ειδική αγωγή σεμινάριο
Thumbnail
Το διοικητικό συμβούλιο της ΟΛΜΕ συναντήθηκε σήμερα με τον αναπληρωτή Υπουργό Παιδείας Τάσο Κουράκη

Στην συνάντηση συζητήθηκαν τα ζητήματα των αναπληρωτών καθώς και ένα από τα πάγια αιτήματα της ομοσπονδίας, αυτό των διορισμών.

Όπως έκανε γνωστό το alfavita.gr νωρίς την Πέμπτη, η εγκύκλιος των αναπληρωτών θα περιλαμβάνει την ρύθμιση Λοβέρδου με άνοιγμα των πινάκων από το 2012. Ο Τάσος Κουράκης ανέφερε πως υπάρχει πίεση χρόνου η οποία δεν δίνει την δυνατότητα για εφαρμογή των ρυθμίσεων του πολυνομοσχεδίου που φέρουν άνοιγμα το 2010.

Οι αναπληρωτές δηλαδη θα προσληφθούν με τους όρους που θέτει η περσινή εγκύκλιος

Στη συνάντηση που είχε με την ΟΛΜΕ, ο Τάσος Κουράκης δεν έδωσε απάντηση για τους αριθμούς των αναπληρωτών, ούτε για τα κονδύλια.

Ο Τάσος Κουράκης σχετικά με το σύστημα διορισμών έκανε λόγο για μία ενιαία λίστα μόνιμων διορισμών με τα εξής δύο κριτήρια

  • Βαθμολογία ΑΣΕΠ 2008
  • Προϋπηρεσία

1) Μόνο για αυτούς που έχουν πετύχει, η βαθμολογία του ΑΣΕΠ υπολογίζεται με ένα μόριο για κάθε βαθμό. Θυμίζουμε πως οι επιτυχόντες είναι αυτοί που έγραψαν πάνω από 55.

2) Η προϋπηρεσία υπολογίζεται με ένα μόριο για κάθε μήνα.

Τα μόρια της βαθμολογίας του ΑΣΕΠ και της προϋπηρεσίας θα αθροίζονται και θα βγαίνει η τελική μοριοδότηση.

