Thumbnail
Απάντηση σε ερώτηση στη Βουλή

"Η αλλαγή εκπαιδευτικού σε ορισμένες καταστάσεις -τώρα μιλάω και ως γιατρός- ισοδυναμεί με βασανισμό. Βλέπει το παιδί καινούριο πρόσωπο και χάνεται τελείως. Άρα, εδώ θα έπρεπε να δουλέψουμε μόνο με μόνιμους εκπαιδευτικούς.  Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι από τις πιστώσεις που μπορούμε να έχουμε για μόνιμους διορισμούς για όλη την εκπαίδευση, και οι οποίες είναι λίγες -πολύ πολύ λιγότερες από αυτές που θα θέλαμε- θα προσπαθήσουμε να κάνουμε έναν τέτοιο καταμερισμό, ώστε να ενισχύσουμε αυτές τις δομές".

Τα παραπάνω ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης σε ερώτηση της βουλευτού Λιάνας Κανέλλη σχετική με θέματα της Ειδικής Εκπαίδευσης.

Ο κ. Κουράκης δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι «η  κατάσταση στο χώρο της ειδικής εκπαίδευσης και
συγκεκριμένα στα Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης είναι στα όρια της αθλιότητας κ αι αυτό, γιατί είναι μαθητές οι οποίοι έχουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και ανάγκες  και κατά συνέπεια η αντιμετώπιση εκ μέρους της πολιτείας θα έπρεπε να είναι ανάλογη».
«Θα έλεγα ότι εδώ δεν ισχύει ούτε καν το «ίσες ευκαιρίες σε όλους», γιατί αυτά τα παιδιά, επειδή ξεκινούν από άνισες αφετηρίες, θα ήθελαν διαφορετική στήριξη. Αναφέρομαι τόσο στα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν στα γενικά σχολεία -για να γίνει όμως αυτό στην πραγματικότητα χρειάζεται πρόσθετη διδακτική στήριξη, παραδείγματος χάριν ένα παιδί με αυτισμό πρέπει να έχει έναν εκπαιδευτικό δίπλα του ακόμα και στο διάλειμμα- όσο και στα Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης» τόνισε ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας.

Ο Τάσος Κουράκης αναφέρθηκε και στο γεγονός ότι πολλά από τα παιδιά μετά το Λύκει αναγκάζονται πολλές φορές να μένουν στις τελευταίες τάξεις για να παραμείνουν, έστω και σε αυτές τις άθλιες δομές, περισσότερο, γιατί δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη τι θα γίνει μετά.  Παραδέχθηκε επίσης ότι τους δίνεται ένα χαρτί χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα και αναρωτήθηκε πώς θα ζήσουν αυτά τα παιδιά;

Ο κ. Κουράκης δε στάθηκα μόνο στην αναγνώριση της κατάστασης αλλά αναφέρθηκε κσι τους δυο στόχους του Υπουργείου.
Πρώτον, την αλλαγή του  θεσμικού πλαισίου για την ειδική εκπαίδευση. Μάλιστα αναφέρθηκε και στην προσπάθεια της προηγούμενης κυβέρνησης λέγοντας «Όπως γνωρίζετε καλά, η προηγούμενη Κυβέρνηση είχε αρχίσει και ήταν έτοιμη να κατεβάσει ένα θεσμικό πλαίσιο, το οποίο είχε καταδικαστεί από τους πάντες, και γιατί δεν έδινε καμία απάντηση για τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών και γιατί δεν έδινε καμία απάντηση στα ζητήματα που αναφέραμε προηγουμένως».

Το δεύτερο είναι αυτό των αναπληρωτών και των κενών στην Ειδική Εκπαίδευση για το οποίο, όπως προειπώθηκε, δήλωσε ότι θα γίνει προσπάθεια καταμερισμού των πιστώσεων για τις προσλήψεις ώστε να ενισχυθούν οι δομές της Ειδικής Εκπαίδευσης. «Αυτό δεν σημαίνει καθόλου μα καθόλου ότι θα μπορέσουμε να καλύψουμε τα κενά χρόνων, γιατί αυτές οι δομές είναι δομές που θέλουν ισχυρή υποστήριξη, διότι, όπως είπαμε, απευθύνονται σε παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ειδική παρακολούθηση» δήλωσε μεταξύ των άλλων ο κ. Κουράκης.

 
Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου στο Carrefour και κέρδισε 200 ευρώ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα