Thumbnail
Εικόνες και μνημεία της πόλης, δρόμοι και γειτονιές, με την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα "ξενάγηση" από τον λογοτέχνη Νίκο Γαβριήλ Πεντζίκη.

Εικόνες και μνημεία της πόλης, δρόμοι και γειτονιές,  με την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα "ξενάγηση" από τον λογοτέχνη Νίκο Γαβριήλ Πεντζίκη.

Ο σημαντικός άνθρωπος των γραμμάτων της Θεσσαλονίκης, αφηγείται μύθους και ιστορίες που σχετίζονται με την πόλη, τις γειτονιές, τα ιστορικά μνημεία της και τους ανθρώπους που έζησαν σ'αυτούς τους τόπους.
 
Επιπλέον ο Ν. Γ. Πεντζίκης θυμάται στιγμές από την παιδική του ηλικία στη Θεσσαλονίκη, μιλάει για τις πηγές έμπνευσής του και εκφράζει τις σκέψεις του για τη λογοτεχνία και τον κινηματογράφο.
 
(Το συγκεκριμένο βίντεο είναι από το αρχείο της ΕΡΤ και συγκεκριμένα επεισόδια της σειράς ντοκιμανέρ "Η ΕΡΤ στη Βόρειο Ελλάδα")
 

Πηγή: thessalonikiartsandculture.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»