Υπουργείο Παιδείας 0

Ν. Κεραμέως: Μειώνονται οι αποσπάσεις σε φορείς - Οι εκπαιδευτικοί επιστρέφουν στην τάξη

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Δήλωση της υπουργού Παιδείας για την στελέχωση των σχολικών μονάδων

Σχετικά με τη στελέχωση των σχολικών μονάδων και τη μείωση αποσπάσεων εκπαιδευτικών σε φορείς, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως, έκανε την παρακάτω δήλωση: 

 «Η κατάλληλη στελέχωση των σχολικών μονάδων απετέλεσε από την πρώτη στιγμή βασική μας προτεραιότητα.

 Για το λόγο αυτό, πέρα από όλες τις αναγκαίες ενέργειες για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών που δρομολογήθηκαν αμέσως και ολοκληρώνονται βάσει και των τελευταίων καταγεγραμμένων κενών, τέθηκε παράλληλα ως στόχος η μείωση των αποσπάσεων εκπαιδευτικών σε φορείς. Και ο στόχος αυτός υλοποιήθηκε στο ακέραιο, καθώς για τη σχολική περίοδο 2019-2020 επετεύχθη μείωση του αριθμού των εκπαιδευτικών που αποσπώνται σε διοικητικές θέσεις σε διάφορους φορείς κατά 278 άτομα, σε σύγκριση με τη σχολική περίοδο 2018-2019. 

 Η έναρξη της σχολικού έτους βρίσκει περισσότερους εκπαιδευτικούς στην τάξη σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.»

 

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου

Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής

Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

υπουργείο παιδείας