Είναι ανάγκη να κατανοήσουμε το βασικό ρόλο του σχολείου για να προχωρήσουμε ως εκπαιδευτικό κίνημα στον επανασχεδιασμό του, να συμβάλουμε στην οριοθέτηση του περιεχομένου του στις νέες συνθήκες. Ο λόγος και οι παρεμβάσεις μας δεν πρέπει να παραμείνουν σε ένα συντεχνιακό αυτοαναφορικό πλαίσιο αλλά να αγκαλιάσει όλους τους εμπλεκόμενους κοινωνικούς φορείς στη μαθησιακή διαδικασία και να αλλάξει ουσιαστικά περιεχόμενο και στόχευση η διεκδίκησή μας, διαμορφώνοντας ένα κοινωνικό μέτωπο.
Αυτό η σημερινή ηγεσία της Ομοσπονδίας δεν μπορεί να το πετύχει γιατί δεν είναι στο σχέδιό της, στην νοοτροπία της, στην κουλτούρα της και εν τέλει στην στρατηγική της.
Η Ομοσπονδία μας δείχνει σήμερα ότι δεν μπορεί να ακούσει τα κελεύσματα της εποχής και σε κάποια ζητήματα ( αιρετοί διευθυντές) η κυβέρνηση φαίνεται να βρίσκεται ένα βήμα μπροστά.Να θυμίσω επίσης στην Ομοσπονδία μας
- τη στάση της απέναντι στους εκπαιδευτικούς αποδεχόμενη χωρίς καμία μάχη 5 και 6 επετηρίδες(φοβερό και αδιάβλητο σύστημα ε;;) και την τιμωρητική στάση του Υπουργείου απέναντι στους αναπληρωτές όλα αυτά τα χρόνια, έτσι για να διαιωνίζεται η ομηρία. Συμφωνείτε κ. Μπράτη και κ. Παληγιάννη;;
- τη «συμφωνία» με το Μνημονιακό Υπουργείο της Διαμαντοπούλου και της Χριστοφιλοπούλου για το κατάπτυστο ενιαίο μισθολόγιο. Για ρωτήστε στα σχολεία την γνώμη των εκπαιδευτικών για το θέμα αυτό κύριοι της ΠΑΣΚ-ΔΗΣΥ και της ΔΑΚΕ;;
- τη στρατηγική σας στο θέμα της αξιολόγησης-χειραγώγησης, όπου καταφέρατε να διαλύσετε, να αποσυντονίσετε με τα νομικά «τερτίπια» τους συλλόγους διδασκόντων και το μόνο που σας απασχολούσε ήταν να φύγει η ποσόστωση ενώ γνωρίζατε πολύ καλά ότι ήταν θέμα πολιτικής βούλησης και αλλαγής πολιτικών συσχετισμών. Το πρόβλημά σας ήταν ο υπουργός και όχι η συγκυβέρνηση.
- ότι οι ημερίδες αυτές έπρεπε να έχουν διοργανωθεί πολλά χρόνια πριν με την συμμετοχή όλων των εκπαιδευτικών αλλά εσείς συνσχεδιάζατε τον νόμο 3848 κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του κομματικού στρατού. Υπάρχει κάποια διαμαρτυρία εκ μέρους σας για τις διαδικασίες επιλογής;;
Δεν υπάρχουν περιθώρια πλέον για άλλα λάθη. Αποτελεί άμεση αναγκαιότητα να ωριμάσει το συνδικαλιστικό κίνημα, να ξεπεράσει τις παιδικές του ασθένειες (κομματισμός, παραγοντισμός κ.α.) και να επικεντρωθεί σε μονοπάτια που χαράζει ο εκπαιδευτικός κόσμος μέσα από τις συλλογικές μας διαδικασίες των γενικών συνελεύσεων και των συλλόγων διδασκόντων.
