Thumbnail
« η Επιτροπή αναλαμβάνει ένα άκρως σημαντικό έργο»

Η Επιτροπή διερεύνησης του νομοθετικού πλαισίου για την Ομογενειακή Εκπαίδευση, η οποία συστάθηκε με διυπουργική απόφαση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και του Υπουργείου Εξωτερικών συνεδρίασε σήμερα Τρίτη, 5-1-2016.
Κατά την έναρξη των εργασιών της απεύθυνε χαιρετισμό ο Υφυπουργός, αρμόδιος για θέματα εκπαίδευσης εξωτερικού Θεοδόσης Πελεγρίνης.

Μεταξύ άλλων ο Υφυπουργός Παιδείας ανέφερε ότι « η Επιτροπή αναλαμβάνει ένα άκρως σημαντικό έργο για την εκπαίδευση των Ελληνόπουλων του εξωτερικού έργο. Καλείται να εισηγηθεί ένα νέο ευέλικτο, απαλλαγμένο από τις αγκυλώσεις νομοθετικό πλαίσιο της Ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης του εξωτερικού σε αντικατάσταση του παλαιού νόμου, ο οποίος έχει υποστεί πάνω από 30 μεταβολές, γεγονός που τον καθιστούσε δυσλειτουργικό. Ευελπιστούμε από την νέα ακαδημαϊκή χρονιά τα σχολεία μας στο εξωτερικό να λειτουργούν βάσει του νέου θεσμικού πλαισίου, με πιο αποτελεσματικό και αποδοτικό τρόπο.»
Τις εργασίες παρακολούθησε ο Γενικός Γραμματέας Απόδημου Ελληνισμού κ. Κόκκινος, ο οποίος έκανε την ακόλουθη δήλωση : «Ήταν μια ανάγκη της ελληνικής ομογένειας που παίρνει σάρκα και οστά χάρη στις άμεσες ενέργειες των δύο Υφυπουργών Θεοδόση Πελεγρίνη και Ιωάννη Αμανατίδη. Εύχομαι η επιτροπή αυτή να πετύχει στο έργο της και να αξιοποιήσει όλες τις δυνάμεις της ελληνικής εκπαίδευσης για να προσφέρει το πολύτιμο αγαθό της ελληνομάθειας σε κάθε Έλληνα και κάθε Ελληνίδα όπου γης».

Από την πλευρά του ο Πρόεδρος της Επιτροπής, Αναπληρωτής Καθηγητής του τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ κ. Γεώργιος Παπακωνσταντίνου δήλωσε με το πέρας της πρώτης συνεδρίασης: « Πρόκειται για μια προσπάθεια ορθολογικοποίησης και προώθησης της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης εξωτερικού. Η διαπίστωση ότι μέχρι σήμερα η δομή και λειτουργία του συστήματος εκπαίδευσης έχει προβλήματα καθιστά αναγκαία την αναμόρφωση του συστήματος ελληνομάθειας για προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών εκεί όπου η ομογένεια το έχει απόλυτη ανάγκη».

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes (3).jpg
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Οι αλλαγές για τους φετινούς υποψήφιους και 4 σημεία SOS που πρέπει να προσέξουν
Το χρονοδιάγραμμα για τις αιτήσεις-δηλώσεις συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025 και οι αλλαγές που πρέπει να προσέξουν οι υποψήφιοι
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Οι αλλαγές για τους φετινούς υποψήφιους και 4 σημεία SOS που πρέπει να προσέξουν
ALEKOS MOSXOS
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
Εδώ μπαίνουν διάφορα ερωτήματα: α) η ΕΔΕ γίνεται για το αν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες; Πως έγινε γνωστό πως αυτό είναι το αντικείμενο της...
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
bullying
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
Ξυλοδαρμοί μαθητών σε...live μετάδοση και επικίνδυνα challenges
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
κατ ιδίαν
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση
Οδηγός με τις νεώτερες διατάξεις, ποιοι μαθητές είναι δυνατό να υπαχθούν, τις παθήσεις που δικαιολογούν την κατ' ιδίαν διδασκαλία, τις προϋποθέσεις,...
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση