ΠΑΙΧΝΙΔΟΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ AΠΟ ΤΟ
4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΑΦΝΗΣ
Στα πλαίσια ενός προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης οι μαθητές της Β’ και Γ’ τάξης του 4ου Γυμνασίου Δάφνης με την βοήθεια των εκπαιδευτικών του μαθήματος πληροφορικής και τεχνολογίας, σχεδίασαν και κατασκεύασαν, μια ΠΑΙΧΝΙΔΟΜΗΧΑΝΗ ARCADE, σχεδιασμένη πάνω στο αναπτυξιακό σύστημα της arduino και εφοδιασμένη με το λογισμικό scratch 2.0. Η εργασία περιλαμβάνει και τη δημιουργία διαδικτυακής κοινότητας, στην οποία θα μπορούν τα συνεργαζόμενα σχολεία να ανεβάζουν τα προγράμματα - παιχνίδια που φτιάχνουν οι μαθητές, να τα αξιολογούν, να τα βελτιώνουν και να τα χρησιμοποιούν στις παιχνιδομηχανές τους.
Η εργασία σχετίζεται με την ανακύκλωση και είναι ενταγμένη στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών της Γ’ γυμνασίου, καθώς η παιγνιδομηχανή «παίζει» τα προγράμματα - παιχνίδια του scratch που έχουν δημιουργηθεί από την κοινότητα των μαθητών, ενώ δέχεται αντί για κέρματα ανακυκλώσιμα υλικά, όπως κουτιά αλουμινίου και πλαστικά καπάκια από αναψυκτικά.
Με τον τρόπο αυτό οι μαθητές ανάπτυξαν τις κατασκευαστικές και καλλιτεχνικές τους δεξιότητες, έμαθαν να συμμετέχουν σε κοινότητες, να προγραμματίζουν αλλά και να ανακυκλώνουν.
Τα αποτελέσματα της συνολικής προσπάθειας στην ανακύκλωση που δίνονται από τους καταμετρητές της κατασκευής, θα ανεβαίνουν στην διαδικτυακή κοινότητα από κάθε σχολείο χωριστά.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