Thumbnail
Απίστευτο Έγγραφο της Δ/νσης Π.Ε. Χανίων

Από έγγραφο της Δ/νσης Π.Ε. Χανίων:

"Ενημερώνουμε τους Διευθυντές των Δημοτικών μας σχολείων ότι, εξ' αιτίας των ειδικών συνθηκών και της μη πρόσληψης αναπληρωτών, στην καλύτερη περίπτωση, πριν τις 22 Σεπτεμβρίου:

-Όλα τα Δημοτικά σχολεία θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους χωρίς ολοήμερο πρόγραμμα.
-Να μην προβούν σε κατανομή τάξεων και
- Κάθε Δημοτικό σχολείο θα λάβει, το αργότερο, ως την Τετάρτη, 9 Σεπτεμβρίου, email όπου θα ορίζεται με πόσα και ποια τμήματα θα λειτουργήσει, οπότε και θα πρέπει να προβεί στην κατανομή των τάξεων.
Ανάλογα με το χρόνο και τον αριθμό των αναπληρωτών που θα προσλαμβάνονται θα αποκαθίσταται, σταδιακά, η εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και η επιστροφή των εκπαιδευτικών στις θέσεις τους.
Για τα νηπιαγωγεία ισχύουν τα όσα ειπώθηκαν κατά τη συνάντηση στο 8ο Δημ Σχολείο."

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia