upourgeio
«Περιορίζουν τεχνητά τους αναγκαίους χιλιάδες διορισμούς, που πρέπει να γίνουν, πετσοκόβουν μεταθέσεις, ενώ δυναμώνει η πίεση για συμπτύξεις τμημάτων του χρόνου»

Στα οργανικά κενά και στις μεθοδεύσεις του Υπουργείου Παιδείας αναφέρεται με ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ Πειραιά, η οποία υποστηρίζει ότι με τεχνητό τρόπο εξαφανίζουν κενά.

Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι «αυτή την περίοδο πραγματοποιείται από τα ΠΥΣΔΕ ο υπολογισμός των οργανικών κενών στην εκπαίδευση, σύμφωνα με τα οποία θα πραγματοποιηθούν οι υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών (μεταθέσεις, μετατάξεις, αποσπάσεις)».

«Και φέτος, η οδηγία για τον υπολογισμό των κενών, είναι αυτός να γίνει με βάση τους 27 μαθητές στην τάξη» επισήμανε.

«Με τον τρόπο αυτό, εξαφανίζουν τμήματα και βέβαια οργανικά κενά (σε συνδυασμό και με άλλες οδηγίες, που έχουν την ίδια αποστολή, με τεχνητό τρόπο να εξαφανίζουν κενά)» πρόσθεσε.

Στη συνέχεια, η ΕΛΜΕ ανέφερε ένα πραγματικό παράδειγμα: «ακόμα και αν φέτος λειτούργησαν 5 τμήματα σε μία τάξη, με 108 μαθητές, δηλαδή με 21-22 παιδιά στην τάξη (βλέπε π.χ. σχολείο με μικρές αίθουσες, που δεν μπορούν να δεχτούν 27 μαθητές), ο υπολογισμός των οργανικών κενών για την επόμενη χρονιά πρέπει να γίνει σαν να λειτούργησαν 4 τμήματα, των 27 μαθητών».

«Ταυτόχρονα, περιορίζουν τεχνητά τους αναγκαίους χιλιάδες διορισμούς, που πρέπει να γίνουν, πετσοκόβουν μεταθέσεις (με αποτέλεσμα χιλιάδες εκπαιδευτικοί να μένουν για χρόνια μακριά από τα σπίτια τους, την ώρα που υπάρχουν κενά στις περιοχές που θέλουν να πάνε), ενώ δυναμώνει η πίεση για συμπτύξεις τμημάτων του χρόνου» κατέληξε.

Οι ανακοινώσεις των εκπαιδευτικών

Ακολουθούν οι ανακοινώσεις της ΕΛΜΕ Πειραιά:

Με όριο τους 27 μαθητές στην τάξη προχωρά και φέτος ο υπολογισμός των οργανικών κενών

Πετσοκόβονται χιλιάδες οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών

Προετοιμάζεται το έδαφος για μαζικές συμπτύξεις τμημάτων

Να μην γίνει καμία σύμπτυξη τμήματος.

Παράσταση Διαμαρτυρίας στη ΔΙΔΕ Πειραιά την Τρίτη 1/3 14:00

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Αυτή την περίοδο πραγματοποιείται από τα ΠΥΣΔΕ ο υπολογισμός των οργανικών κενών στην εκπαίδευση, σύμφωνα με τα οποία θα πραγματοποιηθούν οι υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών (μεταθέσεις, μετατάξεις, αποσπάσεις).

Και φέτος, η οδηγία για τον υπολογισμό των κενών, είναι αυτός να γίνει με βάση τους 27 (!) μαθητές στην τάξη!

Με τον τρόπο αυτό, εξαφανίζουν τμήματα και βέβαια οργανικά κενά (σε συνδυασμό και με άλλες οδηγίες, που έχουν την ίδια αποστολή, με τεχνητό τρόπο να εξαφανίζουν κενά).

Να δώσουμε ένα πραγματικό παράδειγμα: ακόμα και αν φέτος λειτούργησαν 5 τμήματα σε μία τάξη, με 108 μαθητές, δηλαδή με 21-22 παιδιά στην τάξη (βλέπε π.χ. σχολείο με μικρές αίθουσες, που δεν μπορούν να δεχτούν 27 μαθητές), ο υπολογισμός των οργανικών κενών για την επόμενη χρονιά πρέπει να γίνει σαν να λειτούργησαν 4 τμήματα, των 27 μαθητών!

