Thumbnail
Συγχωνεύσεις νηπιαγωγείων και κανένας διαχωρισμός του δασκάλου από τον καθηγητή

Συγχωνεύσεις νηπιαγωγείων και κανένας διαχωρισμός του δασκάλου από τον καθηγητή, εφόσον πλέον κάποιες ειδικότητες θα διδάσκουν σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, ορίζει νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, που μέσα σ’ όλα αλλάζει και την ημερομηνία εγγραφής των μαθητών από τον Σεπτέμβρη του τρέχοντος έτους στον Μάιο του προηγούμενου.

Όπως επισημαίνει το ρεπορτάζ του «Ελεύθερου Τύπου», η ρύθμιση προβλέπει οι εγγραφές να γίνονται αποκλειστικά από την 1η έως και τις 20 Μαϊου του προηγούμενου σχολικού έτους (σ.σ: εφόσον ψηφιστεί δεν θα ισχύσει από την επόμενη σχολική χρονιά αλλά για το διδακτικό έτος 2017 – 2018) ώστε να γίνεται από νωρίς η καταγραφή των εκπαιδευτικών κενών. Αν και το νομοσχέδιο για την Έρευνα προβλέπει διατάξεις που αφορούν κυρίως το μεταβατικό πλαίσιο για τα ερευνητικά κέντρα και ρυθμίζει διοικητικά θέματα για Πανεπιστήμια και ΤΕ, οι λιγοστές διατάξεις για την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι αυτές που έχουν ανοίξει ήδη τον ασκό του Αιόλου. Εκτός από την αλλαγή της ημερομηνίας των εγγράφων, διαφοροποίηση υπάρχει και στον αριθμό νηπίων που προβλέπονται για κάθε νηπιαγωγό.

Μέχρι τώρα, ο νόμος ορίζει ότι ο ελάχιστος αριθμός για την ίδρυση και λειτουργία μιας τάξης νηπιαγωγείου είναι 7 νήπια. Βάσει του νομοσχεδίου, ο αριθμός πέφτει στα 5 νήπια για τις απομακρυσμένες, δυσπρόσιτες και παραμεθόριες περιοχές, (και για περιοχές με δυσκολία πρόσβασης), όμως εκτοξεύεται στα 14(!)  στα αστικά κέντρα.

 Καταγγελία

Το συντονιστικό νηπιαγωγών απέστειλε ανακοίνωση σχετικά με τη ρύθμιση καταγγέλλοντας ότι το υπουργείο Παιδείας προωθεί αθρόες συγχωνεύσεις – καταργήσεις νηπιαγωγών ιδιαίτερα στις ημιαστικές περιοχές και την επαρχία.

Στο πλαίσιο της υπόσχεσης που έδωσε από την πρώτη μέρα ανάληψης των καθηκόντων της η νέα ηγεσία για έγκαιρη κάλυψη των κενών στα σχολεία (μετά το φετινό φιάσκο με τους αναπληρωτές να συμπληρώνουν αιτήσεις την ημέρα του Αγιασμού ) το νομοσχέδιο ορίζει αλλαγές στη διαδικασία κάλυψης των διδακτικών ωρών των εκπαιδευτικών.

Συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί με κοινές ειδικότητες σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση θα διδάσκουν από το Δημοτικό μέχρι και το Λύκειο ανάλογα με τις ανάγκες των σχολείων. Η ρύθμιση αφορά του εκπαιδευτικούς πληροφορικής, ξένων γλωσσών, καλλιτεχνικών, γυμναστές, μουσική και θεατρικής αγωγής. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

MATHITES
«Πέμπτη 6 Νοέμβρη κλειστά σχολεία»: Το μαθητικό κάλεσμα, τα αιτήματα και τι σημαίνει για την εκπαιδευτική ατζέντα
Κύρια αιτήματα: Όχι «τριπλές πανελλαδικές» – κάλυψη κενών – 15/τάξη στις Ομάδες Προσανατολισμού – ασφαλή κτίρια – λύσεις στη μετακίνηση – σεβασμός σε...
«Πέμπτη 6 Νοέμβρη κλειστά σχολεία»: Το μαθητικό κάλεσμα, τα αιτήματα και τι σημαίνει για την εκπαιδευτική ατζέντα
τεχνητή νοημοσύνη
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό
Περισσότεροι από τους μισούς μαθητές δεν μπορούν να διακρίνουν αν το περιεχόμενο που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη είναι αληθινό, σύμφωνα με νέα...
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό
psari
Ποια ψάρια τρώγονται κάθε εποχή; Οδηγός εποχικής κατανάλωσης από τις ελληνικές θάλασσες
Τι ψάρια είναι καλό να προτιμάμε ανάλογα με την περίοδο του χρόνου – Οφέλη για την υγεία, το περιβάλλον και την τσέπη μας
Ποια ψάρια τρώγονται κάθε εποχή; Οδηγός εποχικής κατανάλωσης από τις ελληνικές θάλασσες