Ναυπηγεία Περάματος
Νεκρός ανασύρθηκε 57χρονος εργάτης

Ακόμα ένα εργατικό δυστύχημα συνέβη σήμερα το πρωί (18/12), στη δεξαμενή επισκευών στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη του Περάματος, καθώς ένας 57χρονος εργάτης, μέλος συνεργείου καθαρισμού σε πλοίο, έχασε τη ζωή του.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, πρόκειται για 57χρονο εργαζόμενο ιδιωτικής εταιρείας, που έχασε τις αισθήσεις του εν ώρα εργασίας σε πλωτή δεξαμενή στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη.

Άμεσα ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Περάματος, στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ και μετέφερε τον 57χρονο στο Γενικό Νοσοκομείο Νίκαιας, όπου και διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Προανάκριση διενεργείται από το Δ’ Λιμενικό Τμήμα Περάματος του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά.

Στον χώρο πήγαν μέλη του Συνδικάτου Μετάλλου Αττικής και Ναυπηγοεπισκευαστικής Βιομηχανίας Ελλάδας και του Σωματείου Κατεργασίας Ξύλου και Ναυπηγοξυλουργών. Προχώρησαν σε παύση εργασιών σε όλα τα συνεργεία εργασίας και επισκευών στο συγκεκριμένο πλοίο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia