Thumbnail
Athens Street Art Festival 2013

Είκοσι κορυφαίοι «καλλιτέχνες του δρόμου» από όλη την Ευρώπη, έρχονται να αλλάξουν το μουντό «πρόσωπο» της Αθήνας.  Έντονα χρώματα και έξυπνα μηνύματα στους τοίχους της πόλης, ξεκινώντας από την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών, στην Πειραιώς 256, αλλά και δημόσια κτίρια του Δήμου Νίκαιας- Ρέντη. Τίτλος: Crisis [?] What Crisis [?], που εκφράζει απόλυτα το νόημα και το μήνυμα του φεστιβάλ.

Πρόκειται για ένα Interactive Event κατά τη διάρκεια του οποίου από τις 27/06 – 14/07 οι καλλιτέχνες θα εκτελέσουν μια σειρά από έργα Stencil Art, ζωγραφικής, εγκαταστάσεις και New Media. Η Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών σε συνεργασία με την GA Art+Events Mgmt, τον Δήμο Νίκαιας-Ρέντη και την Camp Gallery, διοργανώνουν το φεστιβάλ. Θα περιλαμβάνει συζητήσεις, ανταλλαγή απόψεων καλλιτεχνών με τους φοιτητές της ΑΣΚΤ πάνω στην αμφιλεγόμενη αξία, της «τέχνης του δρόμου» σε περίοδο κρίσης.

Δράσεις σε Δημόσιους χώρους από 27/06 εως 02/07, Stencil Workshop για παιδιά με την καθοδήγηση των καλλιτεχνών στο πολιτιστικό κέντρο του Δήμου Νίκαιας – Ρέντη και έκθεση έργων τους από 01/07 – 14/07 στην CAMP Gallery, στην Πλατεία Κοτζιά.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
athensvoice.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

molivia
Τα εμπόδια των πανεπιστημιακών δασκάλων: Όταν ο ναρκισσισμός υπονομεύει την παιδαγωγική πράξη
Ένα από τα βασικά εμπόδια που μπορεί να χαρακτηρίζει ορισμένους πανεπιστημιακούς είναι ο διογκωμένος ναρκισσισμός. Η υπερβολική αυτοπεποίθηση...
Τα εμπόδια των πανεπιστημιακών δασκάλων: Όταν ο ναρκισσισμός υπονομεύει την παιδαγωγική πράξη