Thumbnail
Επιστολή προς την υφυπουργό Παιδείας Ζέτα Μακρή και προς τον Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής Αλέξανδρο Κόπτση, αποστέλλουν οι επιστημονικοί Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Γαλλικής Γλώσσας APF-FU, APLF-DU και Α.ΣΥ.ΚΑ.ΓΑ.

Συνάντηση με την υφυπουργό Παιδείας Ζέτα Μακρή για τις δεσμεύσεις της, ζητούν οι επιστημονικοί Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Γαλλικής Γλώσσας APF-FU,  APLF-DU  και Α.ΣΥ.ΚΑ.ΓΑ. σχετικά με  τους νέους διορισμούς εκπαιδευτικών και την κάλυψη αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό στα σχολεία αλλά και τη σύσταση οργανικών θέσεων σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Όπως αναφέρουν στην επιστολή τους, ο τελευταίος διορισμός εκπαιδευτικού της Γαλλικής γλώσσας πραγματοποιήθηκε πριν μια δεκαετία παρά την αναγκαιότητα τους μετά την επανένταξη Β' ξένης Γλώσσας στο Λύκειο. Επιπλέον, τονίζουν την εκκρεμότητα για απόκτηση Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας Γαλλικής Γλώσσας από τις τάξεις του Γυμνασίου. 

Αναλυτικά η επιστολή:

Σε συνέχεια της δέσμευσης της Υπουργού Παιδείας, κας Νίκης Κεραμέως για άμεση ολοκλήρωση της διαδικασίας πρόσληψης εκπαιδευτικού προσωπικού Γενικής Παιδείας, στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, τα Διοικητικά Συμβούλια των Συλλόγων Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, επιθυμούμε άμεση συνάντηση μαζί σας. 

Με δεδομένο ότι έχει πλέον παρέλθει δεκαετία από την τελευταία πρόσληψη μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού Γαλλικής γλώσσας, ότι οι ανάγκες μετά την επανένταξη του υποχρεωτικού μαθήματος της β’ ξένης γλώσσας στο Λύκειο έχουν αυξηθεί σημαντικά, ενώ εκκρεμεί, παρά τις επανειλημμένες Κυβερνητικές δεσμεύσεις, η ευεργετική για μαθητές και γονείς θεσμοθέτηση δυνατότητας απόκτησης του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας (Κ.Π.γ.) Γαλλικής γλώσσας, σε πρώτη φάση, από τον μαθητή/τρια της Γ΄ Γυμνασίου – καθώς αντίστοιχα, εφαρμόζεται ΗΔΗ η απόκτηση  Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφορικής (ΚΠπ), από τους προαναφερθέντες μαθητές, με υλοποίηση μάλιστα περαιτέρω ενός αυτοτελούς υποστηρικτικού προγράμματος διδασκαλίας με επιπλέον προσλήψεις εκπαιδευτικών στο μάθημα της Πληροφορικής, προκειμένου να προετοιμαστούν οι εν λόγω μαθητές για τις Εξετάσεις Πιστοποίησης ( Υ.Α. Αρ.Πρωτ.15696/Δ2/04-02-2020/ΥΠΑΙΘ).

ΖΗΤΟΥΜΕ

Άμεσα συνάντηση μαζί σας, προκειμένου να συζητηθούν δια ζώσης ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τον σχεδιασμό κατανομής του αριθμού προσλήψεων – νέων διορισμών που θα προκηρυχθούν ανά ειδικότητα : 

-Η κατ’ αναλογία κάλυψη των πραγματικών αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό ειδικότητας ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας, οι οποίες προκύπτουν δεδομένα εξαιτίας του μεγάλου αριθμού συνταξιοδοτήσεων των τελευταίων που έλαβαν χώρα καθ’ όλο το χρονικό διάστημα της τελευταίας δεκαετίας σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση  και της υλοποίησης, της ευεργετικής για μαθητές και γονείς, Κυβερνητικής δέσμευσης θεσμοθέτησης δυνατότητας απόκτησης του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας (Κ.Π.γ.) Γαλλικής γλώσσας κατά τη διάρκεια της φοίτησης στη Δημόσια Εκπαίδευση.

-Η σύσταση οργανικών θέσεων με βάση τις πραγματικές ανάγκες, σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση όπως σήμερα εκφράζονται με την κατ’ έτος πρόσληψη αναπληρωτών σε εκατοντάδες κενά του κλάδου μας ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»