Thumbnail
η λειτουργικότητα που προκύπτει αν διαιρεθεί ο συνολικός αριθμός μαθητών με το 25!!!, ωσάν το κάθε τμήμα σε κάθε σχολική μονάδα είναι δυνατόν να έχει τον ανώτατο προβλεπόμενο - σήμερα - αριθμό μαθητών.

 

Υπέρβαση

Ενωτική Κίνηση Εκπαιδευτικών ΠΕ

Εξαφανίζουν χιλιάδες τμήματα και οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών

Συνάδελφοι,

Με συνοπτικές διαδικασίες το Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. προχωρεί στην κατεδάφιση του δημόσιου σχολείου, καθώς και σε οργανωμένη επίθεση σε βάρος των εκπαιδευτικών με τη διαφαινόμενη κατάργηση χιλιάδων τμημάτων ανά την επικράτεια και τη συνεπαγόμενη κατάργηση των οργανικών θέσεων. Είναι ενδεικτικό ότι μόνο στο Νομό Αττικής εξαφανίζονται 1670 τμήματα Δημοτικών Σχολείων και ακόμη περισσότερες θέσεις εκπαιδευτικών, αφού θα πρέπει να συνυπολογιστούν και οι θέσεις ειδικοτήτων.

Όπως προκύπτει από έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, η Κεντρική Υπηρεσία απέστειλε στις Περιφερειακές Διευθύνσεις πίνακες των Δημοτικών Σχολείων και των  Νηπιαγωγείων αρμοδιότητάς τους, στους οποίους αναγράφεται η σημερινή οργανικότητα των σχολικών μονάδων, καθώς και η λειτουργικότητα που προκύπτει αν διαιρεθεί ο συνολικός αριθμός μαθητών με το 25!!!, ωσάν το κάθε τμήμα σε κάθε σχολική μονάδα είναι δυνατόν να έχει τον ανώτατο προβλεπόμενο - σήμερα - αριθμό μαθητών. Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης υποχρεούνται, με βάση το ίδιο έγγραφο, να δικαιολογήσουν μέχρι το μεσημέρι της Παρασκευής (5/4) τη διαφορά που υπάρχει μεταξύ της οργανικότητας και της λειτουργικότητας κάθε σχολικής μονάδας (Δημοτικού Σχολείου, Νηπιαγωγείου).

Η πρωτοφανής αυτή μεθόδευση δεν είναι ούτε μια απλή λογιστική ενέργεια, ούτε δημιουργική λογιστική. Πρόκειται για καταστροφική λογιστική η οποία, αν εφαρμοστεί, θα οδηγήσει πέραν των συγχωνεύσεων – συμπτύξεων, αφενός σε μετακινήσεις μαθητών σε όμορες σχολικές μονάδες και, αφετέρου, σε συνδιδασκαλία τάξεων κατά τα πρότυπα των ολιγοθέσιων σχολείων!!!

Συναδέλφισσα, συνάδελφε

Είναι ηλίου φαεινότερο ότι το πάζλ αυτό θα συμπληρωθεί τόσο με την αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα (με την αλλαγή της σημερινής αναλογίας) όσο και με την αύξηση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών. Αποτελεί ευθύνη και υποχρέωση για όλους εμάς - αλλά και ολόκληρη την ελληνική κοινωνία - να αντιπαλέψουμε τη βάρβαρη αυτή πολιτική ισοπέδωσης των δικαιωμάτων μας.

Εδώ και τώρα να ανακληθεί το έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας!

 

Απρίλιος 2013

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ελμε κερκυρας
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Κέρκυρας έπραξε το αυτονόητο, παρεμβαίνοντας μετά από αλλεπάλληλα καλέσματα εκπαιδευτικών, για να αντιμετωπίσει...
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
skianis
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
Το ChatGPT ως διπλό εργαλείο: Βοήθεια και κίνδυνος για την κριτική σκέψη - «Τα παιδιά πάνε εύκολα στο ChatGPT, πιστεύοντας οτιδήποτε τους πει και το...
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
mixanografiko14_638631239.jpg
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ
Τάσεις αγοράς: Ποια επαγγέλματα υγείας "εκτοξεύονται" - Γιατί δεν είναι μόνο οι υψηλές βάσεις το κλειδί για επαγγελματική επιτυχία
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