Παράλληλα εξετάζεται πριμοδότηση για τους τρίτεκνους και τους πολύτεκνους

Διαβάστε παρακάτω την ανακοίνωση της ΟΛΜΕ για τη συνάντηση

Πραγματοποιήθηκε σήμερα 23-7-2015, μετά από αίτημα της ΟΛΜΕ, συνάντηση του ΔΣ με τον Αναπληρωτή Υπουργό Παιδείας κ. Αν. Κουράκη.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ έθεσε τα άμεσα και τρέχοντα ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο: κατάργηση του νομικού πλαισίου αξιολόγησης, λειτουργία σχολείων τον Σεπτέμβρη, μόνιμοι διορισμοί, αναπληρωτές, μετατάξεις. Το ΔΣ της ΟΛΜΕ ενημέρωσε τον αν. Υπουργό για τις θέσεις του κλάδου και ζήτησε να ενημερωθεί για τις πρωτοβουλίες του Υπουργείου Παιδείας ώστε να μπορούν τον Σεπτέμβρη να λειτουργήσουν τα σχολεία με μόνιμο διδακτικό προσωπικό.
•    Το Υπουργείο ενημέρωσε ότι το πολυνομοσχέδιο έχει περάσει από τη Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή και βρίσκεται στην Οικονομική Επιτροπή. Η διαδικασία ψήφισης θα ολοκληρωθεί περίπου στο τέλος Αυγούστου. Απόφαση του Υπουργείου είναι η κατάργηση του νομικού πλαισίου της αξιολόγησης.
•    Στο πολυνομοσχέδιο ενσωματώνει το Υπουργείο τα αιτήματα της ΟΛΜΕ που αφορούν τις προσλήψεις των αναπληρωτών, δηλαδή την αναγνώριση της προϋπηρεσίας για την περίοδο 2010 – 2012, την κατάργηση του 2ετούς αποκλεισμού, τη διατήρηση του ενιαίου πίνακα ειδικής και γενικής αγωγής και το διπλασιασμό των μορίων δυσπρόσιτων περιοχών. Παρότι πιέστηκε το Υπουργείο να επιταχύνει τις διαδικασίες ψήφισης του πολυνομοσχεδίου, ώστε οι προσλήψεις των αναπληρωτών να γίνουν με τον νέο νόμο, ο κ. Υπουργός μας απάντησε ότι αυτό δεν είναι εφικτό χρονικά και οι φετινές προσλήψεις θα γίνουν με τον ισχύοντα νόμο(Νόμος Λοβέρδου) και θα εκδοθεί τις επόμενες μέρες σχετική εγκύκλιος. Τέθηκε υπόψη μας ότι το αίτημα για τον μη 2ετή αποκλεισμό των αναπληρωτών θα ισχύσει αναδρομικά με αντίστοιχη ρύθμιση.
•    Σε αίτημά μας για κάλυψη όλων των πραγματικών κενών με μόνιμους διορισμούς το υπουργείο δεν δεσμεύτηκε. Το υπουργείο μάς διαβεβαίωσε ότι δεν τίθεται κανένα ζήτημα επανεξέτασης της επαναπρόσληψης των συναδέλφων τεχνικών ειδικοτήτων που είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα ή είχαν απολυθεί. Στο ερώτημα που ετέθη εάν ο αριθμός των διαθέσιμων εκπαιδευτικών θα αφαιρεθεί από τον αριθμό των νέων προσλήψεων ύστερα από την απαίτηση των δανειστών, ο Υπουργός δήλωσε ότι θα προσπαθήσει να μην υπάρχει καμία δυσμενής επίπτωση στον τομέα των διορισμών αλλά δεν δεσμεύτηκε για θετική κατάληξη του θέματος.
•    Υπήρξε ενημέρωση για το σύστημα διορισμού. Η πρόταση της ομοσπονδίας περιγράφεται ακολούθως (http://olme-attik.att.sch.gr/new/?p=9279) για τη ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2015-16: Άμεσος διορισμός όσων είναι διοριστέοι από το 2010 (διοριστέοι ΑΣΕΠ 2008 και το αντίστοιχο 40%, πίνακες 30μήνου – 24μήνου και κλειστός πίνακας πολυτέκνων) και οι υπόλοιποι από έναν πίνακα συνολικής προϋπηρεσίας, στον οποίο να αναγνωριστεί ολόκληρη η προϋπηρεσία αναπληρωτών-ωρομισθίων από το 2010 με τους όρους που ίσχυαν πριν το 2010 (διπλασιασμός δυσπροσίτων). Να καταργηθούν οι αντίστοιχες διατάξεις του ν.3848/10.

Για ένα νέο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών προτείνουμε  σύστημα μοριοδότησης  μέσω του ΑΣΕΠ που να συμπεριλαμβάνει:
•    1 μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας,
•    1 μόριο για κάθε βαθμό πάνω από τη βάση σε οποιοδήποτε προηγούμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (επιλέγεται ο διαγωνισμός εκείνος στον οποίο ο εκπαιδευτικός έχει επιτύχει την καλύτερη βαθμολογία),
•    1 μόριο για κάθε χρόνο από τη λήψη πτυχίου,
•    κλιμακωτή μοριοδότηση του αριθμού παιδιών (πχ. για 1 παιδί 3 μόρια, για 2 παιδιά 6 μόρια κ.λπ.).
 

