Thumbnail
Καλούμε όλη τη σχολική κοινότητα(εκπαιδευτικοί , γονείς , μαθητές ,σχολικοί φύλακες , προσωπικό καθαριότητας) αλλά και όλη την κοινωνία συνολικά να υπερασπιστούν το δημόσιο σχολείο και το δικαίωμα στη γνώση όλων των παιδιών.
ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΔΕΛΤΙΟ Α΄ΕΛΜΕ ΑΧΑΙΑΣ
 
ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ
ΣΤΗΝ ΑΧΑΙΑ Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΟ 95% - Ο ΔΡΟΜΟΣ ΑΝΟΙΓΕΙ!!
 
Δευτέρα 16/9/2013 , πρώτη ημέρα της 5νθήμερης απεργιακής κινητοποίησης του κλάδου, στα σχολεία της  ΑΈΛΜΕ Αχαίας :
- Ο κλάδος  έδωσε συντριπτική απάντηση στις αιτιάσεις  του Υπουργού Παιδείας, ότι οι καθηγητές  δεν ακολουθούν στην απεργία , με το ποσοστό συμμετοχής στα σχολεία ευθύνης μας να προσεγγίζει το 95% !!! 
- Από το πρωί μέλη των απεργιακών επιτροπών της ΕΛΜΕ περιφρούρησαν την απεργία σε σχολικά συγκροτήματα της πόλης .Το ίδιο θα γίνει  και στα εσπερινά σχολεία.
- Στις 10π.μ πραγματοποιήθηκε μεγάλη απεργιακή συγκέντρωση στο Παράρτημα και στη συνέχεια ακολούθησε πορεία στην πόλη από κοινού με τους  μικρομεσαίους επαγγελματίες , το Σύλλογο Διοικητικού προσωπικού ΑΕΙ-ΤΕΙ Πάτρας και τους εργαζόμενους στα ασφαλιστικά Ταμεία που επίσης βρίσκονται σε απεργιακές κινητοποιήσεις. 
 
Για αύριο Τρίτη 17/9/2013
- Μέλη των απεργιακών επιτροπών θα περιφρουρήσουν την απεργία σε σχολικά συγκροτήματα της πόλης.
- Στις 10π.μ θα γίνει  απεργιακή συγκέντρωση στο Παράρτημα και πορεία από κοινού με τους απεργούς νοσοκομειακούς γιατρούς στην πόλη και στη συνέχεια θα κατευθυνθούμε στη Δ/νση β/θμιας εκπ/σης .
- Το απόγευμα στις 6.30 μ.μ από την πλατεία Γεωργίου θα ξεκινήσει μοτοπορεία μελών των α/θμιων σωματείων για την προετοιμασία της απεργιακής συγκέντρωσης της Τετάρτης (18/9/2013) στο Εργατικό Κέντρο (Απεργία ΑΔΕΔΥ)
 
Καλούμε όλη τη σχολική κοινότητα(εκπαιδευτικοί , γονείς , μαθητές ,σχολικοί φύλακες , προσωπικό καθαριότητας) αλλά και όλη την κοινωνία συνολικά να υπερασπιστούν το δημόσιο σχολείο και το δικαίωμα στη γνώση όλων των παιδιών.
Καλούμε όλους τους εργαζόμενους μέσα από τις συλλογικές τους εκφράσεις να συμπαραταχθούν με τον αγώνα των εκπαιδευτικών για τη στήριξη όλων των δημόσιων αγαθών (παιδεία , υγεία , κοινωνική ασφάλιση κλπ)
 
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΝΙΚΗ
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!! 
 
Πάτρα 16-9-2013
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kke-1.jpg
ΚΚΕ :Να αποσύρει η κυβέρνηση τις απαράδεκτες διατάξεις για τις διαγραφές φοιτητών (Βίντεο)
Η Αφροδίτη Κτενά επεσήμανε ότι όσο πλησιάζει η ημερομηνία εφαρμογής του μέτρου, τόσο εντείνονται οι αντιδράσεις από φοιτητές, πανεπιστημιακούς και...
ΚΚΕ :Να αποσύρει η κυβέρνηση τις απαράδεκτες διατάξεις για τις διαγραφές φοιτητών (Βίντεο)
σεξουαλική παρενόχληση
Σοκάρει η απάντηση αστυνομικού σε μητέρα που κατήγγειλε παιδόφιλο: «Απλά κάντε μπλοκ» (Βίντεο)
«Θέλω να χ… Στείλε μου μια φωτογραφία σου, πήγαινε στο μπάνιο… Εγώ θα βλέπω απλά, αν θες σου μιλάω κιόλας», είναι μερικά από τα απεχθή μηνύματα που...
Σοκάρει η απάντηση αστυνομικού σε μητέρα που κατήγγειλε παιδόφιλο: «Απλά κάντε μπλοκ» (Βίντεο)
διαμαντοπουλου παπανδρεου
ΠΑΣΟΚ: Παιδεία Youth Forum 2025 «Πανεπιστήμια, Προσβασιμότητα και Ειδική Αγωγή»
Το Παιδεία Youth Forum 2025 του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής παρουσιάζει μια εκδήλωση αφιερωμένη στην προσβασιμότητα και τη συμπερίληψη στην τριτοβάθμια...
ΠΑΣΟΚ: Παιδεία Youth Forum 2025 «Πανεπιστήμια, Προσβασιμότητα και Ειδική Αγωγή»
taksi
Αντιδράσεις για τη μετατροπή του 4ου ΓΕΛ Κέρκυρας σε Πειραματικό Λύκειο - Προβλήματα πρόσβασης και υπερφόρτωσης σχολείων

Με κείμενο τους, ο Σύλλογος Διδασκόντων του 4ου ΓΕΛ Κέρκυρας εκφράζει την έντονη ανησυχία τους για τη μετατροπή του...

Αντιδράσεις για τη μετατροπή του 4ου ΓΕΛ Κέρκυρας σε Πειραματικό Λύκειο - Προβλήματα πρόσβασης και υπερφόρτωσης σχολείων