Thumbnail

Απόφαση 29195/ΓΔ4/19-2-2016 (ΦΕΚ 394/Β/19-2-2016) του Υπουργείου Παιδείας

Η περίπτωση στ΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 10 της με αριθμ. Φ.353.1/324/105657/Δ1 (ΦΕΚ 1340/2002 τ.Β΄) υπουργικής απόφασης, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«στ.α. Το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα (Ε.Ω.Π.) στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση συντάσσεται το πρώτο δεκαήμερο του μηνός Σεπτεμβρίου από τον Διευθυντή του σχολείου σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων.

Το Ε.Ω.Π., για την Α/θμια Εκπαίδευση υποβάλλεται στο Σχολικό Σύμβουλο σε τρία αντίγραφα, ελέγχεται και εγκρίνεται από τον Σχολικό Σύμβουλο ως προς το παιδαγωγικό του μέρος και ως προς την κάλυψη του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών. Ο Σχολικός Σύμβουλος, αφού το εγκρίνει, επιστρέφει ένα εγκεκριμένο αντίγραφο στο σχολείο και ένα αποστέλλεται για ενημέρωση στον αρμόδιο Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Το Ε.Ω.Π. ελέγχεται και εγκρίνεται ως προς την πλήρη κάλυψη του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών από τον οικείο Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Στην περίπτωση που υπάρχουν δυσκολίες στη σύνταξη του Ε.Ω.Π., ο Σχολικός Σύμβουλος δίνει τις απαραίτητες κατευθύνσεις και οδηγίες για τη διαμόρφωση του, οι οποίες και εφαρμόζονται από τον Σύλλογο των διδασκόντων, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες της κάθε σχολικής μονάδας.

στ.β. Το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα (Ε.Ω.Π.) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση συντάσσεται εντός του μηνός Σεπτεμβρίου από τον Διευθυντή του σχολείου σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων. Το Ε.Ω.Π. ελέγχεται και εγκρίνεται από τον αρμόδιο Σχολικό Σύμβουλο ως προς το παιδαγωγικό του μέρος και ως προς την κάλυψη του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών.

Το Ε.Ω.Π. ελέγχεται και εγκρίνεται ως προς την πλήρη κάλυψη του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών από τον οικείο Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι Σχολικοί Σύμβουλοι Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εποπτεύουν τη σύνταξη και εγκρίνουν τα Ε.Ω.Π. των σχολικών μονάδων της Περιφέρειας ευθύνης τους, την εφαρμογή της κείμενης σχετικής νομοθεσίας και την υλοποίηση του πνεύματος των ισχυόντων Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών (Α.Π.Σ.). Οι αρμόδιοι Σχολικοί Σύμβουλοι Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προτείνουν εγγράφως προς το οικείο υπηρεσιακό συμβούλιο (ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΔΕ) τρόπους αξιοποίησης του πλεονάζοντος διδακτικού ωραρίου εκπαιδευτικών ως προς την κάλυψη κενών σε διδακτικό προσωπικό, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις».

Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 26/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 26/05

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Instagram
Instagram: Νέα δυνατότητα κλειδωμένων Reels για αποκλειστικό περιεχόμενο
Πρόκειται για τα λεγόμενα «κλειδωμένα Reels», δηλαδή σύντομα βίντεο που είναι προσβάσιμα μόνο σε όσους καταφέρουν να λύσουν έναν γρίφο ή να εισάγουν...
Instagram: Νέα δυνατότητα κλειδωμένων Reels για αποκλειστικό περιεχόμενο
panellinies
Υπουργείο Παιδείας: Τρόπος εξέτασης και βαθμολόγησης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων
Τι προβλέπει η απόφαση για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις: Στις Πανελλήνιες Εξετάσεις τα θέματα των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων λαμβάνονται...
Υπουργείο Παιδείας: Τρόπος εξέτασης και βαθμολόγησης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων
ΚΙΝΗΤΟ.jpg
Συναγερμός για απάτες μέσω SMS: Ποια μηνύματα πρέπει να διαγράψετε άμεσα από το κινητό σας
Χιλιάδες χρήστες κινητών τηλεφώνων παγκοσμίως βρίσκονται στο στόχαστρο ενός νέου, επικίνδυνου κύματος εξαπάτησης μέσω SMS.
Συναγερμός για απάτες μέσω SMS: Ποια μηνύματα πρέπει να διαγράψετε άμεσα από το κινητό σας
sxoleia
Γιατί τα παιδιά εγκαταλείπουν το σχολείο: Νέος μηχανισμός καταγράφει και αναλύει τα αίτια της σχολικής διαρροής
Η αόρατη "θηλιά" της σχολικής διαρροής
Γιατί τα παιδιά εγκαταλείπουν το σχολείο: Νέος μηχανισμός καταγράφει και αναλύει τα αίτια της σχολικής διαρροής