Σε αντίθεση με την πρόταση της ομοσπονδίας, το Υπουργείο προτείνει το ακόλουθο σύστημα διορισμού:
 

1.    Θα μοριοδοτείται μόνο η επιτυχία στον ΑΣΕΠ του 2008 και το σύνολο της βαθμολογίας τους θα αντιστοιχεί σε μόρια
2.    Θα μοριοδοτείται η προϋπηρεσία (κάθε μήνας προυπηρεσίας και ένα μόριο).
3.    Συμπληρωματικά θα υπάρχει μοριοδότηση για τους έχοντες 3 παιδιά και πάνω χωρίς να ορίζεται με σαφήνεια η αντίστοιχη μοριοδότηση.
4.    Για τους συναδέλφους που προέρχονται από τον ιδιωτικό τομέα, το υπουργείο θέτει τους εξής όρους για την ενσωμάτωσή τους στον πίνακα διορισμού: 1. να υπάρχει 6χρονη προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα, 2. να έχουν απολυθεί, 3. να έχουν ήδη εργαστεί 2 χρόνια ως αναπληρωτές.

•    Ρωτήθηκε ο Υπουργός για το συνολικό αριθμό των διαθεσίμων πιστώσεων που αφορά τις προσλήψεις αναπληρωτών της επόμενης σχολικής χρονιάς και δήλωσε ότι δεν είναι έτοιμος να δώσει νούμερο, δεδομένου ότι εκκρεμούν υπηρεσιακές επαφές που θα καθορίσουν το συνολικό ύψος των πιστώσεων. Δεν πήραμε απάντηση σχετικά με το αίτημα για την κάλυψη του επιδόματος ανεργίας όλων των αναπληρωτών καθώς επίσης και τη μη καταβολή όλων των δεδουλευμένων των αναπληρωτών μέσω ΠΔΕ. Για το ζήτημα της μη καταβολής αντιμισθίου των ωρομισθίων στα ΣΔΕ και για το καθεστώς ασφάλισης τους, δεν πήραμε επίσης καμία απάντηση.

•    Για το ζήτημα των μεταταγμένων συναδέλφων στην πρωτοβάθμια, απάντησαν ότι δεν υπάρχει πρόθεση υποχρεωτικής επιστροφής τους στη δευτεροβάθμια αλλά γίνεται προσπάθεια για τη δημιουργία κάποιων οργανικών θέσεων στους ήδη υπάρχοντες κλάδους της πρωτοβάθμιας: ΠΕ 06, 11, 16, ενώ για τους κλάδους που δεν έχουν συσταθεί, απαιτείται η δημιουργία τους πριν την ύπαρξη οργανικών.
•    Κατατέθηκε το πάγιο αίτημα της ομοσπονδίας για μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα και η απόσυρση της διάταξης για κατ΄ εξαίρεση τμήματα 30 μαθητών. Δεν υπήρξε καμία απάντηση.

 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΕΠ: Αιτήσεις, ΎΛΗ και εξ αποστάσεως προετοιμασία

Νέο σύστημα διορισμών Εκπαιδευτικών: Tο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ που μοριοδοτεί και στους 2 ΠΙΝΑΚΕΣ

Παν.Πατρών: Υποτροφίες σε Μεταπτυχιακά Ειδικής Αγωγής και Διαπολιτισμικής - Αιτήσεις μέσω alfavita.gr

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ στην Ελλάδα online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

Απαραίτητο τυπικό προσόν ECDL - Πιστοποίηση Υπολογιστών μόνο με 95 ευρώ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

διαγωνισμός ΑΣΕΠ δημόσιοι υπάλληλοι
Πανελλήνιος Διαγωνισμός ΑΣΕΠ 2022: Πόσους και ποιους αφορά
12 σημεία που πρέπει να γνωρίζετε για τον Πανελλήνιο Γραπτό Διαγωνισμό του ΑΣΕΠ που αφορά χιλιάδες μόνιμους διορισμούς στο δημόσιο και θα γίνεται...
Πανελλήνιος Διαγωνισμός ΑΣΕΠ 2022: Πόσους και ποιους αφορά
paideias
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Δεν θα «νερωθεί» αλλά θα είναι «επιεικής» την πρώτη φορά
Καθημερινή: Η υπουργική απόφαση για την αξιολόγηση των περίπου 150.000 εκπαιδευτικών βρίσκεται στο τελικό στάδιο νομικής επεξεργασίας, ενώ θα εκδοθεί...
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Δεν θα «νερωθεί» αλλά θα είναι «επιεικής» την πρώτη φορά