Thumbnail
Του Ζαχαρία Καψαλάκη

Για μια ακόμα φορά το Υπουργείο Παιδείας συνεχίζει να πελαγοδρομεί με το θέμα της αξιολόγησης.
            Από τη  μια κατεβάζει την πλατφόρμα αξιολόγησης και την παγώνει, χωρίς όμως να την καταργεί, από την άλλη πληρώνει τους  αξιολογητές εφόσον προσέφεραν υπηρεσία εκτός ωραρίου.

             Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δελτίο τύπου που κυκλοφόρησε απόψε αναφέρει:

«Σύμφωνα με τις προγραμματικές δεσμεύσεις της κυβέρνησης, οι τρέχουσες διαδικασίες αξιολόγησης στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση αναστέλλονται, καθώς και οι όποιες πειθαρχικές ή προαγωγικές συνέπειές τους, προκειμένου να μελετηθούν σε βάθος όλοι οι συναφείς παράγοντες.

Στο πλαίσιο αυτό το Υπουργείο Παιδείας έκλεισε την Παρασκευή 14/2/2014 τη διαδικτυακή πύλη ανάρτησης των εκθέσεων αξιολόγησης των σχολικών μονάδων.

Στο ίδιο πλαίσιο η Υπουργική Απόφαση της 26/1/2015 (ΑΔΑ: Ω4Π89-8ΑΘ (Φ354.11/18/13595/Ε3) με θέμα «Έγκριση παροχής υπηρεσιών των στελεχών της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την υποστήριξη και υλοποίηση των επιμορφωτικών δράσεων στο πλαίσιο της Πράξης ‘Προκαταρκτικές ενέργειες για την εφαρμογή συστήματος αξιολόγησης’ με Κωδικό ΟΠΣ 453588 – Οριζόντια Πράξη»ανακαλείται.
Οι αμοιβές των εκπαιδευτικών που παρείχαν αποδεδειγμένα υπηρεσίες στο πλαίσιο της Πράξης ‘Προκαταρκτικές ενέργειες για την εφαρμογή συστήματος αξιολόγησης’ με Κωδικό ΟΠΣ 453588 – Οριζόντια Πράξη, εκτός του ωραρίου εργασίας τους, θα διασφαλιστούν, κατόπιν διερεύνησης, με νέα υπουργική απόφαση και για το διάστημα από 15/3/2014 έως 25/1/2015».

Συνάδελφοι,
Το υπουργείο παγώνει μεν τα χρήματα της αξιολόγησης, αλλά ψάχνει να βρει ποιοι δούλεψαν απογεύματα για να πληρωθούν…
Αλήθεια, έψαξε ποτέ ποίοι εκπαιδευτικοί ή διευθυντές ή προϊστάμενοι σχολείων δούλεψαν και δουλεύουν απογεύματα ή Σαββατοκύριακα για το σχολείο τους, για την τάξη τους, για τους μαθητές τους;
Αθόρυβα, χωρίς ποτέ να έχουν ζητήσει ένα ευρώ ή μία υπερωρία…

            Συνάδελφοι,
            Η αξιολόγηση πλήγωσε τον κλάδο των εκπαιδευτικών, δημιούργησε αναταχές στα σχολεία μας, αποτέλεσε τροχοπέδη σε πολλά εκπαιδευτικά θέματα.
            Δυο χρόνια τώρα οι σχολικοί σύμβουλοι ασχολούνται με την αξιολόγηση. Επιμορφώσεις και κόντρα επιμορφώσεις, ενώ έχουν ουσιαστικά εγκαταλείψει το ρόλο τους.
            Αλήθεια, πόσες υποδειγματικές διδασκαλίες έκαναν στα σχολεία μας τα τελευταία δυο χρόνια;
            Δίδαξαν σε τάξεις και τους παρακολούθησαν συνάδελφοι;

            Συνάδελφοι,
            Το γράφω και ας με στήσουν και πάλι στον «τοίχο» με τα ανώνυμα δημοσιεύματά τους. «Ο θεσμός του σχολικού συμβούλου έκλεισε τον κύκλο του. Καιρός ο κλάδος να ψάξει για άλλου είδους παιδαγωγική καθοδήγηση…»!

            Δεσμεύστε τα κονδύλια της αξιολόγησης και δώστε τα να μπουν εκπαιδευτικοί στα σχολεία μας έστω και τώρα!
            Εκπαιδευτικούς θέλει το δημόσιο σχολείο και όχι τιμωρούς…

Πηγή: e-messara

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

για την αξιολόγηση των μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Εκπαιδευτικοί Ξάνθης: Ανοίγει διάλογο για τα εργασιακά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα
Ενημερωτική εκδήλωση της ΕΛΜΕ Ξάνθης για τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί Ξάνθης: Ανοίγει διάλογο για τα εργασιακά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα