Τριήμερο συγκεντρώσεων για την Καλλιτεχνική Παιδεία
Τριήμερο συγκεντρώσεων σε Αθήνα, Πάτρα και Θεσσαλονίκη πραγματοποιήσαν εκπαιδευτικοί εικαστικών μαζί με το Επιμελητήριο Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος, ενάντια στην κατάργηση των μαθημάτων τέχνης στο Λύκειο

Το παρόν έξω από το Συμβούλιο της Επικρατείας στην Αθήνα, ενάντια στην κατάργηση των μαθημάτων τέχνης στο Λύκειο έδωσαν με συγκέντρωση χτες 13 Μαΐου 2021, το Επιμελητήριο Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος και η Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων. Τη ίδια ώρα στο ΣτΕ εκδικαζόταν η προσφυγή για την κατάργηση των μαθημάτων Τέχνης στο Λύκειο.

Στη συγκέντρωση παρευρέθηκαν και χαιρέτησαν εκπρόσωποι της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Γονέων, της ΔΟΕ, της ΟΛΜΕ, των Κοινωνιολόγων και του Σωματείου Εργαζομένων στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης.

Με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή έγινε στις 11 Μαΐου η συγκέντρωση-δρώμενο του ΕΕΤΕ στην Πάτρα σε συνεργασία με την Ένωση Εικαστικών Πάτρας. Στη διαμαρτυρία συμμετείχε ο Δήμαρχος Πάτρας Κώστας Πελετίδης και η Πρόεδρος του Πολιτιστικού Οργανισμού του Δήμου Κ. Γεροπαναγιώτη.

Στη Θεσσαλονίκη έγινε εικαστικό δρώμενο στις 12 Μαΐου, με επιτυχία και απήχηση. Στην Πάτρα και στη Λάρισα το θέμα προβλήθηκε με ομιλίες και συνεντεύξεις σε τοπικούς ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς, ενώ το θέμα του ΣτΕ προβλήθηκε από το portal 902.

Έχει γίνει πλέον ευρύτερα συνείδηση ότι το θέμα της διδασκαλίας της Τέχνης στο Λύκειο, δεν είναι θέμα κλαδικό των εικαστικών, αλλά θέμα που αφορά συνολικότερα το δικαίωμα κάθε μαθητή στην ολόπλευρη εκπαίδευση, στη διδασκαλία της Τέχνης, που είναι απαραίτητο μαθησιακό πεδίο ανεξάρτητα από την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει στη ζωή του κάθε παιδί.

Η προσφυγή στο ΣτΕ είναι μόνο ένας σταθμός στις κινητοποιήσεις για την καλλιτεχνική παιδεία.

Συνεχίζουμε. Αυτό σημαίνει-ανεξάρτητα από τη θετική ή αρνητική έκβαση της προσφυγής-ότι ο αγώνας για ένα σχολείο που θα παρέχει ολόπλευρη μόρφωση, χωρίς ταξικούς φραγμούς, χωρίς τη στεγνή και στείρα κατεύθυνση του προγράμματος μαθημάτων κάτω από τις επιταγές του ΟΟΣΑ για τη δημιουργία φθηνού ευέλικτου εργατικού δυναμικού, που θα στερείται κριτική σκέψη και καλλιέργεια, ο αγώνας για ένα σχολείο που θα αναπτύσσει ολόπλευρα τα παιδιά, διανοητικά, ψυχολογικά, συναισθηματικά, συνεχίζεται.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ: Μάθημα εργαστηριακό δίωρο, σε όλες τις τάξεις, εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, μονιμοποίηση των αναπληρωτών, κατάργηση της «τιμωρίας» για το παράβολο, οργανικές θέσεις για τους εικαστικούς στα Δημοτικά.

Η αισθητική αγωγή και η καλλιτεχνική παιδεία είναι ανάγκη κάθε μαθητή.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 24/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

rouxa_aploma
Το viral κόλπο για να στεγνώνετε ρούχα σε μικρό σπίτι, χωρίς να γεμίζει ο χώρος σας
Μια απλή αλλά πανέξυπνη ιδέα από το Instagram υπόσχεται να λύσει το πρόβλημα του απλώματος τον χειμώνα, ακόμη και στα πιο μικρά διαμερίσματα
Το viral κόλπο για να στεγνώνετε ρούχα σε μικρό σπίτι, χωρίς να γεμίζει ο χώρος σας
dog.jpg
Πέντε λάθη που κάνουμε χωρίς να το καταλαβαίνουμε και πληγώνουμε τον σκύλο μας
Από την αδιαφορία μέχρι το άγχος αποχωρισμού - Οι πιο συνηθισμένες συμπεριφορές που στεναχωρούν τον πιο πιστό μας φίλο και πώς μπορούμε να τις...
Πέντε λάθη που κάνουμε χωρίς να το καταλαβαίνουμε και πληγώνουμε τον σκύλο μας
σχολειο
H δασκάλα που κατήγγειλε μαθητή ότι την θώπευσε, ανασκευάζει: «Ίσως να είχα μία εμπάθεια… αλλά το περιστατικό έγινε»
Η εικαστικός ανέφερε επίσης ότι η μητέρα του μαθητή τής επιτέθηκε φραστικά: «Η μαμά του παιδιού μου μίλησε πολύ άσχημα. Μου είπε πως φταίω εγώ. Εγώ...
H δασκάλα που κατήγγειλε μαθητή ότι την θώπευσε, ανασκευάζει: «Ίσως να είχα μία εμπάθεια… αλλά το περιστατικό έγινε»