Κλειστά θα παραμείνουν τα φαρμακεία της Αττικής την Τετάρτη, 14/9, λόγω εορτασμού της ύψωσης του Τιμίου Σταυρού, η οποία είναι επίσημη αργία για τα φαρμακεία της περιοχής.
Ο Φαρμακευτικός Σύλλογος ανακοίνωσε πως μόνο τα εφημερεύοντα φαρμακεία θα παραμείνουν ανοιχτά.