ypaith
ΥΠΑΙΘ: Το Τμήμα Β’ - Διαλειτουργικότητας, Ψηφιακής Σύγκλισης και Διοικητικής Υποστήριξης, της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών παρέλαβε το 1ο βραβείο, το οποίο απέσπασε στην διαγωνιστική διαδικασία του θεσμού των «Βραβείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης»

Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια ανακοινώνουμε ότι σήμερα, Παρασκευή 8 Ιουλίου 2022, το Τμήμα Β’ - Διαλειτουργικότητας, Ψηφιακής Σύγκλισης και Διοικητικής Υποστήριξης, της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών παρέλαβε το 1ο βραβείο, το οποίο απέσπασε στην διαγωνιστική διαδικασία του θεσμού των «Βραβείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης» στην κατηγορία «Καλύτερη Εφαρμοσμένη Ιδέα» για τον τομέα Παιδεία-Πολιτισμός, με την πρόταση με τίτλο «Αυτόματη χωροταξική κατανομή μαθητικού δυναμικού για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, με βάση τη σχεδίαση σε χάρτη των σχολικών περιφερειών», ήτοι το Πληροφοριακό Σύστημα GIS-based «Χωροταξικό» https://xorotaksiko.gis.minedu.gov.gr/

Η εφαρμογή GIS-based «Χωροταξικό», που αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου με εργαλεία ανοιχτού λογισμικού, διευκολύνει τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη διαδικασία χωροταξικής κατανομής των μαθητών/τριών σε σχολικές περιφέρειες με βάση την ταχυδρομική τους διεύθυνση κατά την εγγραφή τους στην Α’ τάξη των εκπαιδευτικών βαθμίδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο). Διαλειτουργώντας με το Πληροφορικό Σύστημα e-εγγραφές, που έχει αναπτυχθεί από το ίδιο τμήμα, και το Πληροφορικό Σύστημα myschool, αποδεικνύει εμπράκτως τη σημασία της διαλειτουργικότητας των υπηρεσιών (ψηφιακών και μη) προς όφελος όλων των εμπλεκόμενων στην εκπαιδευτική διαδικασία και στον δημόσιο τομέα γενικότερα.

Σκοπός της ιδέας που οδήγησε στο GIS-based «Χωροταξικό» ήταν η αυτοματοποίηση της διαδικασίας της χωροταξικής κατανομής και η οπτικοποίηση των γεωχωρικών δεδομένων της. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται διαφάνεια, εξοικονόμηση του χρόνου διεκπεραίωσης της διαδικασίας αυτής από τους αρμόδιους, ενώ παράλληλα προσφέρει δυνατότητες πληροφόρησης περί των σχολικών περιφερειών σε ενδιαφερόμενους γονείς, μαθητές/τριες και κηδεμόνες.

Η βράβευση του Πληροφοριακού Συστήματος GIS-based «Χωροταξικό» από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης αποτελεί αναγνώριση για τα μέλη της ομάδας, αλλά και ολόκληρο το Τμήμα, το οποίο συμβάλλει ουσιαστικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό των υπηρεσιών που παρέχει το Υπουργείο μας ακολουθώντας τις επιταγές της ψηφιακής διακυβέρνησης της χώρας που ευνοούν και προάγουν τεχνολογικές καινοτομίες.

Τα μέλη της ομάδας ευχαριστούν  ιδιαίτερα τους χρήστες της εφαρμογής, τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αλλά και τα σχολεία που υποστήριξαν και συνεχίζουν στηρίζουν το έργο της, βοηθώντας στην επίτευξη του στόχου για καινοτομία και βελτίωση.

Η εκδήλωση μεταδόθηκε ζωντανά από τη σχετική ιστοσελίδα του θεσμού των βραβείων ψηφιακής διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://digitalawards.gov.gr.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ALEKOS MOSXOS
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
Εδώ μπαίνουν διάφορα ερωτήματα: α) η ΕΔΕ γίνεται για το αν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες; Πως έγινε γνωστό πως αυτό είναι το αντικείμενο της...
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
bullying
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
Ξυλοδαρμοί μαθητών σε...live μετάδοση και επικίνδυνα challenges
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
κατ ιδίαν
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση
Οδηγός με τις νεώτερες διατάξεις, ποιοι μαθητές είναι δυνατό να υπαχθούν, τις παθήσεις που δικαιολογούν την κατ' ιδίαν διδασκαλία, τις προϋποθέσεις,...
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση
symboylio-epikrateiaς
Σημαντική απόφαση ΣτΕ: Το ΙΚΥ -και κάθε δημόσια υπηρεσία- δε μπορεί να αρνηθεί χορήγηση εγγράφων σε ενδιαφερόμενο με έννομο συμφέρον
Σε κάθε περίπτωση, θεμελιώνεται το δικαίωμα πρόσβασης του διοικουμένου σε διοικητικά έγγραφα, η γνώση του περιεχομένου των οποίων συνδέεται με τη...
Σημαντική απόφαση ΣτΕ: Το ΙΚΥ -και κάθε δημόσια υπηρεσία- δε μπορεί να αρνηθεί χορήγηση εγγράφων σε ενδιαφερόμενο με έννομο συμφέρον