Το υπουργείο Παιδείας ζητά εξ αποστάσεως αξιολόγηση χωρίς ποτέ μα ποτέ επίσημα να ενημερώσει τους εκπαιδευτικούς για τη χρήση των μεθόδων και των τεχνικών αξιολόγησης - Του αιρετού ΠΥΣΔΕ Σερρών, Βασίλη Δ. Παπαχρήστου

Την 9η Δεκεμβρίου το υπουργείο παιδείας εντέλλεται στους εκπαιδευτικούς την εξ αποστάσεως αξιολόγηση, για να προβούν σε βαθμολογία για το πρώτο τετράμηνο, χωρίς ποτέ μα ποτέ επίσημα το υπουργείο παιδείας να ενημερώσει τους εκπαιδευτικούς για τη χρήση των μεθόδων και των τεχνικών αξιολόγησης.

Το απόγευμα της Τετάρτης 9 Δεκεμβρίου, δημοσιοποιήθηκε στη επίσημο ιστοσελίδα του υπουργείου παιδείας ηυπ’αριθμ. 167603/ΓΔ4/9-12-2020 εγκύκλιος του υπουργείου παιδείας με θέμα:

Εγκύκλιος για την εξ αποστάσεως υλοποίηση της (ισχύουσας) αξιολόγησης των μαθητών/τριών Δ/θμιαςΕκπ/σης για το σχολικό έτος 2020-2021.

Η παρούσα εγκύκλιος ζητά να υλοποιήσουμε οι εκπαιδευτικοί την αξιολόγηση των μαθητών μας χωρίς ποτέ μα ποτέ επίσημα το υπουργείο παιδείας να ενημερώσει τους εκπαιδευτικούς για τη χρήση των μεθόδων και των τεχνικών αξιολόγησης.

Ό,τι έχει δημοσιοποιηθεί για τα θέματα της αξιολόγησης οφείλεται ΜΟΝΟΝ στο μεράκι των όποιων συναδέλφων.

Κατά πόσο άραγε η εγκύκλιος αυτή συμβαδίζει με την αξιολόγηση των μαθητών όπως αυτή έχει αποτυπωθεί με υπουργικές αποφάσεις;

Δυστυχώς, η ηγεσία του υπουργείου παιδείας κωφεύει, αδιαφορεί, κινείται με εμπάθεια και πλήρη απαξίωση προς τον εκπαιδευτικό κόσμο.

Μας έριξε στα βαθιά από τον πρώτο εγκλεισμό και διαθέσαμε χρήμα και χρόνο για να μπορέσουμε να αντεπεξέλθουμε. Σχηματίστηκαν ομάδες σε διάφορα socialmediaγια να επικοινωνούμε και να βρίσκουμε λύσεις στα προβλήματά μας.

Η μέριμνα της υπουργού ήταν μία και μοναδική: να ανοίξει τα σχολεία.

Μετά τις δημόσιες τοποθετήσεις των ειδικών, όπως συνήθιζε να μας λέει σε κάθε ευκαιρία, ότι δεν πρέπει να ανοίξουν τα σχολεία, χάθηκε από το προσκήνιο.

Αντί να καταναλώνει το χρόνο σε άσκοπες επικοινωνιακές φιέστες και δημόσιες εμφανίσεις θα ήταν φρόνιμο, εάν πράγματι αγαπούσε τους συνεργάτες της και μας αισθανόταν ως τέτοιους, δηλαδή τους εκπαιδευτικούς, να μεριμνήσει έστω και στο δεύτερο εγκλεισμό μας, να μας ενημερώσει επίσημα μέσω αυτής της εταιρίας που δωρεάν, όπως μας λέει, έδωσε την πλατφόρμα με την οποία γίνονται τα μαθήματά μας, για τη δυνατότητα αξιολόγησης των μαθητών μας.

Να μιλήσουμε και εμείς και να αναφέρουμε τα προβλήματα που παρουσιάζονται.

Ο μόνος τρόπος που έχουμε να επικοινωνήσουμε με αυτή την εταιρία είναι να αποστείλουμε ένα μήνυμα στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και να αναμένουμε.

Είναι γνωστό ότι η εξ αποστάσεως αξιολόγηση των φοιτητών – σπουδαστών εφαρμόστηκε στην τριτοβάθμια  εκπαίδευση σε δύο εξεταστικές. Η γνώση, η εμπειρία, η τεχνογνωσία υπάρχει. Θα μπορούσε η πολιτική ηγεσία να επικοινωνήσει, να ενημερωθεί για τα προβλήματα που είχαν ανακύψει και πώς αυτά αντιμετωπίστηκαν αν βεβαίως αντιμετωπίστηκαν από την εκπαιδευτική κοινότητα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Αυτό θα σήμαινε προγραμματισμός, πραγματικό ενδιαφέρον και μέριμνα για την ομαλή λειτουργία και αξιολόγηση των μαθητών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Αυτό που βιώνουμε προφανώς δεν εδράζεται σε προγραμματισμό και προφανώς δεν αποτελεί υποστήριξη.

Όποιος δεν το καταλαβαίνει απλά εθελοτυφλεί.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber