Thumbnail
Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων

Τον εκσυγχρονισμό του πλαισίου των πρότυπων πειραματικών σχολείων επιθυμεί η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, εκσυγχρονισμός ο οποίος θα αφορά μεταξύ των άλλων τα προσόντα, τον τρόπο πρόσληψης των εκπαιδευτικών και τα προγράμματα σπουδών.

Τα παραπάνω τα άφησε η ηγεσία του υπουργείου σε δεύτερο χρόνο καθώς απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο διάλογος και η ανταλλαγή απόψεων. Ρόλο συντονιστή αυτού του διαλόγου με τους ενδιαφερόμενους φορείς και την κοινωνία θα έχει η διοικούσα επιτροπή.

Όπως δήλωσε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης «σε ένα ικανό διάστημα θα έχει διαμορφωθεί αυτό το πλαίσιο ούτως ώστε να έχουμε κάτι καινούργιο το οποίο ανταποκρίνεται στις σύγχρονες συνθήκες. Θα έρθει στην Βουλή με την διαδικασία που γνωρίζουμε προκειμένου να ψηφιστεί και να γίνει νόμος του κράτους».

Στην ουσία η σχολική χρονιά 2015-16 μπορεί να χαρακτηριστεί ως μεταβατική αφού όπως προκύπτει από τα όσα ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας επιθυμία του Υπουργείου είναι μετά από εξαντλητικό διάλογο να προκύψει για το σχολικό έτος 2016-17 ένα νέο πλαίσιο για τα εν λόγω σχολεία που θα έχει τη μέγιστη δυνατή συναίνεση.

Χαρακτηριστικά ανέφερε ο Τάσος Κουράκης «…επειδή δεν θέλουμε να προχωρήσουμε σε μια αλλαγή και το λέω για δεύτερη φορά, του συνολικού πλαισίου γι' αυτό λέμε ότι είμαστε σε μια μεταβατική κατάσταση όπου ελπίσουμε από τη χρονιά 2016 - 2017, μετά από εξαντλητικό διάλογο να επανεξεταστούν όλα αυτά και να φτάσουμε σε κάτι το οποίο, κατά το δυνατόν θα θέλαμε να έχει τη μέγιστη δυνατή συναίνεση».

Όσον αφορά την κατάργηση των εξετάσεων για τα Πειραματικά Σχολεία ο Τάσος Κουράκης επεσήμανε ότι επαναφέρεται ο τρόπος εισαγωγής στο προηγούμενο καθεστώς ενώ δεν επέρχεται αλλαγή στο πρόγραμμα και τον τρόπο επιλογής των διδασκόντων.

Ο αναπληρωτής υπουργός, δεν παρέλειψε μεταξύ των άλλων να αναφέρει ότι είναι εξαιρετικά αντιπαιδαγωγικό, παιδιά 12 και 13 ετών να υποβάλλονται σε αυτήν την τρυφερή και ευαίσθητη ηλικία, σε φροντιστήρια εξαντλητικά, προκειμένου να μπορέσουν να εισαχθούν στα πολύ καλά αυτά σχολεία.

Ο κ. Κουράκης δήλωσε επίσης «ότι από λάθος πληροφόρηση αναφέρθηκε ότι υπάρχουν και πάρα πολλοί μετανάστες στο σχολείο των Αναβρύτων, στην Ευαγγελική και στη Βαρβάκειο, δεν υπάρχει ούτε ένας. Στο δεύτερο πειραματικό υπάρχουν ορισμένοι και σε κάθε περίπτωση, πολύ λιγότεροι από το σύνολο των μεταναστών. Έχει πολύ μεγάλη σημασία να αναγνωρίσουμε ότι κάποιος που θέλει να μπει με εξετάσεις, υποβάλλεται σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα που μπορούν να πληρώσουν οι γονείς. Επομένως, εξ ορισμού, είναι μια ταξική επιλογή».

Πηγή: Καλόγηρος Βασίλειος - Newsbeast.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 5/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πίνακας
Ειδικά μαθήματα: Ενίσχυση του ρόλου των Εποπτών Ποιότητας στις εξετάσεις - ΦΕΚ
Συμμετοχή των Εποπτών Ποιότητας στις Εξετάσεις Ειδικών Μαθημάτων – Τι προβλέπει η νέα απόφαση Ζαχαράκη
Ειδικά μαθήματα: Ενίσχυση του ρόλου των Εποπτών Ποιότητας στις εξετάσεις - ΦΕΚ
eep_evp.jpg
8.480 προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ: Τι απαντά το Υπουργείο για τις οργανικές θέσεις των σχολικών νοσηλευτών
8.480 προσλήψεις αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2024-2025 – Τι προβλέπεται για τους σχολικούς νοσηλευτές ΠΕ25
8.480 προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ: Τι απαντά το Υπουργείο για τις οργανικές θέσεις των σχολικών νοσηλευτών
paideias
Υπουργείο Παιδείας - ΙΕΠ: Μειώνουν την διδακτέα ύλη - Αλλάζουν τους μαθησιακούς στόχους
Στο πλαίσιο του νέου σχεδιασμού οι μαθησιακοί στόχοι χωρίζονται σε "βασικούς  -υποχρεωτικούς " και σε "πρόσθετους - προαιρετικούς".
Υπουργείο Παιδείας - ΙΕΠ: Μειώνουν την διδακτέα ύλη - Αλλάζουν τους μαθησιακούς στόχους