Το γεγονός αυτό, ισοδυναμεί με την απώλεια-εξαφάνιση αναγκαίων οργανικών θέσεων, άρα με σίγουρα κενά τον Σεπτέμβρη, που θα ξεκινήσει η εκπαιδευτική διαδικασία, με θύματα τους ίδιους τους μαθητές! Ταυτόχρονα, περιορίζουν τεχνητά τους αναγκαίους χιλιάδες διορισμούς, που πρέπει να γίνουν, πετσοκόβουν μεταθέσεις (με αποτέλεσμα χιλιάδες εκπαιδευτικοί να μένουν για χρόνια μακριά από τα σπίτια τους, την ώρα που υπάρχουν κενά στις περιοχές που θέλουν να πάνε), ενώ δυναμώνει η πίεση για συμπτύξεις τμημάτων του χρόνου.

Θυμίζουμε ότι φέτος, μεσούσης της χρονιάς, στάλθηκε χαρτί από το ΥΠΑΙΘ σε όλες τις ΔΙΔΕ (και στον Πειραιά), ζητώντας να κλείσουν χιλιάδες τμήματα (στον Πειραιά ήταν πάνω από 100)! Συμπτύξεις που αποτράπηκαν χάρη στην κινητοποίηση εκπαιδευτικών και γονιών, σε όλη την Ελλάδα, χάρη στην κατακραυγή.

Τελικά, επιβεβαιώνεται για μια ακόμα φορά, ότι όσα ζούμε στα σχολεία τόσα χρόνια (τραγικές ελλείψεις εκπαιδευτικών, χιλιάδες κενά όλη τη χρονιά, χιλιάδες αναπληρωτές που αναπληρώνουν εδώ και χρόνια τον ίδιο τους τον εαυτό, γυρίζοντας από περιοχή σε περιοχή), αποτελούν συνειδητή επιλογή, που αντιμετωπίζει την παιδεία σαν κόστος και εμπόρευμα.

Την ίδια ώρα, καλούν τα σχολεία να αυτοαξιολογηθούν, δηλαδή να λογοδοτήσουν για τις συνέπειες της δικής τους αντιεκπαιδευτικής πολιτικής.

Είναι φανερό ότι η αντιλαϊκή, αντιεκπαιδευτική πολιτική δυναμώνει!

Δυναμώνουμε κι εμείς τον αγώνα μας, από κοινού με γονείς και μαθητές!

Απαιτούμε:

  • μέχρι 20 μαθητές στην τάξη, υπολογισμός των κενών με βάση αυτό
  • μαζικούς μόνιμους διορισμούς
  • καμία σύμπτυξη τμήματος

Όλοι και όλες στην παράσταση διαμαρτυρίας στη ΔΙΔΕ Πειραιά την Τρίτη 1/3 14:00

Όλοι και όλες στη Γενική Συνέλευση της ΕΛΜΕ την Τετάρτη 2/3 14:00 (Σχολικό Συγκρότημα Τζαβέλλα).

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσοχή! Σβήστε αμέσως αυτές τις εφαρμογές από το κινητό σας

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 4/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

teachers
Ζητούν εθελοντική εργασία από εκπαιδευτικούς, ως προαπαιτούμενο, για να χορηγηθεί ένα νόμιμο επίδομα;
«Η ντροπή ντράπηκε, αλλά όχι ο δήμαρχος. Από πού κι ως πού η εθελοντική εργασία είναι προαπαιτούμενο για να χορηγηθεί ένα νόμιμο επίδομα; Κι αν...
Ζητούν εθελοντική εργασία από εκπαιδευτικούς, ως προαπαιτούμενο, για να χορηγηθεί ένα νόμιμο επίδομα;
πιερρακακησ
Αν όσα καταγγέλλουμε είναι ψευδή θα ζητήσουμε δημόσια συγγνώμη, αλλιώς μας την οφείλει ο υπουργός Παιδείας
Η θέση του ΔΣ της ΕΛΜΕ ΠΠΣ για την αξιολόγηση
Αν όσα καταγγέλλουμε είναι ψευδή θα ζητήσουμε δημόσια συγγνώμη, αλλιώς μας την οφείλει ο υπουργός Παιδείας