Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας

Έγγραφο 46998/Δ2/20-3-2015 του Υπουργείου Παιδείας

Το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων προωθεί νομοθετική ρύθμιση για την αναπλήρωση διδακτικών ωρών στο Γυμνάσιο και στο Γενικό Λύκειο, με το ακόλουθο περιεχόμενο:

  1. Η παράγραφος 10 του άρθρου 1 του Π.Δ. 104/1979 (Α΄ 23), η οποία προστέθηκε με το άρθρο 1 του Π.Δ. 170/2013 (Α΄ 274), αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«10. Σε περίπτωση απώλειας διδακτικών ωρών, η αναπλήρωσή τους εξασφαλίζεται με τους ακόλουθους τρόπους: α) Περικοπή περιπάτων και εκδρομών. β) Περιορισμός των εργάσιμων ημερών των πολυήμερων εκδρομών και γ) Αξιοποίηση των σχολικών εορτών (πραγματοποιούνται και οι εορτές και τα μαθήματα).

Με την παύση της λειτουργίας του σχολείου και μέχρι να ομαλοποιηθεί η λειτουργία του, ο Διευθυντής συγκαλεί ανά βδομάδα το Σχολικό Συμβούλιο, προς τον σκοπό αντιμετώπισης της κατάστασης και διατύπωσης γνώμης για την προσήκουσα διαδικασία αναπλήρωσης των ωρών διδασκαλίας που έχουν χαθεί.

Μόλις ομαλοποιηθεί η λειτουργία του σχολείου, ο Διευθυντής συγκαλεί αμέσως και εκτάκτως το σχολικό συμβούλιο. Το σχολικό συμβούλιο υποβάλει πρόταση στον Διευθυντή της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μέσα σε πέντε ημέρες από την έναρξη λειτουργίας του σχολείου, σχετικά με την διαδικασία αναπλήρωσης των ωρών διδασκαλίας που έχουν χαθεί, με γνώμονα την όσο το δυνατόν αρτιότερη ολοκλήρωση της διδακτέας ύλης. Η διαδικασία αναπλήρωσης των απολεσθεισών ωρών διδασκαλίας πρέπει να ολοκληρωθεί μέσα σε ένα τρίμηνο/τετράμηνο από την ομαλοποίηση της λειτουργίας του σχολείου.

Ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εισηγείται τον τρόπο αναπλήρωσης των μαθημάτων και της ολοκλήρωσης της διδακτέας ύλης στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης. Την απόφαση για την αναπλήρωση λαμβάνει ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης».

  1. Ειδικά για το σχολικό έτος 2014-2015, σε περίπτωση αδυναμίας κάλυψης της διδακτέας ύλης με τους τρόπους που προβλέπονται στην παρ.10 του άρθρου 1 του Π.Δ. 104/1979 (Α΄ 23) όπως αυτή αντικαθίσταται με την παρ. 1 του παρόντος, παρέχεται επιπρόσθετα η δυνατότητα αναπλήρωσης των απολεσθεισών ωρών διδασκαλίας με αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος.

Κάνε εγγραφή στο newsletter στο Carrefour και κέρδισε 200€

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 5/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

tigani
Πώς να καθαρίσετε εύκολα τα καμένα τηγάνια – Χωρίς κόπο και χωρίς τρίψιμο
Συχνά αναγκάζεστε να τρίβετε για ώρες τις κατσαρόλες και τα τηγάνια για να αφαιρέσετε τους επίμονους λεκέδες από μαγειρεμένες τροφές
Πώς να καθαρίσετε εύκολα τα καμένα τηγάνια – Χωρίς κόπο και χωρίς τρίψιμο
apth
«Τι δουλειά λέτε ότι κάνετε; Ότι δέρνετε φοιτητές;» – Ένταση στο ΑΠΘ και νέα ερωτήματα για τον ρόλο της αστυνομίας στα Πανεπιστήμια
«Τι δουλειά λέτε ότι κάνετε; Ότι δέρνετε φοιτητές; Ότι ρίχνετε χημικά στο Πανεπιστήμιο; Αυτό είναι η δουλειά που κάνετε; Είναι μια τίμια δουλειά...
«Τι δουλειά λέτε ότι κάνετε; Ότι δέρνετε φοιτητές;» – Ένταση στο ΑΠΘ και νέα ερωτήματα για τον ρόλο της αστυνομίας στα Πανεπιστήμια