Thumbnail
Επιστολή

Ανοιχτή επιστολή προς τον Υπουργό

«Όταν η ραχοκοκαλιά της διοίκησης  της  Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παρουσιάζει πολλαπλά κατάγματα….»

Αξιότιμε κ. Υπουργέ του ΥΠΠΕΘ,

Αναφορικά με τις τελευταίες δηλώσεις σας σχετικά με τα προβλήματα του Δημόσιου Σχολείου, την αναβάθμιση αυτού, και το «πνεύμα συνεργασίας των Διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης», έχω να σας τονίσω τα παρακάτω:

Οι περισσότεροι Διευθυντές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που έχουν στα χέρια τους ένα σημαντικό κομμάτι αυτής, που λέγεται διοίκηση, δεν μπορούν να διαχειριστούν αυτό καθόσον είναι άνθρωποι με μειωμένα τυπικά προσόντα. Για να είμαι πιο σαφής κάποιοι από αυτούς είναι εκείνοι που πέρασαν με άριστα, αν θυμάστε, την  «αδιάβλητη» και «αντικειμενική» διαδικασία της ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ. Αυτοί δηλαδή οι πλέον ικανοί, όχι με πολλά τυπικά προσόντα, οι χαρισματικοί, οι οραματιστές, κατά τους αξιολογητές,  του εκπαιδευτικού συστήματος. Κάποιοι άλλοι είναι αυτοί που μεγάλωσαν μέσα στα κομματικά γραφεία των τοπικών πολιτικών και όχι μόνο. Αυτοί που στήριξαν τους τοπικούς βουλευτές και σαν αμοιβή έγιναν Διευθυντές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Κάποιοι άλλοι δεν έχουν μπει ποτέ τους στην τάξη να διδάξουν διότι όλα τους τα χρόνια υπήρξαν συνδικαλιστές του παλαιοκομματικού μηχανισμού. Κάποιοι άλλοι είναι κλεισμένοι μέσα στα πολυτελή και ζεστά γραφεία τους και δέχονται τους καθηγητές μόνο κατόπιν ραντεβού, για να μην τους ενοχλούν. Κάποιοι άλλοι συμπεριφέρονται στους συναδέλφους με αυταρχικό και υποτιμητικό τρόπο, θαρρείτε και είναι εισαγγελείς. Κάποιοι άλλοι, υπογράφουν μόνο έγγραφα που τους τα προωθούν έτοιμα οι αποσπασμένοι καθηγητές σε διάφορους φορείς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Θα μπορούσα να σας γράφω σελίδες ολόκληρες. Θα σταματήσω εδώ.

Ένα μόνο θα σας πω: ήρθε η ώρα, αν θέλετε να αναβαθμιστεί το Δημόσιο Σχολείο, και να σταματήσει ο εξαθλιωμένος πλέον Έλληνας πολίτης να στέλνει τα παιδιά του στα φροντιστήρια, να κάνετε ριζικές αλλαγές στον τρόπο επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης.

Απομακρύνετε άμεσα όλους εκείνους που διαθέτουν το profile που σας προανέφερα.

Αντικαταστήστε τους με νέους συναδέλφους με αυξημένα τυπικά προσόντα, που διαθέτουν  ικανότητες και δεξιότητες, γνώσεις , αντοχές και όρεξη για δουλειά.

Με συναδέλφους, χωρίς εμπειρία, (η πράξη έχει αποδείξει ότι εμπειρία χωρίς ικανότητες και δεξιότητες δεν οδηγεί σε θετικά αποτελέσματα) αλλά διαθέτουν τον στοιχειώδη αυτοσεβασμό είναι εξασκημένοι στην αυτοκριτική, έχουν να προσφέρουν, έχουν όραμα για το ελληνικό σχολείο.

Με συναδέλφους  έντιμους, καλοπροαίρετους με ήθος που θα σταθούν δίπλα μας, θα συνεργαστούν θα μας δώσουν κίνητρα  για να κάνουμε τις καλύτερες διδακτικές προσεγγίσεις για το καλό των μαθητών μας, θα συμβάλλουν στην ολόπλευρη παιδαγωγική και εκπαιδευτική κατάρτιση των μαθητών, θα μας βοηθήσουν να ανοίξουμε το σχολείο προς την κοινωνία.

Αξιότιμε κ. Υπουργέ, επειδή οι εξελίξεις είναι ραγδαίες τόσο στον πολιτικοοικονομικό χώρο όσο και στο χώρο της εκπαίδευσης, δώστε την ευκαιρία να καταλάβουν αυτές τις θέσεις εκπαιδευτικοί μόνο με μεταπτυχιακούς-διδακτορικούς τίτλους. Επιτέλους να περάσουν από τα γραφεία αυτά επιστήμονες, καλλιεργημένοι με ήθος,  οραματιστές που θα μας καθοδηγούν και θα είναι δίπλα μας, που θα ενδιαφερθούν πραγματικά για τη δημόσια εκπαίδευση, που θα συνεργαστούν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΠΕΘ, έτσι ώστε το κράτος μας να επενδύσει στη νέα γενεά για να συνεχίσει να υπάρχει, να βγει από το οικονομικό και κοινωνικό τέλμα και επιτέλους να αναπτυχθεί.

Είμαι σίγουρη πως στη χώρα μας υπάρχουν αξιόλογοι συνάδελφοι. Ευκαιρία λοιπόν να αναδειχθούν!

Όλοι οι υπόλοιποι στις τάξεις. Αν δεν έχουν πιάσει ποτέ κιμωλία να μην αγχώνονται. Θα τους δώσουμε διαδραστικούς  πίνακες. Αν και αυτούς δεν γνωρίζουν να τους χειριστούν επίσης να μην αγχώνονται. Θα τους επιμορφώσουμε! Θα φέρουμε και αξιόλογους επιμορφωτές (που θα είναι και φίλοι τους) κάτι πρώην Υπουργούς Παιδείας που ήταν fan του interactive, e-books,  chats rooms….., μόνο όμως στα χαρτιά!!

Με ιδιαίτερη εκτίμηση,

Ευαγγελία Ιακωβάκη,

Φυσικός-Ακτινοφυσικός Ιατρικής

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μετρο
Γίνονται σχέδια για να φτάσει το μετρό στις Αχαρνές ενώ ακόμα ψάχνουν λύση για τις ελλείψεις σε συρμούς
Με άλλους τρεις σταθμούς που θα τη φτάσουν έως τις Αχαρνές «προικοδοτεί» το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών την επέκταση της Γραμμής 2 του μετρό
Γίνονται σχέδια για να φτάσει το μετρό στις Αχαρνές ενώ ακόμα ψάχνουν λύση για τις ελλείψεις σε συρμούς