Thumbnail
Αρχικά, θα ήθελα να θέσω αυτό το ερώτημα. 
Είμαι μαθητής Λυκείου, και δημοσιεύω αυτό το κείμενο με σκοπό την καταγγελία της τρομοκρατίας στα σχολεία. Μία τρομοκρατία που πηγάζει από πολλές πηγές. Από τον ίδιο τον μαθητή μέχρι και από την ίδια την έννοια της εκπαίδευσης.
Αρχικά, θα ήθελα να θέσω αυτό το ερώτημα. ¨Ποιος ο λόγος να μπει σε εφαρμογή το νέο σύστημα στην παιδεία; ¨. Οι απαντήσεις που δόθηκαν στην δημοσιότητα από τους αρμόδιους ήταν γεμάτες ασάφειες όπως και το ίδιο το σύστημα. Ποιος ο λόγος σε μία χώρα με τόσο μεγάλες χρηματικές οφειλές που αιμορραγεί οικονομικά και κοινωνικά να γίνει μία τόσο μεγάλη και πρόχειρη αλλαγή στην παιδεία; Τι προσέφερε στον Έλληνα μαθητή; Στον έλληνα γονιό; Απολύτως τίποτα. Το  μόνο που κατάφερε ήταν να τρομοκρατήσει. Να εμποτίσει την συνείδηση των μαθητών με τρόμο και οργή για την ίδιο το σχολείο. Με ματαιοδοξία και απελπισία για το αύριο. Να μην παλέψει για το δικαίωμα του στην μόρφωση. Να χρησιμοποιήσει κάθε αθέμιτο μέσο για να προχωρήσει. Να μην δοθούν ευκαιρίες στα χαμηλότερα κοινωνικά-οικονομικά στρώματα.  Στα παιδιά της επαρχίας.
Τι ήθελε να πετύχει με αυτό λοιπόν η κυβέρνηση; Μήπως να γίνουν οι Έλληνες σερβιτόροι και εργάτες; Υποχείρια και φερέφωνα των λίγων; Να τρομοκρατούνται όταν ακούν την λέξη «μέλλον» και «εργασία»; Αυτό που έχει καταφέρει μέχρι στιγμής είναι να δημιουργήσει μίσος, και τρόμο στους νέους. Μίσος που βγαίνει παθητικά μέσα στα σχολεία. Που αργά ή γρήγορα αυτό το μίσος θα μετατραπεί σε χάος φτάνοντας έτσι την κοινωνία μας στα άκρα. Άκρα πολιτικά, ιδεολογικά και κοινωνικά. 
Κλείνοντας λοιπόν θα ήθελα να αναφέρω ότι δεν είναι καθόλου τυχαία η ραγδαία εξέλιξη ακραίων ιδεολογικών απόψεων στους μαθητές και στα σχολεία. Φαινόμενα κοινωνικής παθογένειας αυξάνονται συνεχώς, επιθέσεις όχι μόνο σε μετανάστες αλλά σε οποιονδήποτε διαφέρει. . Επιθέσεις που κρύβουν κάτι παραπάνω από  απλές διαφωνίες. Eπιθέσεις που εξελίσσονται και αναζωπυρώνονται. Που μέρα με την μέρα γίνονται πιο πολλές και πιο βίαιες.  Μια μέρα λοιπόν το ποτήρι θα ξεχειλίσει, αν δεν αναλάβουν από σήμερα τις ευθύνες τους όλοι. Γονείς-Μαθητές-Καθηγητές-Πολιτικοί.
 
Γιώργος Βογιάκης. Μαθητής Β'λυκείου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

provata.jpg
Καθηγητές Κτηνιατρικής: «Ο εμβολιασμός δεν είναι λύση για την ευλογιά των αιγοπροβάτων» – Οι κίνδυνοι και οι επιπτώσεις για τον κτηνοτροφικό τομέα
Τέσσερις καθηγητές απαντούν γιατί δεν είναι λύση ο εμβολιασμός κατά της ευλογίας των αιγοπροβάτων: Δεν επιτυγχάνεται εκρίζωση της λοίμωξης
Καθηγητές Κτηνιατρικής: «Ο εμβολιασμός δεν είναι λύση για την ευλογιά των αιγοπροβάτων» – Οι κίνδυνοι και οι επιπτώσεις για τον κτηνοτροφικό τομέα
Τροχαίο με τρόλεϊ στη Δραπετσώνα
Τρόλεϊ «καρφώθηκε» σε κολόνα: Επιβάτης πιάστηκε στα χέρια με τον οδηγό (Video)
Επιβάτης πιάστηκε στα χέρια με οδηγό τρόλεϊ με αποτέλεσμα αυτό να πέσει σε κολόνα – Πώς συνέβη το τροχαίο στη Δραπετσώνα
Τρόλεϊ «καρφώθηκε» σε κολόνα: Επιβάτης πιάστηκε στα χέρια με τον οδηγό (Video)
oikonpatron.jpg
Με ιδιαίτερη επιτυχία η επετειακή εκδήλωση του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών
Με ιδιαίτερη επιτυχία η επετειακή εκδήλωση του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών
Με ιδιαίτερη επιτυχία η επετειακή εκδήλωση του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών