Thumbnail
του αιρετού Μανώλη Πιτταροκοίλη

Πιτταροκοίλης Εμμανουήλ

Αιρετός στο ΠΥΣΔΕ Ηρακλείου

[email protected]

6945239905

25/6/2015

Δύο μέτρα και δύο σταθμά στις επιλογές των Διευθυντών

Μοριοδότηση ξένων γλωσσών

Οι υποψήφιοι συνάδελφοι των ξένων γλωσσών ορθώς  μοριοδοτήθηκαν  με 1 μόριο από το ΠΥΣΔΕ, καθώς ο νόμος αναφέρει ότι «Η γνώση ξένης γλώσσας μοριοδοτείται με βάση τίτλους που ορίζονται από τα προβλεπόμενα στις διαδικασίες επιλογής του ΑΣΕΠ» Στις διαδικασίες του ΑΣΕΠ προβλέπεται ότι ο πτυχιούχος ξένων γλωσσών μοριοδοτείται με την άριστη γνώση δηλαδή με 1 μόριο. Από το υπουργείο δεν υπήρξε γραπτή διευκρίνιση περί του αντιθέτου, όμως προφορικά μας ανέφερε ότι η «γραμμή» είναι να μην μοριοδοτηθούν οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι. Σχετικά με τις ξένες γλώσσες Βέβαια, περίμενα τουλάχιστον με τον τελευταίο νόμο 4327/15 να είχε λυθεί το φλέγον θέμα της μοριοδότησης της ξένης γλώσσας λόγω κτήσης  μεταπτυχιακού στο εξωτερικό.

Μοριοδότηση ΤΠΕ για καθηγητές Πληροφορικής

Θα ήταν ορθό η γνώση Η/Υ (ΤΠΕ) να μοριοδοτείται με βάση ότι  προβλέπει ο ΑΣΕΠ όπως και με τους ξενόγλωσσους και επιπροσθέτως να μοριοδοτούνται τα πιστοποιητικά της κοινωνίας της πληροφορίας που δίνει το υπουργείο παιδείας τα οποία  δεν αναφέρονται στον ΑΣΕΠ. Η διάταξη «Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ 20 δεν μοριοδοτούνται» για ΤΠΕ, είναι  πέρα για πέρα άδικη και ο καθένας πιστεύω το καταλαβαίνει, εκτός βέβαια από τον Υπουργό μας, παρά τα δεκάδες υπομνήματα και τις επισημάνσεις.  Δεν είναι δυνατόν ο επιμορφούμενος να μοριοδοτείται και ο επιμορφωτής όχι. Δύο μέτρα και δύο σταθμά, που δεν συνάδει με την ισοτιμία και την δικαιοσύνη που πρέπει να διέπει αυτές τις διαδικασίες.

Μοριοδότηση σε θέση στελέχους

Η πρακτική που επικράτησε ήταν «δώσε και μένα μπάρμπα». Έτσι, όσοι είχαν πρόσβαση και ζήτησαν να μοριοδοτηθεί η θητεία τους (ΚΕΣΥΠ, ΚΠΕ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ, ΕΚΦΕ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΝΕΩΝ, ΚΕΠΛΗΝΕΤ, ΓΡΑΣΕΠ) το πέτυχαν γιατί μοριοδοτήθηκαν. Κάποιοι άλλοι όπως οι  υπεύθυνοι ΓΡΑΣΥ και οι υπεύθυνοι Σχολικών Βιβλιοθηκών που λειτουργούσαν σε κάθε περίπτωση μέσα στη σχολική μονάδα, των οποίων όμως ο θεσμός έχει καταργηθεί και δεν υπάρχει πλέον αντίστοιχο γραφείο στο υπουργείο δεν τους σκέφτηκε κανένας και δεν μοριοδοτήθηκαν με βάση το νόμο, παρά τα υπομνήματα και τις επισημάνσεις που στάλθηκαν στο Υπουργείο. Και εδώ δύο μέτρα και δύο σταθμά, που δεν συνάδει με την ισοτιμία και την δικαιοσύνη

Διδακτική υπηρεσία

Μία από τα ίδια με την προηγούμενη περίπτωση. Οι μεν μοριοδοτήθηκαν οι άλλοι όχι. Δύο μέτρα και δύο σταθμά

Θητεία σε θέσεις Δντών ΙΕΚ, ΣΔΕ

Πλήρης σύγχυση και εδώ. Ασάφεια στο νόμο, άλλες προφορικές οδηγίες από το αυτοτελές τμήμα στελεχών του Υπουργείου και άλλες οι γραπτές οδηγίες από το τμήμα Γενικής Γραμματείας δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς.

Με βάση τις παραπάνω αδικίες και ασάφειες, το διευρυμένο ΠΥΣΔΕ Ηρακλείου είχε να εξετάσει 50 ενστάσεις ενώ οι αιτήσεις για διευθυντές ήταν 156. Περιττό βέβαια να αναφέρω ότι το κάθε ΠΥΣΔΕ στην Ελλάδα λειτούργησε διαφορετικά για τα παραπάνω θέματα. Ας ελπίσουμε μόνο ότι στην επόμενη φορά θα διορθωθούν οι αδικίες και οι ασάφειες.

Η ημερομηνία τελικών ενστάσεων επί της όλης διαδικασίας μετά και τις εκλογές στα σχολεία  είναι μέχρι σήμερα 25/6/2015.

Λόγω φόρτου εργασίας της γραμματείας του ΠΥΣΔΕ σχετικά με τις επιλογές Διευθυντών και Υποδιευθυντών οι διαδικασίες για τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών από βελτιώσεις, μεταθέσεις θα ξεκινήσουν από την επόμενη εβδομάδα. Με την ευκαιρία αυτή να σημειωθεί η αδικία που υπάρχει, ότι η γραμματεία του ΠΥΣΔΕ δεν αναγνωρίζεται και δεν μοριοδοτείται πουθενά.

Γενικές παρατηρήσεις για την διαδικασία που ακολουθήθηκε:

  • είναι  δημοκρατικό στοιχείο η συμμετοχή του συλλόγου στην όλη διαδικασία

  • ο σύλλογος είχε το όπλο στα χέρια του να ανατρέψει οποιαδήποτε διαφορά αντικειμενικών μορίων μέσω του αποκλεισμού βάση το 20% των ψήφων

  • στην πλειονότητα υποστηρίχθηκαν υποψήφιοι συνάδελφοι από τη σχολική μονάδα

  • Η πλειοψηφία των παλιών Διευθυντών επανεκλέγηκαν

 

Στατιστικά στοιχεία της διαδικασίας επιλογής Δντών Σχολικών Μονάδων

Φαίνεται να μένουν κενά από Δ/ντή το 10ο Γυμνάσιο, το Γυμνάσιο Πύργου και το Γυμνάσιο Πόμπιας.

Σε αυτή την περίπτωση το ΠΥΣΔΕ θα ορίσει ένα προσωρινό Διευθυντή από τη σχολική μονάδα στις 1//7/2015 και σε διάστημα 3 μηνών θα πρέπει να επαναληφθεί η διαδικασία για την πλήρωση των θέσεων των Διευθυντών με θητεία. Περιμένουμε οδηγίες από το Υπουργεία για τα κριτήρια με τα οποία θα ορίσουμε προσωρινό Διευθυντή.

Πρόχειρα στατιστικά στοιχεία

Σύνολο Διευθυντών που εκλέγονται

93

Διευθυντές που επανεκλέγονται

64

Νέοι Διευθυντές

23

Σχολεία που δεν έχει επιλεγεί Διευθυντής

3

Υποδιευθυντές που έγιναν Διευθυντές

6

Σχολεία που δεν έχει επιλεγεί Διευθυντής

3

Άνδρες Διευθυντές

56

Γυναίκες  Διευθύντριες

37

Διευθυντές που παραιτήθηκαν λόγω αξιολόγησης και επανεκλέγηκαν

2





Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ασλανιδης
Τέμπη: Ο ανακριτής απέρριψε το αίτημα του κ. Ασλανίδη για την εκταφή του παιδιού του
Ασλανίδης και Καρυστιανού είχαν ζητήσει προ ημερών την αντικατάσταση του ανακριτή Μπαϊκάμη για παράβαση καθήκοντος
Τέμπη: Ο ανακριτής απέρριψε το αίτημα του κ. Ασλανίδη για την εκταφή του παιδιού του
αλκοολ
Συνελήφθη o καθηγητής επειδή οι μαθητές αγόρασαν αλκοόλ σε σχολική εκδρομή
Ο υπεύθυνος του μαγαζιού συνελήφθη με την κατηγορία της έκθεσης, ενώ ανάλογες κατηγορίες αντιμετωπίζει και ο καθηγητής
Συνελήφθη o καθηγητής επειδή οι μαθητές αγόρασαν αλκοόλ σε σχολική εκδρομή
σχολειο
Επιστολή Γονέων για τα εκπαιδευτικά κενά στο 1ο Γυμνάσιο Χολαργού – «Αναγκαζόμαστε να ζητάμε τα αυτονόητα»
«Η υπομονή γονέων και μαθητών έχει εξαντληθεί»
Επιστολή Γονέων για τα εκπαιδευτικά κενά στο 1ο Γυμνάσιο Χολαργού – «Αναγκαζόμαστε να ζητάμε τα αυτονόητα»