Προτείνω να ξεκινήσει η συζήτηση για τη διαμόρφωση ενός νέου οργανωτικού πλαισίου με στόχο να τεθεί στις γενικές συνελεύσεις μας. Έτσι το διεκδικητικό και αγωνιστικό πλαίσιο θα οικοδομηθεί από τους ίδιους τους συναδέλφους μέσα από τις Γενικές Συνελεύσεις και τους Συλλόγους Διδασκόντων ώστε να εκφράζονται τα αιτήματα, οι προβληματισμοί, οι καινοτόμες ιδέες και τα προβλήματά μας.
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι, οι αγώνες που δώσαμε αποδίδουν καρπούς. Συνεχίζουμε τους αγώνες μας και ελπίζουμε με τη δική σας απόφαση και συμμετοχή το φετινό καλοκαίρι θα αποτελέσει την απαρχή της αλλαγής κατεύθυνσης στο συνδικαλιστικό κίνημα και της επιστροφής της αισιοδοξίας στους συναδέλφους μας, με την ανατροπή των συσχετισμών στο Δ.Σ. της Ομοσπονδίας.
Μετά από πέντε χρόνια αυταρχικών και αντιεκπαιδευτικών μνημονιακών πολιτικών το σχολείο και οι εκπαιδευτικοί ανακουφισμένοι και σοφότεροι, με έντονο το αίσθημα της αυτοκριτικής και της ατομικής ευθύνης, είναι έτοιμοι, αποκηρύσσοντας κάθε είδους εξουσιαστικών μοντέλων και αντιδημοκρατικών διαδικασιών, να συμμετέχουν σε ένα δημοκρατικό και ελεύθερο σχολείο με όπλα την συμμετοχή, τη συλλογικότητα, τη συνυπευθυνότητα, το διάλογο και την συναδελφικότητα.
Γι’ αυτό συντάσσομαι με την απόφαση του ΣΕΠΕ Ν. Φθιώτιδας και τους λόγους να μην συνδιοργανώσει με την ΔΟΕ την ημερίδα με θέμα: Αξιολόγηση – αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου, πειθαρχικά. Οι θέσεις του κλάδου στα Καμένα Βούρλα 1/4/2015
Σας παραπέμπω στους λόγους του ΣΕΠΕ Ν.Φθιώτιδας :Αριθμ. Πρωτ: 13 Λαμία, 20/3/2015
Α. Η ημερίδα διεξάγεται σε εργάσιμη ημέρα με εξασφαλισμένη άδεια μόνο σε ένα-μια συνάδελφο ανά σχολείο. Απευθύνεται λοιπόν στους λίγους.
Β. Από τη συνολική διάρκεια των δέκα ωρών δίνεται συνολικά στους δυο εισηγητές λόγος μιας ώρας μόνο ( μισή ώρα στον καθένα). Πιστεύει αλήθεια κάποιος ότι για την αναζήτηση ενός μοντέλου αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου αρκεί μια μόνο εισήγηση μισής ώρας ;
Γ. Στην ημερίδα συμμετέχουν -μετακινούμενοι από πόλη σε πόλη- όλα τα μέλη του Δ.Σ. της ΔΟΕ εισπράττοντας υψηλές αποζημιώσεις για να εναλλάσσονται στο προεδρείο της εκδήλωσης και παράλληλα κάνοντας δημόσιες σχέσεις για τις επικείμενες εκλογές νέου Δ.Σ. της ΔΟΕ τον Ιούνιο. Γίνεται σπατάλη μεγάλων ποσών της ομοσπονδίας για να πετύχουν τη δική τους προσωπική προβολή. Πρόκειται τουλάχιστον για ατόπημα. Χρήστος Κατσαρός
Αιρετός ΑΠΥΣΠΕ Στερεάς Ελλάδας με τους Εκπαιδευτικούς Εν Δράσει
και μέλος της Ανεξάρτητης Κίνησης Εκπαιδευτικών Ν. Φθιώτιδας
Κάνε εγγραφή στο newsletter στο Carrefour και κέρδισε 200€
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη