kerameos-vouli
ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ / INTIME NEWS
«Είναι πλέον προφανές ότι ο πραγματικός στόχος του Υπουργείου Παιδείας δεν έχει να κάνει ούτε με μεταρρύθμιση, ούτε με κάποιο σχέδιο για την εκπαίδευση», σημειώνει η ΠΕΚ για την αγωγή Κεραμέως κατά της απεργίας-αποχής από την αξιολόγηση

«Είναι πλέον προφανές ότι ο πραγματικός στόχος του Υπουργείου Παιδείας δεν έχει να κάνει ούτε με μεταρρύθμιση, ούτε με κάποιο σχέδιο για την εκπαίδευση.
Η πραγματική επιδίωξη είναι να πλήξει βάναυσα, βασικά θεμελιώδη δικαιώματα όπως αυτά της εργασίας, του μισθού, της απεργίας»
. Αυτό σημειώνει η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών για την αγωγή Κεραμέως κατά της απεργίας-αποχής.

Υπενθυμίζεται ότι το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών έκρινε παράνομη την απεργία-αποχή των εκπαιδευτικών από την αξιολόγηση.

Από την πλευρά της η ΟΙΕΛΕ σημειώνει ότι η απόφαση δεν είναι άμεσα εκτελεστή, καθώς θα πρέπει να κριθεί πρώτα στο Εφετείο, μετά από την αντίστοιχη προσφυγή των Ομοσπονδιών.

Όπως μάλιστα υπογραμμίζει η Ομοσπονδία των ιδιωτικών εκπαιδευτικών, «προκαλεί τεράστια εντύπωση ότι η απεργία κρίθηκε παράνομη, επειδή δεν ακολουθήθηκε η …διαδικασία του δημόσιου διαλόγου, μια διαδικασία που δεν προβλέπεται για τον ιδιωτικό τομέα! Επομένως, το νομικό σκεπτικό για την απεργία-αποχή της ΟΙΕΛΕ είναι απολύτως λανθασμένο, καθώς μας εξομοιώνει με δημόσιους υπαλλήλους!».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΕΚ:

Ο κλάδος των εκπαιδευτικών «υπό διωγμόν»

Η απαράδεκτη, αυταρχική και αντιδημοκρατική  αγωγή που κατέθεσε το  Υπουργείο Παιδείας εναντίον όλων των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών για την απεργία -  αποχή, αποκαλύπτει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο ποιες είναι οι πραγματικές προθέσεις όχι μόνο του Υπουργείου,  αλλά συνολικότερα της κυβερνητικής πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας.

Είναι πλέον προφανές ότι ο πραγματικός στόχος του Υπουργείου Παιδείας δεν έχει να κάνει  ούτε με μεταρρύθμιση, ούτε με κάποιο σχέδιο για την εκπαίδευση.
Η πραγματική επιδίωξη είναι να πλήξει βάναυσα, βασικά θεμελιώδη δικαιώματα όπως αυτά της εργασίας ,του μισθού, της απεργίας.

Με πυξίδα το δόγμα  «νόμος και τάξη» και  μία σκληρή νεοφιλελεύθερη θατσερικής έμπνευσης πολιτική, το Υπουργείο Παιδείας έχει θέσει τον κλάδο των εκπαιδευτικών υπό διωγμόν.

Ο αγώνας για την ανατροπή αυτής της πολιτικής που  πρέπει να δοθεί συλλογικά, είναι πλέον πολιτικός και ιδεολογικός.

Ενωμένοι θα αντιμετωπίσουμε την αυθαιρεσία, τον αυταρχισμό και τις αντιδημοκρατικές πρακτικές.

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paideias
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
Οδηγίες για τη συμμετοχή εκπαιδευτικών στη διαδικασία συνεντεύξεων
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
PANELLADIKES
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού υπενθυμίζεται ότι την Τρίτη 17 Ιουνίου 2025 και ώρα 10.00 π.μ. θα λάβει χώρα η πανελλαδική...
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Παύλος Μαρινάκης
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"
Σύμφωνα με την κυβέρνηση, 4 από τα 13 ξένα ΑΕΙ που ζητούν να εγκατασταθούν στην Ελλάδα ξεπερνούν τα ελληνικά στη διεθνή κατάταξη - Τα υπόλοιπα...
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"