Thumbnail
Σύλλογος Διδασκόντων

Νομοθετικό πλαίσιο με αναβαθμισμένο τον ρόλο των συλλόγων διδασκόντων Τι απάντησε γραπτώς ο Τάσος Κουράκης σε σχετικές ερωτήσεις στη Βουλή Το ΥΠΟΠΑΙΘ στοχεύει στη θέσπιση ενός νέου νομοθετικού πλαισίου σχετικά με τη λειτουργία των σχολικών μονάδων και των διευθυντικών στελεχών με αναβαθμισμένο τον ρόλο των συλλόγων διδασκόντων. Το εν λόγω νομοθετικό πλαίσιο θα προκύψει μέσω ενός ευρύτατου και ουσιαστικού διαλόγου μεταξύ του υπουργείου, καθώς και όλων των εμπλεκόμενων φορέων.

Τα παραπάνω δήλωσε γραπτώς στη Βουλή ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης απαντώντας σε ερώτηση της κα Φωτεινής Αραμπατζή η οποία ζητούσε να μάθει αν το υπουργείο προτίθεται να προχωρήσει σε αλλαγή του υπάρχοντος νομικού πλαισίου για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης και αν ναι ποια θα είναι τα κριτήρια μέρα από τα οποία θα εξασφαλισθεί η όσο το δυνατόν πιο αξιοκρατική επιλογή των ικανοτέρων. Την ίδια απάντηση έδωσε ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας και στην Βουλευτή Καραμανλή Άννα. Θυμίζουμε ότι το Υπουργείο Παιδείας έχει κάνει γνωστό ότι θα κατατεθεί τροπολογία για την επιλογή των στελεχών. Στη συνέντευξη τύπου που δόθηκε από την πολιτική ηγεσία πριν λίγες μέρες αναφέρονταν τα ακόλουθα:

Για τους υποψήφιους Διευθυντές σχολικών μονάδων Απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να θέσουν υποψηφιότητα είναι η 8ετής διδακτική προϋπηρεσία και η πιστοποιημένη γνώση Τεχνολογίας, Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), επιπέδου 1. Ως επιπλέον μοριοδοτούμενα προσόντα των υποψηφίων θεωρούνται η διοικητική εμπειρία, η διδακτική εμπειρία, η παιδαγωγική συγκρότηση και κατάρτιση τους (67% επί της συνολικής μοριοδότησης) και η γνώμη του Συλλόγου διδασκόντων του σχολείου, στο οποίο επιθυμούν να βάλλουν υποψηφιότητα (33% επί της συνολικής μοριοδότησης). Κάθε υποψήφιος/α μπορεί να βάλει υποψηφιότητα σε δυο το πολύ σχολικές μονάδες, εφόσον έχει υπηρετήσει σε αυτές  την τελευταία πενταετία.

Για τους Διευθυντές εκπαίδευσης Απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να θέσουν υποψηφιότητα είναι η 10ετής διδακτική προϋπηρεσία και η πιστοποιημένη γνώση Τεχνολογίας, Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), επιπέδου 1. Ως επιπλέον μοριοδοτούμενα προσόντα των υποψηφίων θεωρούνται η διοικητική εμπειρία, η διδακτική εμπειρία, η παιδαγωγική συγκρότηση και κατάρτιση τους (67% επί της συνολικής μοριοδότησης) και η γνώμη των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων της Περιφέρειας, στην οποία επιθυμούν να βάλλουν υποψηφιότητα (33% επί της συνολικής μοριοδότησης). Κάθε υποψήφιος μπορεί να βάλλει υποψηφιότητα σε δυο το πολύ Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Καλόγηρος Βασίλειος 

Γράψου στο Newsletter του Carrefour και κέρδισε 200€

Αναδημοσίευση από το news.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ανδρέας Φλώρος Πρύτανης Ιόνιου Πανεπιστημίου
Ιόνιο Πανεπιστήμιο: Ο πρύτανης κεντρικός ομιλητής στην τελετή αποφοίτησης του Λυκείου στην Αστόρια της Νέας Υόρκης
Ο Πρύτανης του Ιονίου Πανεπιστημίου Κεντρικός Ομιλητής στην τελετή αποφοίτησης του Λυκείου του Αγίου Δημητρίου στην Αστόρια της Νέας Υόρκης
Ιόνιο Πανεπιστήμιο: Ο πρύτανης κεντρικός ομιλητής στην τελετή αποφοίτησης του Λυκείου στην Αστόρια της Νέας Υόρκης
papapetrou
Σοκ: Ο Ιωάννης Παπαπέτρου ανακοίνωσε το τέλος της καριέρας του σε ηλικία 31 ετών!
Μέσα από μία δημοσίευση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, ο Ιωάννης Παπαπέτρου ανακοίνωσε το τέλος του από την ενεργό δράση, σε ηλικία...
Σοκ: Ο Ιωάννης Παπαπέτρου ανακοίνωσε το τέλος της καριέρας του σε ηλικία 31 ετών!
texniti_noimosini
Ηθική χωρίς δογματισμό, τεχνολογία χωρίς φόβο: Μπορεί το σχολείο να διδάξει την κριτική σκέψη στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ);

Αντί να αποφεύγουμε την τεχνητή νοημοσύνη μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας, πρέπει να σκεφτούμε όχι «γιατί» τη χρησιμοποιούν οι...

Ηθική χωρίς δογματισμό, τεχνολογία χωρίς φόβο: Μπορεί το σχολείο να διδάξει την κριτική σκέψη στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ);