Thumbnail
ΑΣΓΜΕ

«Χιλιοπαιγμένες εξαγγελίες μπροστά σε μια άθλια πραγματικότητα και στον ορυμαγδό των μεταρρυθμίσεων», χαρακτηρίζει η Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας (ΑΣΓΜΕ) τις ανακοινώσεις της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας στην έναρξη του λεγόμενου εθνικού διαλόγου για την Παιδεία. Αναλυτικά, η ανακοίνωση της ΑΣΓΜΕ σημειώνει:

«Στο πλαίσιο της πρώτης συνεδρίασης της Επιτροπής Διαλόγου για την Παιδεία ο υπουργός εξήγγειλε μεταξύ άλλων την καθιέρωση 14χρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένης της 2χρονης υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής.

Ολα αυτά τη στιγμή που παραμένουν τα χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών, τη στιγμή που οι μαθητές στοιβάζονται σε 28άρια και 30άρια τμήματα σε επικίνδυνα και ακατάλληλα κτίρια, τη στιγμή που το ολοήμερο σχολείο υπολειτουργεί, αφού οι δάσκαλοι έχουν μεταφερθεί στην πρωινή ζώνη για να καλύψουν όπως - όπως την κατάσταση.

Ολα αυτά τη στιγμή που χιλιάδες προνήπια βρίσκονται εκτός του δημόσιου σχολείου, ενώ τα ελάχιστα που φοιτούν σε αυτό έγιναν δεκτά με κλήρωση ή με σειρά προτεραιότητας.

Ολα αυτά τη στιγμή που οι διορισμένοι νηπιαγωγοί δεν επαρκούν ούτε στο ελάχιστο να καλύψουν τις ήδη οξυμένες ανάγκες, ενώ οι κτιριακές υποδομές βρίσκονται σε τραγική κατάσταση.

Ολα αυτά τη στιγμή που ο ίδιος ο υπουργός έχει δηλώσει πως δεσμεύεται από τη δημοσιονομική πολιτική της κυβέρνησης και από τις υποχρεώσεις της χώρας απέναντι στην τρόικα και τους δανειστές και πως δεν θα πάρει κανένα μέτρο που θα έχει κόστος.

Θα έπρεπε να γνωρίζει ο αξιότιμος κύριος υπουργός πως αυτή τη στιγμή με τους πιο μετριοπαθείς υπολογισμούς τουλάχιστον 60.000 προνήπια βρίσκονται εκτός δημόσιων δομών. Πως αυτό συνεπάγεται χιλιάδες προσλήψεις νηπιαγωγών, χιλιάδες προσλήψεις βοηθητικού προσωπικού, όπως επίσης και την ανέγερση εκατοντάδων νέων σύγχρονων ασφαλών κτιρίων.

Θεωρούμε τις εξαγγελίες αυτές κενό χαρτί χωρίς καμιά ουσία, πιστεύουμε πως μπροστά στις αντιδραστικές μεταρρυθμίσεις που έρχονται θέλει να αποπροσανατολίσει, να αποσπάσει τη συναίνεση γονιών - εκπαιδευτικών για το νέο αυτόνομο αποκεντρωμένο κατηγοριοποιημένο σχολείο», καταλήγει η ΑΣΓΜΕ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σχολική αίθουσα
Πεύκη: Ξεσηκωμός για τη συγχώνευση 3ου & 4ου Νηπιαγωγείου – «Κάτω τα χέρια από τα δημόσια σχολεία»
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών μιλά για αιφνιδιαστικές αποφάσεις και «καταστροφική επιλογή», ζητώντας άμεση ακύρωση της συγχώνευσης και αναβάθμιση των...
Πεύκη: Ξεσηκωμός για τη συγχώνευση 3ου & 4ου Νηπιαγωγείου – «Κάτω τα χέρια από τα δημόσια σχολεία»
Η δασκάλα στο Λουτράκι
Λουτράκι: Εκτός τάξης η δασκάλα μετά την καταγγελία για «θώπευση» 6χρονου – Συγγνώμη από το ΥΠΑΙΘΑ και ΕΔΕ σε εξέλιξη
Η εκπαιδευτικός μετακινήθηκε σε διοικητικό πόστο μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα – Διαφορετική η περιγραφή του περιστατικού από τον πατέρα του παιδιού.
Λουτράκι: Εκτός τάξης η δασκάλα μετά την καταγγελία για «θώπευση» 6χρονου – Συγγνώμη από το ΥΠΑΙΘΑ και ΕΔΕ σε εξέλιξη
taksi
Πειραιάς: Συγκέντρωση για τη μικρή Ειρήνη–Ιωάννα και κραυγή αγωνίας για την ειδική αγωγή
Οι γονείς καλούν σε μαζική παρουσία μετά την τραγωδία στο 2ο Ειδικό Δημοτικό, ζητώντας μόνιμο προσωπικό, ασφαλή κτίρια και ουσιαστική στήριξη των...
Πειραιάς: Συγκέντρωση για τη μικρή Ειρήνη–Ιωάννα και κραυγή αγωνίας για την ειδική αγωγή
κληρονομιά
Τέλος στην αποποίηση λόγω χρεών: Επτά μεγάλες ανατροπές σε διαθήκες και κληρονομιές μετά από 80 χρόνια
Το νέο Κληρονομικό Δίκαιο φέρνει σαρωτικές αλλαγές: προστασία κληρονόμων, κληρονομικές συμβάσεις, ψηφιακές διαθήκες και αυστηρότερα μέτρα για...
Τέλος στην αποποίηση λόγω χρεών: Επτά μεγάλες ανατροπές σε διαθήκες και κληρονομιές μετά από 80 χρόνια