sxoleio aithousa
Nikos Libertas / SOOC
Στάση εργασίας από την ΕΛΜΕ Πάρου - Αντιπάρου για τις συγχωνεύσεις τμημάτων του Γυμνασίου και του ΕΠΑΛ Πάρου

Τρίωρη στάση εργασίας, από τις 11:00 έως τις 14:00, πραγματοποιεί τη Δευτέρα η ΕΛΜΕ Πάρου - Αντιπάρου, ενάντια στις συγχωνεύσεις τμημάτων του Γυμνασίου και του ΕΠΑ.Λ. Πάρου.

Όπως σημειώνει το σωματείο των εκπαιδευτικών, στο κτιριακό συγκρότημα του ΕΠΑΛ Πάρου υπάρχουν μόνο μικρές αίθουσες διδασκαλίας, ενώ στο Γυμνάσιο Πάρου προτείνονται τμήματα των 26 και 27 μαθητών. Και στα δύο σχολεία, με βάση τις υπάρχουσες υποδομές, δεν μπορούν να στεγαστούν τόσοι μαθητές ανά τάξη.

«Φυσικά η πρόβλεψη του αντισεισμικού κανονισμού για 1,5 τ.μ. ανά μαθητή, δεν λαμβάνεται καθόλου υπόψη, αφού θα αντιστοιχεί πλέον περίπου 1 τ.μ. ανά μαθητή. Εν μέσω πανδημίας φυσικά το πρόβλημα γίνεται ακόμη μεγαλύτερο», σημειώνει η ΕΛΜΕ.

Υπενθυμίζεται ότι την Τρίτη οι μαθητές των σχολείων του νησιού προχώρησαν σε πορεία διαμαρτυρίας ενάντια στις συγχωνεύσεις τμημάτων.

Οι μαθητές ζητούν κάλυψη των κενών θέσεων εκπαιδευτικών στα σχολεία, μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα και επίλυση των κτιριακών και άλλων σημαντικών προβλημάτων των σχολείων.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

Η ΕΛΜΕ Πάρου – Αντιπάρου εκφράζει την πλήρη αντίθεσή της στη συγχώνευση τμημάτων του Γυμνασίου και του ΕΠΑ.Λ. Πάρου.

Συγκεκριμένα στο κτηριακό συγκρότημα του ΕΠΑ.Λ. ΠΑΡΟΥ υπάρχουν μόνο 4 (τέσσερεις) αίθουσες διδασκαλίας εμβαδού 42,00τ.μ., ενώ όλες οι άλλες αίθουσες διδασκαλίας έχουν εμβαδόν 28,60τ.μ.. Είναι λοιπόν πρακτικά αδύνατον - ακόμα και σε φυσιολογικές συνθήκες, πόσο μάλλον σε συνθήκες πανδημίας - να φιλοξενήσουν παραπάνω από 18 (δεκαοκτώ) μαθητές και μάλιστα σε πολύ πυκνή και χωρίς διαδρόμους διάταξη.

Όσον αφορά το Γυμνάσιο Πάρου, στο οποίο προτείνονται τμήματα των 26 και 27 μαθητών, ούτε στο εργαστήριο φυσικής ούτε σε αίθουσες μπορούν να φιλοξενηθούν τόσοι μαθητές.

Φυσικά η πρόβλεψη του αντισεισμικού κανονισμού για 1,5 τ.μ. ανά μαθητή, δεν λαμβάνεται καθόλου υπόψη, αφού θα αντιστοιχεί πλέον περίπου 1 τ.μ. ανά μαθητή. Εν μέσω πανδημίας φυσικά το πρόβλημα γίνεται ακόμη μεγαλύτερο.

Θα θέλαμε τέλος να ρωτήσουμε αν η Διεύθυνση και το υπουργείο αναλαμβάνουν την ευθύνη της παράβλεψης του αντισεισμικού κανονισμού καθώς και των πρωτοκόλλων υγιεινής και ασφάλειας των μαθητών, γιατί οι εκπαιδευτικοί δεν είναι διατεθειμένοι να σηκώσουν και αυτό το βάρος.

Οι μικρές αίθουσες που υπάρχουν στα περισσότερα σχολεία των Κυκλάδων, δεν λαμβάνονται υπόψη και η νησιωτικότητα για άλλη μια φορά αγνοείται εντελώς.

Για τους παραπάνω λόγους η ΕΛΜΕ Πάρου – Αντιπάρου συμμετέχει στη μαζική συγκέντρωση που θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα από γονείς και φορείς του νησιού και κηρύσσει 3ωρη στάση εργασίας την Δευτέρα 25-10-2021 και ώρα 11:00 μέχρι 14:00.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Φλωρεντία
Μαγικό ταξίδι στην Τοσκάνη της Ιταλίας: Μέρη που κόβουν την ανάσα (Video)
Η ομορφιά της Τοσκάνης στο «πιάτο» - Δείτε βίντεο υψηλής ευκρίνειας από τη Φλωρεντία, τη Σαν Τζιμινιάνιο, το Μοντεριτζιόνι και το Κολόντι
Μαγικό ταξίδι στην Τοσκάνη της Ιταλίας: Μέρη που κόβουν την ανάσα (Video)
sxoleio
Γονείς: «Αγανάκτηση και οργή για τα σχολεία χωρίς πιστοποιημένο ηλεκτρολογικό έλεγχο»
«Η παραπάνω αποκάλυψη φέρνει ξανά στο προσκήνιο τις δραματικές εκκλήσεις των οργανώσεων Γονέων, των συλλόγων εκπαιδευτικών, των μαθητών, σε όλη την...
Γονείς: «Αγανάκτηση και οργή για τα σχολεία χωρίς πιστοποιημένο ηλεκτρολογικό έλεγχο»