Τριήμερο συγκεντρώσεων για την Καλλιτεχνική Παιδεία
Τριήμερο συγκεντρώσεων σε Αθήνα, Πάτρα και Θεσσαλονίκη πραγματοποιήσαν εκπαιδευτικοί εικαστικών μαζί με το Επιμελητήριο Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος, ενάντια στην κατάργηση των μαθημάτων τέχνης στο Λύκειο

Το παρόν έξω από το Συμβούλιο της Επικρατείας στην Αθήνα, ενάντια στην κατάργηση των μαθημάτων τέχνης στο Λύκειο έδωσαν με συγκέντρωση χτες 13 Μαΐου 2021, το Επιμελητήριο Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος και η Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων. Τη ίδια ώρα στο ΣτΕ εκδικαζόταν η προσφυγή για την κατάργηση των μαθημάτων Τέχνης στο Λύκειο.

Στη συγκέντρωση παρευρέθηκαν και χαιρέτησαν εκπρόσωποι της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Γονέων, της ΔΟΕ, της ΟΛΜΕ, των Κοινωνιολόγων και του Σωματείου Εργαζομένων στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης.

Με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή έγινε στις 11 Μαΐου η συγκέντρωση-δρώμενο του ΕΕΤΕ στην Πάτρα σε συνεργασία με την Ένωση Εικαστικών Πάτρας. Στη διαμαρτυρία συμμετείχε ο Δήμαρχος Πάτρας Κώστας Πελετίδης και η Πρόεδρος του Πολιτιστικού Οργανισμού του Δήμου Κ. Γεροπαναγιώτη.

Στη Θεσσαλονίκη έγινε εικαστικό δρώμενο στις 12 Μαΐου, με επιτυχία και απήχηση. Στην Πάτρα και στη Λάρισα το θέμα προβλήθηκε με ομιλίες και συνεντεύξεις σε τοπικούς ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς, ενώ το θέμα του ΣτΕ προβλήθηκε από το portal 902.

Έχει γίνει πλέον ευρύτερα συνείδηση ότι το θέμα της διδασκαλίας της Τέχνης στο Λύκειο, δεν είναι θέμα κλαδικό των εικαστικών, αλλά θέμα που αφορά συνολικότερα το δικαίωμα κάθε μαθητή στην ολόπλευρη εκπαίδευση, στη διδασκαλία της Τέχνης, που είναι απαραίτητο μαθησιακό πεδίο ανεξάρτητα από την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει στη ζωή του κάθε παιδί.

Η προσφυγή στο ΣτΕ είναι μόνο ένας σταθμός στις κινητοποιήσεις για την καλλιτεχνική παιδεία.

Συνεχίζουμε. Αυτό σημαίνει-ανεξάρτητα από τη θετική ή αρνητική έκβαση της προσφυγής-ότι ο αγώνας για ένα σχολείο που θα παρέχει ολόπλευρη μόρφωση, χωρίς ταξικούς φραγμούς, χωρίς τη στεγνή και στείρα κατεύθυνση του προγράμματος μαθημάτων κάτω από τις επιταγές του ΟΟΣΑ για τη δημιουργία φθηνού ευέλικτου εργατικού δυναμικού, που θα στερείται κριτική σκέψη και καλλιέργεια, ο αγώνας για ένα σχολείο που θα αναπτύσσει ολόπλευρα τα παιδιά, διανοητικά, ψυχολογικά, συναισθηματικά, συνεχίζεται.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ: Μάθημα εργαστηριακό δίωρο, σε όλες τις τάξεις, εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, μονιμοποίηση των αναπληρωτών, κατάργηση της «τιμωρίας» για το παράβολο, οργανικές θέσεις για τους εικαστικούς στα Δημοτικά.

Η αισθητική αγωγή και η καλλιτεχνική παιδεία είναι ανάγκη κάθε μαθητή.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παιδί με τάμπλετ στο κρεβάτι
Όταν το βλέμμα πέφτει στην οθόνη: Πώς η ψηφιακή καθημερινότητα αλλάζει τη σχέση γονιών και παιδιών
Πώς η τεχνολογία αναδιαμορφώνει την ανάπτυξη των παιδιών – Tα καλά, τα κακά και τα άγνωστα
Όταν το βλέμμα πέφτει στην οθόνη: Πώς η ψηφιακή καθημερινότητα αλλάζει τη σχέση γονιών και παιδιών
αεροπλάνο
Η πτήση-μαραθώνιος των 20.000 χλμ: Το νέο δρομολόγιο που ενώνει Ασία, Ωκεανία και Λατινική Αμερική
Η China Eastern εγκαινιάζει τη μεγαλύτερη απευθείας διαδρομή στον κόσμο, μειώνοντας σημαντικά τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ Κίνας και Νότιας Αμερικής.
Η πτήση-μαραθώνιος των 20.000 χλμ: Το νέο δρομολόγιο που ενώνει Ασία, Ωκεανία και Λατινική Αμερική
αυτοκίνητα στη λεωφόρο Συγγρού
Η μεγαλύτερη ευθεία της Αθήνας: Ποιος δρόμος κρατά το ρεκόρ και πόσα χιλιόμετρα «τρέχει»
Οδηγικός «διάδρομος» 4,4 χιλιομέτρων που ενώνει το κέντρο με το Φάληρο και ξεχωρίζει για τις πέντε λωρίδες ανά ρεύμα
Η μεγαλύτερη ευθεία της Αθήνας: Ποιος δρόμος κρατά το ρεκόρ και πόσα χιλιόμετρα «τρέχει»