ΟΕΦΕ: Τι απαντά στην ΟΙΕΛΕ για τα «φροντιστήρια-υγειονομική βόμβα»
Στην επιστολή της ΟΙΕΛΕ προς τη Νίκη Κεραμέως που χαρακτηρίζει τα φροντιστήρια και Κέντρα Ξένων Γλωσσών ως «υγειονομική βόμβα» απαντά η ΟΕΦΕ

Στην πρόσφατη επιστολή της ΟΙΕΛΕ προς την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, στην οποία τονίζεται ότι φροντιστήρια και Κέντρα Ξένων Γλωσσών «ανοίγουν χωρίς κανέναν σχεδιασμό και προστασία των εκπαιδευτικών τους», απαντά η ΟΕΦΕ.

Η απάντηση της ΟΕΦΕ έχει ως εξής:

Η ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Ο.Ε.Φ.Ε. ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.

Τελικά ό,τι και να συμβαίνει γύρω μας, η Ο.Ι.Ε.Λ.Ε. μ' αυτό που ασχολείται σε εμμονικό βαθμό, αυτό που φαίνεται να την βασανίζει είναι ότι υπάρχουν Φροντιστήρια. Η Ομοσπονδία που υποτίθεται ότι παλεύει για τα συμφέροντα όσων Εκπαιδευτικών εργάζονται σε Φροντιστήρια, σταθερά υπονομεύει την ύπαρξή τους, τα καταγγέλλει. Προφανώς θα προτιμούσε να μην υπάρχουν, με ό,τι αυτό θα σήμαινε για την εργασία δεκάδων χιλιάδων Εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους. Δυστυχώς, τελευταίο φεύγει το χούι και το ίδιο ισχύει με τις ιδεοληψίες και την άρνηση της πραγματικότητας.

Τον κανόνα αυτόν ακολουθεί και στην πρόσφατη επιστολή της προς τους Υπουργούς Παιδείας και Εργασίας που έστω καθυστερημένα ζητάει να συμπεριληφθούν οι Εκπαιδευτικοί των Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης στην δυνατότητα self tests και εμβολιασμού. Απλά θυμίζουμε, ότι η Ο.Ε.Φ.Ε. έχει απαιτήσει αυτή την πρόσβαση με ανακοινώσεις και παρεμβάσεις της πολλές ημέρες πριν, πολλές ημέρες πριν καν ανακοινωθεί το άνοιγμα των Φροντιστηρίων για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου.

Δεν είναι όμως μόνο αυτά που γράφει στην επιστολή της η Ο.Ι.Ε.Λ.Ε, έστω με καθυστέρηση. Περισσότερο φαίνεται να την ενδιαφέρει να δυσφημίσει τα Φροντιστήρια παρά να προβάλει αυτό το εύλογο αίτημα. Έτσι στο μεγαλύτερο τμήμα της επιστολής της χαρακτηρίζει ως υγειονομική βόμβα τα Φροντιστήρια, τα εμφανίζει ως Επιχειρήσεις ακραίας φοροδιαφυγής και ανακαλύπτει ότι περίπου οι μισοί εκπαιδευτικοί εργάζονται σε καθεστώς αδήλωτης εργασίας ή και υποδηλωμένης εργασίας. Για όσους γνωρίζουν την Ο.Ι.Ε.Λ.Ε. δεν ξαφνιάζονται αφού η ιδεοληψία της σταθερά συμβαδίζει με την λάσπη, την παραπληροφόρηση και την φαντασιόπληκτη καταγγελιομανία της.

