Thumbnail
του Δημήτρη Καρακάσογλου

Δεν έχω σκοπό να αναλωθώ σε περιττούς προλόγους και μακροσκελείς διατυπώσεις σχετικά με την πολιτική που ακολούθησε μέχρι σήμερα η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και το υπουργείο παιδείας αναφορικά με το ζήτημα της πρόσληψης εκπαιδευτικού προσωπικού. Οποιοσδήποτε έχει την παραμικρή επαφή με την επικαιρότητα και την πραγματικότητα – μέσα και από τις προσωπικές του εμπειρίες- γνωρίζει ότι οι αγωνιώδεις προσπάθειες του υπουργού παιδείας να πείσει την ελληνική κοινωνία ότι η λειτουργία των σχολικών μονάδων έχει ομαλοποιηθεί, ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΕΙΣ!!!

Ενδεικτικά θα χρησιμοποιήσω ως παράδειγμα το Γυμνάσιο με λυκειακές τάξεις Σχοινούσας, στο οποίο και υπηρετώ. Σήμερα, λοιπόν, 5 Νοεμβρίου, η εν λόγω σχολική μονάδα που αριθμεί 5 τμήματα, διαθέτει 4 καθηγητές!!! Δε διαθέτει μαθηματικό, οικονομολόγο, καθηγητές πληροφορικής και αγγλικών, θεολόγο και γυμναστή! Επίσης 8 ώρες φιλολογικών μαθημάτων (μαθήματα ιστορίας συγκεκριμένα) μένουν ακάλυπτες καθώς οι δύο φιλόλογοι του σχολείου έχουν εξαντλήσει το ωράριό τους με τις αναθέσεις των υπολοίπων διδακτικών αντικειμένων. Η πλειοψηφία των τμημάτων παρακολουθεί ημερησίως 3-4 ώρες μαθημάτων, ενώ τραγικότερη είναι η κατάσταση για το μαθητή της Γ’ Λυκείου, ο οποίος φοιτώντας στην κατεύθυνση Οικονομίας και Πληροφορικής, παρακολουθεί ημερησίως 2 ώρες μαθημάτων!!!

Η συνεχής υποβάθμιση της σχολικής μονάδας έχει ως αποτέλεσμα και τη συνεχή διαρροή μαθητικού δυναμικού προς αστικά κέντρα, οδηγώντας το σχολείο σε αποψίλωση και την τοπική κοινωνία σε μαρασμό, αφού τα νέα παιδιά και οι οικογένειές τους αναγκάζονται να εγκαταλείψουν το –πολλαπλώς και ποικιλοτρόπως- παρατημένο από την πολιτεία νησί τους. Αλήθεια, οι διαφόρων ιδεολογικών κατευθύνσεων νομολάγνοι και νομοτηρητές, λησμονούν ότι μέσα στις νομοθετημένες υποχρεώσεις του κράτους περιλαμβάνεται και η παροχή ισότιμης μόρφωσης σε όλους τους Έλληνες πολίτες; Μήπως τελικά η «αριστερή» κυβέρνηση του κυρίου Φίλη αποφάσισε να εφαρμόσει με έναν εύσχημο τρόπο τις επιταγές της Τρόικας για ερήμωση των μικρών νησιών του Αιγαίου; Γιατί ένα τέτοιου μεγέθους νησί χωρίς εκπαιδευτικούς και γιατρούς είναι καταδικασμένο σε ερήμωση!

Ας σταματήσει λοιπόν ο υπουργός παιδείας να ασχολείται με την αναθεώρηση της ιστορίας και με τη διασπορά ψευδών δηλώσεων περί ομαλής λειτουργίας των σχολείων και ας προσλάβει άμεσα, έστω και καθυστερημένα, όλο το αναγκαίο εκπαιδευτικό προσωπικό. Εκτός κι αν πιστεύει ότι τα «αριστερά» κενά στο σχολείο είναι λιγότερο επώδυνα από τα μέχρι πρότινος «δεξιά». Και για κλείσιμο ας αναφερθεί κι αυτό: το δημοτικό σχολείο και το νηπιαγωγείο Σχοινούσας ξεκίνησαν τη λειτουργία τους την 1η Οκτώβρη, λόγω έλλειψης προσωπικού!

Καρακάσογλου Δημήτρης, φιλόλογος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δημοσκόπηση
Δημοσκόπηση MRB: Ισχυρή στήριξη στους αγρότες και δυσαρέσκεια για τους κυβερνητικούς χειρισμούς
Προβάδισμα της ΝΔ στην πρόθεση ψήφου – Τι απαντούν οι πολίτες για Τσίπρα, Σαμαρά και Καρυστιανού
Δημοσκόπηση MRB: Ισχυρή στήριξη στους αγρότες και δυσαρέσκεια για τους κυβερνητικούς χειρισμούς
πίνακας του zurbaran
Τι σημαίνει η λέξη Ζουρμπαράν και ποιος είναι ο Zurbaran;
Ορισμένες λέξεις και ονόματα κυκλοφορούν ευρέως στον δημόσιο λόγο, χωρίς να είναι πάντα σαφές τι σημαίνουν ή από πού προέρχονται. Το «ζουρμπαράν»...
Τι σημαίνει η λέξη Ζουρμπαράν και ποιος είναι ο Zurbaran;
καψάλης
Λεόντειος Σχολή Αθηνών: Έφυγε από τη ζωή ο εκπαιδευτικός Μιλτιάδης (Μίλτος) Καψάλης
Ο φιλόλογος που ταύτισε τη γνώση με την ανθρωπιά και άφησε ανεξίτηλο αποτύπωμα σε γενιές μαθητών
Λεόντειος Σχολή Αθηνών: Έφυγε από τη ζωή ο εκπαιδευτικός Μιλτιάδης (Μίλτος) Καψάλης