Thumbnail
Πολιτική αδιαφορίας για τις πραγματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών ασκεί η κυβέρνηση

Η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (ΠΕΚ) καταδικάζει την πολιτική αυτή της αδιαφορίας για τις πραγματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών και ζητά να εφαρμοστούν τώρα τα μέτρα που ήδη έχει προτείνει για το κορυφαίο αυτό ζήτημα, ζήτημα αξιοπρέπειας και διαβίωσης με ανθρώπινους όρους.

Κτίρια που ανήκουν στο Δημόσιο θα μπορούσαν, σύμφωνα και με τις προτάσεις που έχουν γίνει εδώ και χρόνια και δεν αξιοποιήθηκαν, να ανακατασκευαστούν, να αναβαθμιστούν ενεργειακά και να παραχωρηθούν είτε στην τοπική Αυτοδιοίκηση είτε σε Φορέα που θα συσταθεί για τη διαχείριση του όλου προγράμματος. Χρηματοδότηση θα μπορούσε να υπάρξει από το Ταμείο Ανάκαμψης η άλλα ευρωπαϊκά προγράμματα.

Όπως επισημαίνουν οι καθηγητές, η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επιβεβαιώνει με τη δήλωση «ότι το κράτος πατερούλης δεν μπορεί να λύσει όλα τα προβλήματα από την Αθήνα» την πολιτική που εφαρμόζει απέναντι στο πρόβλημα της αστεγίας των εκπαιδευτικών. Tην πολιτική της κυβέρνησης και στην εκπαίδευση απηχεί η ρήση του Στ. Πέτσα: «Όποιος δεν προσαρμόζεται, πεθαίνει».

Μεταβιβάζει το βάρος της ευθύνης της αντιμετώπισης του προβλήματος στην τοπική αυτοδιοίκηση και ουσιαστικά καλεί τους εκπαιδευτικούς να διαχειριστούν μόνοι τους το πρόβλημα αυτό χωρίς να αναλογίζεται τις δραματικές επιπτώσεις που έχει η κατάσταση αυτή της αστεγίας τόσο στις συνθήκες ζωής των εκπαιδευτικών όσο και στην εκπαιδευτική πραγματικότητα.

Η αναφορά στο «κράτος πατερούλη»  σηματοδοτεί ουσιαστικά την επιτηδευμένη απαγκίστρωση της κεντρικής κυβέρνησης από την αρμοδιότητα και ευθύνη του πεδίου της δημόσιας εκπαίδευσης.

Η ανακοίνωση των καθηγητών

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της Προοδευτικής Ενότητας Καθηγητών:

Όταν η αδιαφορία των λίγων για τους πολλούς γίνεται δημόσια πολιτική…

Ο Υφυπουργός Παιδείας σε δήλωση του, αναφερόμενος στο ζήτημα της στέγασης των εκπαιδευτικών –ειδικά στις τουριστικές περιοχές- ανέφερε ότι τα προβλήματα αυτά καλό θα είναι να αντιμετωπίζονται από τις τοπικές κοινωνίες. Τόνισε δε με έμφαση ότι πρέπει να γίνει κατανοητό:  «ότι το κράτος πατερούλης δεν μπορεί να λύσει όλα τα προβλήματα από την Αθήνα».

Oυσιαστικά η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επιβεβαιώνει με τη δήλωση αυτή την πολιτική που εφαρμόζει απέναντι στο πρόβλημα της αστεγίας των εκπαιδευτικών.

Tην πολιτική της κυβέρνησης και στην εκπαίδευση απηχεί η ρήση του Σ. Πέτσα: «Όποιος δεν προσαρμόζεται, πεθαίνει».

Μεταβιβάζει το βάρος της ευθύνης της αντιμετώπισης του προβλήματος στην τοπική αυτοδιοίκηση και ουσιαστικά καλεί τους εκπαιδευτικούς να διαχειριστούν μόνοι τους το πρόβλημα αυτό χωρίς να αναλογίζεται τις δραματικές επιπτώσεις που έχει η κατάσταση αυτή της αστεγίας τόσο στις συνθήκες ζωής των εκπαιδευτικών όσο και στην εκπαιδευτική πραγματικότητα.

