Thumbnail
Θεσσαλονίκη

Ποινή φυλάκισης δύο ετών με τριετή αναστολή επέβαλε σήμερα το Τριμελές Εφετείο Θεσσαλονίκης σε βάρος παιδιάτρου η οποία κατηγορείται για το θάνατο ενός πεντάχρονου αγοριού. Η γιατρός σύμφωνα με

τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος της κατηγτορείται ότι έκανε λάθος διάγνωση με αποτέλεσμα το άτυχο αγοράκι να πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο και να χάσει τη ζωή του από σκωληκοειδίτιδα.

Το 5χρονο αγοράκι εισήχθη στις αρχές Ιουνίου του 2007 στο νοσοκομείο Λοιμωδών Νόσων στη Θεσσαλονίκη όπου η γιατρός διέγνωσε ότι έπασχε από γαστρεντερίτιδα. Νοσηλεύτηκε για λιγες ώρες στο νοσοκομείο και στη συνέχεια πήρε εξιτήριο με διάγνωση ότι έπασχε από γαστρεντερίτιδα. Ωστόσο λίγες ώρες μετά την έξοδο του από το νοσοκομείο το παιδί κατέληξε από περιτονίτιδα που προκλήθηκε από την σκωληκοειδίτιδα την οποία δεν είχε διαγνώσει η γιατρός.

ΠΗΓΗ: seleo.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»