕΛ  ενισχύει παραπέρα  με την πολιτική της,   οδηγούν  σπουδαστές και φοιτητές   να παρατούν τις σπουδές τους απ’τα ΤΕΙ -ΑΕΙ  και η προοπτική  της πλειοψηφίας των νέων σύμφωνα με τα κυβερνητικά στελέχη είναι  η μαθητεία ,τα voucher ή η ανεργία.

3.Όταν γονείς πληρώνουν μέσα στο δημόσιο σχολείο για την κάλυψη θέσεων  εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης, ή πληρώνουν για δραστηριότητες  και λειτουργικά  έξοδα του σχολείου.

Οι στόχοι του υπουργείου παιδείας, της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ, σύμφωνα με τις κατευθύνσεις ΟΟΣΑ-ΕΕ έχουν ήδη δρομολογηθεί:

Κανένας διορισμό μονίμων εκπαιδευτικών, παρά τη διασπορά ψεύτικων ελπίδων, (εκτός αν  επιτρέψουν ελάχιστους για στάχτη στα μάτια οι επιτηρητές).

Ελαχιστοποίηση των προσλήψεων των αναπληρωτών.

Κινητικότητα  των εκπαιδευτικών – ενοποίηση ειδικοτήτων, ώστε να φαίνεται, ότι δεν υπάρχουν κενά.

 Συγχωνεύσεις-καταργήσεις σχολικών μονάδων ( Για τα νηπιαγωγεία αυξάνει τον αριθμό μαθητών απ’ τα 7 στα 14 )

Συγχωνεύσεις –καταργήσεις ειδικοτήτων και τμημάτων στην  Επαγγελματική εκπαίδευση, ενοποίηση ειδικοτήτων εκπαιδευτικών, αύξηση αριθμού μαθητών ανά τμήμα ή τάξη, στροφή των μαθητών στην κατάρτιση και στη μαθητεία,  σύμφωνα με την πρόταση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Κατάργηση τμημάτων ένταξης.

Μέχρι και αύξηση της διδακτικής ώρας και μείωση του αριθμού των διδακτικών ωρών ανά μέρα, έχει ακουσθεί προκειμένου να μην φαίνονται ότι υπάρχουν κενά.

Άξιος συνεχιστής των προκατόχων του ο Υπουργός Φίλης αναλαμβάνει να υλοποιήσει τις εντολές του ΟΟΣΑ και της ΕΕ για μονιμοποίηση των ελαστικών σχέσεων εργασίας  στο δημόσιο σχολείο. Οι  συνεχείς  αλλαγές, τα τελευταία χρόνια, του τρόπου διάταξης των πινάκων των αναπληρωτών,  οι μηδενικοί διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών,  η απαξίωση των πτυχίων – εφαρμογή της αξιολόγησης -μέσα απ’ τον ΑΣΕΠ ή τα ακριβοπληρωμένα σεμινάρια, οι πολλαπλές ελαστικές σχέσεις εργασίας στο δημόσιο σχολείο, αποτελούν τη βάση πάνω στην οποία οι κυβερνήσεις έχουν κατορθώσει  να διασπάσουν  το μέτωπο των εργαζομένων εκπαιδευτικών, οι οποίοι  δουλεύουν στον ίδιο χώρο με τον ίδιο εργοδότη. Αυτή την κατάσταση  εκμεταλλεύεται το Υπουργείο και προωθεί το συγκεκριμένο νομοσχέδιο.

Η απαξίωση, μέχρι την κατάργηση της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών, η μοριοδότηση του βαθμού πτυχίου, η προϋπόθεση της παιδαγωγικής επάρκειας ενθαρρύνουν την ανθρωποφαγία  και απαξιώνουν παραπέρα τα πτυχία αφού όποιος δεν έχει πετύχει ΑΣΕΠ,  δεν πα να διατρέχει  πάνω από 10 χρόνια τη χώρα, «δεν είναι άξιος να διδάξει»! σύμφωνα με το Υπουργείο. Το ποιος είναι «άξιος» κάθε φορά κρίνεται  απλά  απ’ τους κυβερνητικούς αντιδραστικούς  στόχους. Συνάδελφοι που βραβεύτηκαν για τις καινοτόμους δράσεις τους στα  ΕΠΑΛ, το 2013  τέθηκαν σε διαθεσιμότητα  απ’ τον ίδιο υπουργό που τους βράβευσε!

    Το νέο νομοσχέδιο, μαζί με τα υπόλοιπα μέτρα που προωθούνται,  στοχεύει να επιβάλλει παραπέρα ένα μόνιμο πλαίσιο ανασφάλειας-αβεβαιότητας στο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης για αυτό μας αφορά όλους μόνιμους και αναπληρωτές. Γι αυτό πρέπει να συμμετέχουμε μαζικά στην απεργία και στις διαδηλώσεις  όλοι: ΜΟΝΙΜΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ.

 Ο χώρος της εκπαίδευσης ( εκπαιδευτικοί – μαθητές ) βρίσκεται αντιμέτωπος με μια επίθεση που θα έχει βάθος και διάρκεια. Απέναντι σ’ αυτήν την πολιτική, χωρίς αυταπάτες πρέπει οι εκπαιδευτικοί  να πάρουν ξεκάθαρη θέση και να υπερασπιστούν το δικαίωμα τους στη  μόνιμη και σταθερή δουλειά και  μαζί με μαθητές και γονείς να υπερασπιστούν το δικαίωμα των μαθητών στη δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά κόντρα στις πολιτικές που τους τα  στερούν.

                                                                                                               Χανιά, 14-04-2016

Γεωργία Θάνου

Χριστίνα  Λιάπη,  αναπληρώτρια

Μέλη των                                                                                        Αγωνιστικών Κινήσεων Εκπαιδευτικών

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

anaplirotes_10.jpg
Αναπληρωτές: «Πληθώρα» τοπικών Προσκλήσεων για την κάλυψη θέσεων ΠΕ70 Δασκάλων
Η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων και δήλωσης προτιμήσεων είναι από 09/12/2024 έως και την Παρασκευή 13/12/2024
Αναπληρωτές: «Πληθώρα» τοπικών Προσκλήσεων για την κάλυψη θέσεων ΠΕ70 Δασκάλων
kifisos.jpg
Τροχαίο στον Κηφισό: Σοβαρό μποτιλιάρισμα στην άνοδο και καθυστερήσεις
Μποτιλιάρισμα έχει δημιουργηθεί στην κάθοδο της λεωφόρου Κηφισού απο το ύψος της γέφυρας Μεταμόρφωσης προς τα ΚΤΕΛ λόγω σύγκρουσης οχημάτων
Τροχαίο στον Κηφισό: Σοβαρό μποτιλιάρισμα στην άνοδο και καθυστερήσεις
anapiria.jpg
Ψήφισμα για αξιοπρεπή εκπαίδευση για τα παιδιά Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα
«Αν και η εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για το ελληνικό κράτος, η πραγματικότητα στα σχολεία δεν ανταποκρίνεται...
Ψήφισμα για αξιοπρεπή εκπαίδευση για τα παιδιά Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα