ΔΗΛΩΣΗ
(ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΗΣ ΤΗΣ ΕΦΟΡΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΉΣ)
ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΦΑΝΕΣ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΗΣ ΑΠΟΧΗΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΝΕΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ..
Η κυβέρνηση καλεί τους συλλόγους διδασκόντων (ν. 4323/2015) να συμμετάσχουν στην ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ-, μέσω της ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ που ορίζεται από τη ΔΙΟΙΚΗΣΗ (Διεύθυνση Β/θμιας Εκπαίδευσης) και το αποτέλεσμα της θα προσμετρηθεί (κατά 33%), ενώ θα αξιολογηθεί επίσης από τα αρμόδια διοικητικά όργανα (!). ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ έτσι το ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΣΕ ΜΑΚΡΥ ΧΕΡΙ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΣΥΝΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΙ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ, οι οποίοι θα λειτουργούν βάσει του ήδη ΙΣΧΥΟΝΤΟΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ, όπως είναι οι αντιλαϊκοί νόμοι για το ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ της ΠΕΙΝΑΣ, της αντιδραστικής δομής και λειτουργίας των σχολείων (Ν. 2640, 3848, 4186 κ.λπ.
Βάσει των νόμων αυτών, διευθυντής έχει συγκεκριμένες διοικητικές και πειθαρχικές αρμοδιότητες έναντι των μελών του συλλόγου, οι οποίες τον καθιστούν σταδιακά manager, δηλ οικονομικό διευθυντή και επόπτη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί:
Η θεσπισμένη δυνατότητα (ν. 2640) του διευθυντή να επιβάλει την ποινή της περικοπής του μισθού σε συνάδελφο, με την αιτιολογία της παράβασης των εκπαιδευτικών ή παιδαγωγικών καθηκόντων του.
Η δυνατότητά του να εγκρίνει ή να απορρίπτει ως διοικητικός προϊστάμενος άδειες των συναδέλφων κλπ
Ο αναγνωρισμένη από το νόμο ιδιότητα του διευθυντή να «αξιολογεί»-κατηγοριοποιεί τους συναδέλφους, στη βάση της εφαρμογής του ισχύοντος αντιλαϊκού θεσμικού πλαισίου.
Η θεσπισμένη δυνατότητα του διευθυντή να λειτουργεί ως «οικονομικός διευθυντής»(manager), εδραιώνοντας την ιδιωτικό-οικονομική λειτουργία του σχολείου. κλπ
Στο πλαίσιο αυτό, η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ (33%) αποτελεί μέτρο ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ και ΛΑΪΚΗΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗΣ. Γιατί ο διευθυντής της σχολικής μονάδας-βάσει του θεσμικού πλαισίου της λειτουργίας του- διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην κατεύθυνση της επιβολής όλων των μέτρων που ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ τις ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ μας. Ο διευθυντής είναι ο νέος manager που μπορεί να μετονομαστεί από τη νέα κυβέρνησης της εντυπωσιοθηρικής παραλλαγής όλου του πλέγματος της αντιλαϊκής πολιτικής, στην ουσία όμως ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, η οποία- όπως επιβεβαιώνεται καθημερινά -δεν αποτελεί παρά συνέχεια -με νέα μορφή -της προηγούμενης. Στη βάση αυτή, η ψηφισμένη θέση για εκλογή των διευθυντών από το σύλλογο δεν περιορίζεται στο λαϊκό αποπροσανατολισμό. ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΤΗΝ ΕΚΜΗΔΕΝΙΣΗ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΝ, την ΑΠΟΝΕΚΡΩΣΗ των ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ως συλλογικών οργάνων πάλης. Παράλληλα, πρακτικά θα οδηγήσει στη ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ, μάλιστα με…δημοκρατικά μέσα (!), αφού από τη μια θα βρεθούν οι «υμέτεροι» και από την άλλη όσοι αντιστέκονται στην πολιτική της χειραγώγησης. Το μέτρο αυτό που προβάλλεται ως αθώο, στην ουσία του κρύβει όλη τη λογική της ΤΑΞΙΚΗΣ ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗΣ
Είναι λοιπόν προφανές ότι πρόκειται για μια πολιτική αποπροσανατολισμού των εκπαιδευτικών από τα ΜΕΙΖΟΝΑ ΚΑΙ ΑΛΥΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ του ΜΙΣΘΟΥ, της ΑΔΙΟΡΙΣΤΙΑΣ, των γενικευμένων ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ, της ΥΠΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ, της Ταξικής απόρριψης των παιδιών από τα χαμηλά λαϊκά στρώματα. Ειδικότερα, μέσω της αποδοχής αυτού του δημοκρατικοφανούς (αλλά στην ουσία του αντιδραστικού μέτρου), ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ μετατρέπονται σε κολυμπήθρα του Συλωάμ που εξαγνίζει την αντιλαϊκή πολιτική. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι εξαγγελίες για τη «ΝΕΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ» στο δημόσιο τομέα από το συλλογικό σώμα των εργαζομένων (δηλ το σύλλογο διδασκόντων για την εκπαίδευση), «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ» που τάχα δε θα απολύει, ενώ θα διαβαθμίζει, δηλ θα κατηγοριοποιεί τους εργαζομένους, με τη βούλα (!) του συλλόγου τους, ισοπεδώνοντας έτσι κάθε έννοια εργασιακής ισοτιμίας, δημοκρατίας και συλλογικότητα. Επομένως, το μέτρο αυτό που προβάλλεται ως αθώο, στην ουσία του, συγκαλύπτει την αντιλαϊκή πολιτική.
Για τους παραπάνω λόγους:
1. ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΩΣ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ.
2. ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΑΣ ΣΤΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΕ ΟΡΓΑΝΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.
3. ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΙΜΙΑΣ ΚΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ.
4. ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΙΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ.
5. ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ Υ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΠΑΛΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ.
Ο ΜΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΩΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΠΑΛΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
EΠΙΠΛΕΟΝ-ΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΜΑΣ ΑΥΤΗ-ΠΡΟΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥ ΚΑΛΕΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΝΑ ΜΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ , ΔΗΛ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ, ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗ ΛΕΥΚΗ ΨΗΦΟ.
Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών ν. Ηρακλείου
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη