Συναγερμός σήμανε σήμερα, ξημερώματα της Κυριακής, στην Πυροσβεστική Υπηρεσία λόγω φωτιάς σε υποσταθμό της ΔΕΗ στην περιοχή Μοσχοχώρι του δήμου Κιλελέρ Λάρισας.
Η κινητοποίηση της Πυροσβεστικής ήταν άμεση. Στο σημείο έσπευσαν και επιχειρούν 35 πυροσβέστες με 15 οχήματα.