Thumbnail
Έντονη διαμαρτυρία του ΙΕΠ προς τον υπ. Παιδείας Νίκο Φίλη

Το υπουργείο Παιδείας στην απόφαση που εξέδωσε για την επόμενη φάση της επιμόρφωσης 35.300 εκπαιδευτικών, απέκλεισε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), που είναι ο καθ ύλην αρμόδιος φορέας Επιμόρφωσης, γι αυτό και υλοποίησε και τα προηγούμενα προγράμματα επιμόρφωσης.

Η διοίκηση του ΙΕΠ, αντιδρώντας σ αυτή την απόφαση, απέστειλε επιστολή στον υπουργό Παιδείας Νίκο Φίλη, με την οποία ζητά την ανάκληση της σχετικής απόφασης.
Ο Ειδικός Γραμματέας Διαχείρισης Τομεακών ΕΠ του ΕΚΤ κάλεσε το Ινστιτούτο Τεχνολογίας

Υπολογιστών και Εκδόσεων και τα Πανεπιστήμια, αποκλείοντας έτσι το ΙΕΠ, να υποβάλουν προτάσεις έργων (πράξεων), προκειμένου να ενταχθεί και χρηματοδοτηθεί η επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη (Επιμόρφωση Β ́επιπέδου Τ.Π.Ε.)
Ειδικότερα οι προτάσεις έργων (πράξεις) θα έχουν ως αντικείμενο:

i. την επιμόρφωση τριάντα χιλιάδων (30.000) εκπαιδευτικών σε γνώσεις και δεξιότητες Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. (εισαγωγική επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση Τ.Π.Ε., 36 διδακτικές ώρες),
ii. την επιμόρφωση πέντε χιλιάδων (5.000) εκπαιδευτικών σε γνώσεις και δεξιότητες Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε. (προχωρημένη επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση Τ.Π.Ε., 42 διδακτικές ώρες και δράσεις «εφαρμογής στην τάξη»),
iii. την εκπαίδευση νέων επιμορφωτών, περίπου τριακοσίων (300), που θα γίνει σε ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ, με στόχο τον εμπλουτισμό του υφιστάμενου Μητρώου Επιμορφωτών Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε. προκειμένου να καλυφθούν οι παρούσες απαιτήσεις, ιδίως αναφορικά με την προσέγγιση νέων ειδικοτήτων εκπαιδευτικών και την πληρέστερη γεωγραφική κάλυψη στην επιμόρφωση,
iv. την πιστοποίηση των παραπάνω εκπαιδευτικών στις αντίστοιχες γνώσεις και δεξιότητες Τ.Π.Ε. Επιπρόσθετα, θα υλοποιηθούν διαδικασίες πιστοποίησης βασικών δεξιοτήτων και γνώσεων ΤΠΕ (Α’ επιπέδου ΤΠΕ), καθώς η πιστοποίηση αυτή αποτελεί προϋπόθεση για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην επιμόρφωση Β1 επιπέδου ΤΠΕ.

Αντικείμενο των προτάσεων έργων (πράξεων) είναι η συνέχιση και η μετεξέλιξη της παραπάνω ολοκληρωμένης επιμόρφωσης για την αξιοποίηση και εφαρμογή των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) στη διδακτική πράξη, η οποία είναι ευρύτερα γνωστή ως «Επιμόρφωση Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

lousimo
Δερματολόγος αποκαλύπτει: Τα 3 σημεία του σώματος που οι περισσότεροι ξεχνούν να πλύνουν στο ντους
Περιοχές που συχνά παραμελούνται και μπορούν να προκαλέσουν δερματικά προβλήματα, σύμφωνα με ειδικό
Δερματολόγος αποκαλύπτει: Τα 3 σημεία του σώματος που οι περισσότεροι ξεχνούν να πλύνουν στο ντους
φωτιά
Ανατροπή στην υπόθεση εμπρησμού στην Πάτρα – Μεγάλα λάθη της ΕΛ.ΑΣ κατά την σύλληψη των κατηγορούμενων
Νέα στοιχεία στην υπόθεση εμπρησμού στην Πάτρα: το κινητό του 25χρονου ήταν στην ΕΛ.ΑΣ. και όχι «χαμένο», όπως αρχικά παρουσιάστηκε.
Ανατροπή στην υπόθεση εμπρησμού στην Πάτρα – Μεγάλα λάθη της ΕΛ.ΑΣ κατά την σύλληψη των κατηγορούμενων