Thumbnail

Όλοι γνωρίζουμε πως η μπύρα δεν ειναι το καλύτερο πράγμα να πίνεις, ιδιαίτερα σε μεγάλη ποσότητα αν θες να έχεις μια γυμνασμένη κοιλιά.

Παρόλαυτα με τους όρους του διαφημιστικού θεάματος και των κυρίαρχων προτύπων οι εταιρείες μπύρας διαφημίζουν τα προιόντα τους με καλλίγραμα μοντέλα.

Όχι όλες! Μία γερμανική μπύρα διαφημίζεται με εντελώς διαφορετικό τρόπο στο στυλ "δέξου την μπυροκοιλία σου".

Την καμπάνια που έχει κάνει θραύση στο διαδίκτυο, την έχει αναλάβει η εταιρεία Jung von Matt η οποία χρησιμοποιεί για να προβάλλει της μπύρες, άντρες με "μπυροκοιλιά".

Στις διαφημίσεις οι άντρες αυτοί φαίνονται να έχουν "τουρλώσει" την ήδη φουσκωμένοι μπυροκοιλιά τους και να την κρατάνε λές και είναι έγκυοι!

Η καμπάνια έχει μότο "Brewed with love" που σημαίνει "παρασκευάζεται με αγάπη"

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

emvolio
Ξεκίνησε η χορήγησή του «έξυπνου» εμβολίου για τη θεραπεία του μελανώματος- Είναι προσαρμοσμένο σε κάθε ασθενή
Ειδικοί δοκιμάζουν νέα εμβόλια που είναι ειδικά κατασκευασμένα για κάθε ασθενή και λένε στο σώμα του να κυνηγήσει καρκινικά κύτταρα για να αποτρέψει...
Ξεκίνησε η χορήγησή του «έξυπνου» εμβολίου για τη θεραπεία του μελανώματος- Είναι προσαρμοσμένο σε κάθε ασθενή