Ωστόσο, δεν θα επιτρέψουμε ποτέ την τακτική του «πες πες, κάτι θα μείνει». Η ηγεσία της Ο.Ι.ΕΛ.Ε. σταθερά κατώτερη των περιστάσεων δεν έχει κατανοήσει τον αγώνα των Φροντιστηρίων από την πρώτη καραντίνα μέχρι και σήμερα, έναν αγώνα ευθύνης και προσφοράς προς τους μαθητές και τις Οικογένειές τους, στήριξης του Συστήματος Παιδείας. Δεν έχει αντιληφθεί τον αγώνα χιλιάδων Φροντιστηρίων να επιβιώσουν, να αποκτήσουν τον κατάλληλο εξοπλισμό από πέρυσι ώστε να παρέχουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας προς τους μαθητές και να σταθούν όρθια και στην πιο πρόσφατη περίοδο του επτάμηνου κλεισίματός τους. Δεν γνωρίζει ότι τα Φροντιστήρια είναι νόμιμες Επιχειρήσεις, που ελέγχονται και φορολογούνται κανονικά, δίνοντας ταυτόχρονα μάχη επιβίωσης και μη απώλειας καμίας θέσης εργασίας. Δεν έχει πληροφορηθεί ότι στα διαστήματα που άνοιξαν, λειτούργησαν υποδειγματικά τηρώντας όλους τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας. Η ηγεσία της Ο.Ι.Ε.Λ.Ε. έχει αδυναμία να τα δει όλα αυτά. Αυτή όμως είναι η μοίρα των επαγγελματιών συνδικαλιστών και των ιδεοληπτικών. Να αποσπώνται από την πραγματικότητα και απλά να καταγγέλλουν για να δικαιολογήσουν την ύπαρξή τους, συγκαλύπτοντας ταυτόχρονα καταστάσεις όπως του μαύρου ιδιαίτερου σπίτι-σπίτι ακόμα και στην περίοδο της πανδημίας και ανεχόμενη τόσο την τεράστια φοροδιαφυγή, όσο και τον αυξημένο κίνδυνο διάδοσης του κορωνοϊού.

Ωστόσο, μικρή αξία έχει η άποψη της Ο.Ι.Ε.Λ.Ε. Για εμάς αξία έχει η άποψη χιλιάδων μαθητών και των γονέων τους, ή άποψη ολόκληρης της κοινωνίας που αναγνωρίζουν την μάχη που δίνουμε, ιδιοκτήτες και εκπαιδευτικοί για να στηρίξουμε το Σύστημα Παιδείας, τους μαθητές μας, διασφαλίζοντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες σε συνθήκες διασφάλισης της υγείας και της ασφάλειας. Αυτή η εκτίμηση της κοινωνίας είναι που μας δίνει δύναμη να συνεχίζουμε σε τόσο δύσκολες συνθήκες. Αυτό κάνουμε χρόνια τώρ, αυτό θα κάνουμε και στο επόμενο διάστημα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραλήρημα Λατινοπούλου: Σκουπίδια οι Εκπαιδευτικοί - Να απολυθούν - Ζήτω ο Μεταξάς (Βίντεο)

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Εκπαίδευση
Συγχωνεύσεις τμημάτων: 27 μαθητές ανά τάξη και… χάος στη σχολική καθημερινότητα
Εκπαιδευτική κοινότητα σε συναγερμό: Οι συγχωνεύσεις τμημάτων απειλούν τη δημόσια εκπαίδευση
Συγχωνεύσεις τμημάτων: 27 μαθητές ανά τάξη και… χάος στη σχολική καθημερινότητα
Ο Πρύτανης του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Ο Σπύρος Κίντζιος, Πρύτανης του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, μέλος του Επιστημονικού Συμβουλίου του Αλέξη Τσίπρα
Στο Επιστημονικό Συμβούλιο του Ινστιτούτου για την Ειρήνη, τη Δικαιοσύνη και τη Βιώσιμη Ανάπτυξη συμμετέχουν  νυν και πρώην Πρυτάνεις, Ομότιμοι...
Ο Σπύρος Κίντζιος, Πρύτανης του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, μέλος του Επιστημονικού Συμβουλίου του Αλέξη Τσίπρα
σχολε
Ικαρία: 15 παιδιά χωρίς ασφαλή πρόσβαση στο σχολείο - Σοβαρά κενά στα σχολεία παρά τις προσλήψεις
Εκπαιδευτικά κενά και προβλήματα μεταφορών ταλαιπωρούν μαθητές και γονείς
Ικαρία: 15 παιδιά χωρίς ασφαλή πρόσβαση στο σχολείο - Σοβαρά κενά στα σχολεία παρά τις προσλήψεις
Λιμάνι Κύθνου
Κύθνος: Εκπαιδευτική κοινότητα καλεί σε μαζική διαμαρτυρία αύριο για τον ακτοπλοϊκό αποκλεισμό
Κύθνος: Εκπαιδευτικοί και κάτοικοι στο λιμάνι ενάντια στον ακτοπλοϊκό αποκλεισμό
Κύθνος: Εκπαιδευτική κοινότητα καλεί σε μαζική διαμαρτυρία αύριο για τον ακτοπλοϊκό αποκλεισμό