Thumbnail
Διδακτορική Διατριβή της Φανής Μυρωνάκη

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Μυρωνάκη Φανή - fani_mironaki@yahoo.gr

Διδακτορική Διατριβή 

Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΩΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ - Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΩΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ. ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΗ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ»

 

Τριμελής Επιτροπή

Επιβλέπων: Θεόδωρος Γραμματάς

   Μέλη: Ιωάννης Βρεττός & Τηλέμαχος Μουδατσάκις

 Αθήνα 2015

ΤΗΕ TEACHER AS A THEATRE DIRECTOR - THE THEATRE DIRECTOR AS A TEACHER. FROM TEACHING TO THEATRE DIRECTION AND VICE VERSA

In the present doctoral dissertation, the teaching perspective is examined alongside the perspective of theatre direction and is researched on the assumption that the theatrical metaphor, through its multi-refractive character, can provide an interesting angle on the study of several mechanisms. Therefore, through the re-description of the creative action of directing a play, the creative action of teaching assumes a new meaning while new interpretive perspectives on the role of the teacher are attempted to be approached.

The aim of this research is to detect and identify potential similarities and analogies amongst the general methodological guidelines implemented in both the process of teaching and the process of directing. The way in which directing techniques and various theatrical practices are cross-referenced or combined with educational methods or sectors of education in general, seems quite interesting due to both the impact they may have on the learning process and the ideological influence on students, or on broader society. Nevertheless, teaching through the perspective of theatre direction can allow the pedagogical process to be regarded as a rare opportunity for attributing to a complex theoretical concept the concrete and direct incarnation of the student's creativity.

English translation: Dr. Niki Philips

Academic in Adult Education & Lifelong Learning - Owner at Skills

Ποια αναγκαιότητα επιτάσσει τη συγκεκριμένη διερεύνηση;

Η ανάγκη αντιμετώπισης της διδασκαλίας με μία μεγαλύτερη αμεσότητα, ιδιαίτερα σε σχολεία όπου η πλειοψηφία των μαθητών είναι αλλοδαποί.

Δείτε εδώ αναλυτικά τη Διδακτορική Διατριβή της Φανής Μυρωνάκη:  "Ο δάσκαλος ως σκηνοθέτης- Ο σκηνοθέτης ως δάσκαλος, από τη διδασκαλία στη σκηνοθεσία και αντίστροφα"

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Απόλυτος θρίαμβος για μαθήτρια πολύτεκνης οικογένειας – 20 σε όλα τα μαθήματα στις Πανελλαδικές

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Αυτί - Ακοή
Πάρκινσον και αυτιά: Ένα απροσδόκητο σημάδι μπορεί να βοηθήσει στη διάγνωση της νόσου
Μια πρόσφατη μελέτη αποκαλύπτει ένα απροσδόκητο εύρημα: το "κλειδί" μπορεί να βρίσκεται στα αυτιά μας.
Πάρκινσον και αυτιά: Ένα απροσδόκητο σημάδι μπορεί να βοηθήσει στη διάγνωση της νόσου
λεξ
Ο ΛΕΞ «έγραψε ιστορία» στο ΟΑΚΑ: 60.000 θεατές σε μια ανεπανάληπτη συναυλία – Στη σκηνή και η Χάρις Αλεξίου
ΛΕΞ: Η μεγαλύτερη συναυλία στο ΟΑΚΑ - Καπνογόνα, γεμάτες εξέδρες και στίχοι που καίνε - Μια βραδιά-ορόσημο για τη σύγχρονη ελληνική μουσική και τη...
Ο ΛΕΞ «έγραψε ιστορία» στο ΟΑΚΑ: 60.000 θεατές σε μια ανεπανάληπτη συναυλία – Στη σκηνή και η Χάρις Αλεξίου
ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
Τεχνικό σφάλμα στον Κέντρο Ελέγχου έφερε απόλυτο χάος στα αεροδρόμια της Βόρειας Ιταλίας: Πάνω από 300 πτήσεις επηρεασμένες
Το περιστατικό έφερε για ακόμη μία φορά στο φως την ευάλωτη εξάρτηση των αερομεταφορών σε κρίσιμες υποδομές, και συγκεκριμένα σε ένα μόνο Ραντάρ –...
Τεχνικό σφάλμα στον Κέντρο Ελέγχου έφερε απόλυτο χάος στα αεροδρόμια της Βόρειας Ιταλίας: Πάνω από 300 πτήσεις επηρεασμένες