Η αναφορά στο «κράτος πατερούλη»  σηματοδοτεί ουσιαστικά την επιτηδευμένη απαγκίστρωση της κεντρικής κυβέρνησης από την αρμοδιότητα και ευθύνη του πεδίου της δημόσιας εκπαίδευσης.

Η υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου αναδεικνύεται σε κυρίαρχο ζητούμενο, σε απόλυτη ανάγκη.

Η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών

Καταδικάζει την πολιτική αυτή της αδιαφορίας για τις πραγματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών και ζητά να εφαρμοστούν τώρα τα μέτρα που ήδη έχει προτείνει για το κορυφαίο αυτό ζήτημα, ζήτημα αξιοπρέπειας και διαβίωσης με ανθρώπινους όρους.

Κτίρια που ανήκουν στο Δημόσιο θα μπορούσαν , σύμφωνα και με τις προτάσεις που έχουν γίνει εδώ και χρόνια και δεν αξιοποιήθηκαν, να ανακατασκευαστούν, να αναβαθμιστούν ενεργειακά και να παραχωρηθούν είτε στην τοπική Αυτοδιοίκηση είτε σε Φορέα που θα συσταθεί για τη διαχείριση του όλου προγράμματος. Χρηματοδότηση θα μπορούσε να υπάρξει από το Ταμείο Ανάκαμψης η άλλα ευρωπαϊκά προγράμματα.

Η παραμονή των εκπαιδευτικών σε τουριστικές και νησιωτικές αλλά και σε παραμεθόριες και ακριτικές περιοχές μπορεί και πρέπει να ενισχυθεί με κίνητρα όπως αυξημένα επιδόματα παραμεθορίων περιοχών

 επίδομα ενοικίου για όσους διαμένουν μακριά από την μόνιμη κατοικία τους

 επιδότηση εισιτηρίων για τις μετακινήσεις τους προς και από την μόνιμη κατοικία τους

 εξασφάλιση ποιοτικών υπηρεσιών δωρεάν υγείας

Ουσιαστική στήριξη στο πρόβλημα στέγασης των εκπαιδευτικών!

Σεβασμός στους εκπαιδευτικούς σημαίνει σεβασμός στους μαθητές και τις μαθήτριες!

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kne-logotypo-1200x700.jpg
Καταδίκη της επίθεσης από την ΚΝΕ: «Τραμπούκικη ενέργεια που εξυπηρετεί τον αποπροσανατολισμό»
«Η απάντηση θα δοθεί στις φοιτητικές εκλογές», τονίζει η οργάνωση
Καταδίκη της επίθεσης από την ΚΝΕ: «Τραμπούκικη ενέργεια που εξυπηρετεί τον αποπροσανατολισμό»
nekros
Τραγωδία στο Κερατσίνι: Βρέθηκε νεκρός στην αποθήκη του σπιτιού του ο 43χρονος που αγνοούνταν από τις 28 Απριλίου
Τραγικό τέλος στην υπόθεση εξαφάνισης – Νεκρός στην αποθήκη του σπιτιού του ο 43χρονος που αναζητούνταν από τις 28 Απριλίου
Τραγωδία στο Κερατσίνι: Βρέθηκε νεκρός στην αποθήκη του σπιτιού του ο 43χρονος που αγνοούνταν από τις 28 Απριλίου
iaponia
Σοκ στην Οσάκα: Άνδρας έπεσε με το αυτοκίνητο σε μαθητές – «Είχα βαρεθεί τα πάντα»
Επτά παιδιά τραυματίστηκαν αλλά νοσηλεύονται εκτός κινδύνου – Ο δράστης συνελήφθη για απόπειρα ανθρωποκτονίας
Σοκ στην Οσάκα: Άνδρας έπεσε με το αυτοκίνητο σε μαθητές – «Είχα βαρεθεί τα πάντα»
xrisoxoidis
Χρυσοχοΐδης για Νομική: «Μόνο η σύλληψη αξίζει στους κουκουλοφόρους»
Οργή Χρυσοχοΐδη για την επίθεση στη Νομική – Βολές κατά των πανεπιστημιακών αρχών για αδράνεια στην εφαρμογή του νόμου
Χρυσοχοΐδης για Νομική: «Μόνο η σύλληψη αξίζει στους κουκουλοφόρους»