Thumbnail
Ανακοίνωση ΔΟΕ

Όσον αφορά την παράγραφο: < Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. δεν κλείνει τα μάτια στη θετική εξέλιξη της κατάργησης μέρους του θεσμικού πλαισίου της αξιολόγησης – χειραγώγησης που εξαγγέλλει η πολιτική ηγεσία η οποία θεωρεί ότι είναι αποτέλεσμα της δυναμικής αντίστασης και του αγώνα χιλιάδων εκπαιδευτικών, δεν μπορεί όμως να μην ανησυχεί για τη συνέχιση της ισχύος πλήθους διατάξεων που σχετίζονται με την αξιολόγηση και να μην εξοργίζεται από το γεγονός ότι δεν καθιερώνεται η ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη. >  συμφωνώ.

Όσον αφορά την παράγραφο:  < Ούτε αγνοεί τη θετική ρύθμιση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς κι ας είναι μισή. >   πάλι συμφωνώ.

Διαφωνώ όμως με την επόμενη παράγραφο:  < θεωρεί απολύτως παρελκυστική την τακτική των δηλώσεων για το θέμα της επιλογής των στελεχών αφού αντί να συμπεριλάβει το θέμα στο νομοσχέδιο εμβαθύνοντας στον επαναπροσδιορισμό του ρόλου των στελεχών και στην ανάγκη εξεύρεσης ενός γνήσια αντικειμενικού και αξιοκρατικού συστήματος επιλογής τους, πυροδοτεί με δηλώσεις μια τεχνητή μάχη συνέντευξης – ψηφοφορίας συλλόγου διδασκόντων επιδιώκοντας τον αποπροσανατολισμό και τον πόλεμο χαρακωμάτων μεταξύ των εκπαιδευτικών. >

Από την παραπάνω τοποθέτηση φαίνεται ξεκάθαρα ότι η πλειοψηφία του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.( ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ ) δεν επιθυμεί την εμπλοκή των συλλόγων διδασκόντων στην επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης. Και αυτό όχι γιατί φοβάται τον αποπροσανατολισμό και τον πόλεμο χαρακωμάτων μεταξύ των εκπαιδευτικών, αλλά επειδή έτσι οι παραταξιακοί τους μηχανισμοί δε θα μπορούν πλέον να παίξουν κανένα ουσιαστικό ρόλο στην επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης όπως συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια όπου η πλειοψηφία των στελεχών εκπαίδευσης εκλεγόταν με κομματικά συνδικαλιστικά κριτήρια και δημόσιες σχέσεις εκμεταλλευόμενοι το αναξιοκρατικό και αδιαφανές σύστημα επιλογής στελεχών από τα υπηρεσιακά συμβούλια.

Καλώς το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. μιλά για τις δαπάνες για την παιδεία που βρίσκονται στο ναδίρ και, πλέον μετά την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, κινούνται στο φάσμα του αφανισμού. Πού ήταν όμως το Δ.Σ της ΔΟΕ όταν το 2011 με την εφαρμογή του Καλλικράτη δεσμεύτηκαν μέσα σε μια νύχτα τα αποθεματικά των σχολικών μονάδων από τους Δήμους; Τότε γιατί δεν υπήρξε ο ίδιος προβληματισμός; Επειδή μήπως είχε αποφασιστεί από τις μνημονιακές κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ-Ν.Δ;

Καλώς το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θα προχωρήσει σε αναλυτική τοποθέτηση επί του νομοσχεδίου αμέσως μόλις του δοθεί το πλήρες κείμενο και θα καλέσει τις Γ.Σ. των Συλλόγων να τοποθετηθούν στο περιεχόμενό του.

Διαφωνώ με την καταγγελία ότι στριμώχνονται θέματα και ρυθμίσεις που αφορούν την παιδεία σε άσχετα νομοσχέδια. Σημασία έχει η ρύθμιση και αν είναι προς θετική κατεύθυνση και όχι σε ποιο νομοσχέδιο κατατίθεται.

Τέλος καλώς βάζει τα θέματα χιλιάδων μόνιμων διορισμών, την ίδρυση νέων οργανικών θέσεων για να μην είναι μετέωροι όσοι μετατάχτηκαν από τη Β/θμια στην Α/θμια εκπαίδευση, την επίλυση του ζητήματος των μετατάξεων, την ειδική αγωγή.                                                                         

Για πρώτη φορά μετά από χρόνια βλέπουμε το Δ.Σ. της ομοσπονδίας να ασκεί έντονη κριτική στην κυβέρνηση για τα θέματα της εκπαίδευσης ξυπνώντας από μια μακρά περίοδο χειμερινής νάρκης στην οποία βρισκόταν. Και φυσικά όχι λόγω ανικανότητας, αλλά επειδή ήθελαν να στηρίξουν τα κόμματά τους που κυβερνούσαν αδιαφορώντας αν αυτή η σιωπή τους ήταν εις βάρος της εκπαίδευσης, των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Δυστυχώς σε αυτή τη χώρα οι πιο πολλοί έχουν  μάθει να ασκούν κριτική μόνο όταν το κόμμα που εκπροσωπούν μέσα από τη συνδικαλιστική τους παράταξη βρίσκεται στην αντιπολίτευση και κάνουν τις πάπιες-με το αζημίωτο φυσικά- όταν το κόμμα που τους εκπροσωπεί είναι στην κυβέρνηση.

Είναι καιρός συνάδελφοι να αφήσουμε τον κομματικό συνδικαλισμό έξω από τα σχολεία. Ο κομματικός συνδικαλισμός ό,τι ήταν να προσφέρει στην εκπαίδευση το πρόσφερε τη δεκαετία του 70 και του 80. Από εκεί και μετά προσφέρει μόνο στα κόμματα, στις συνδικαλιστικές παρατάξεις που τα εκπροσωπούν και στους κομματικούς συνδικαλιστές για την υλοποίηση προσωπικών τους φιλοδοξιών. Ας μάθουμε να κρίνουμε τους συνδικαλιστές μας από τη συνδικαλιστική τους δράση και όχι από την κομματική τους ταυτότητα. Ας φροντίσουμε να συμμετέχουμε όλοι στα κοινά για να αποφασίσουμε εμείς για μας και όχι οι λίγοι για τους πολλούς. Το χρωστάμε στους εαυτούς μας, το οφείλουμε στα παιδιά μας.

Γιώργος  Χρόνης

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες: Πανωλεθρία στα Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών με "βροχή" κενών θέσεων

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

odontiatros.jpg
Αυτή η νόσος απειλεί όσους αμελούν να βουρτσίζουν τα δόντια τους
«Οι μεταβολές στο μικροβίωμα της στοματικής κοιλότητας μπορούν να προκαλέσουν συστηματική φλεγμονή και να αυξήσουν έμμεσα τον κίνδυνο νόσου»
Αυτή η νόσος απειλεί όσους αμελούν να βουρτσίζουν τα δόντια τους
Μητσοτάκης ΔΕΘ
Η ανασκόπηση του Κυριάκου Μητσοτάκη: Τι σημειώνει για την εκπαίδευση
Τι σημείωσε για την εκπαίδευση ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με νέο μήνυμά του μέσα από από την καθιερωμένη κυριακάτικη ανασκόπηση.
Η ανασκόπηση του Κυριάκου Μητσοτάκη: Τι σημειώνει για την εκπαίδευση