ΣΕΠΕ «Ο Πλήθων»: Αντιδραστικός ο χαρακτήρας του νέου νομοσχεδίου
Ανακοίνωση

Η κυβέρνηση της Ν.Δ. προχώρησε, τελικά, στην κατάθεση του πολυνομοσχεδίου για την παιδεία, αδιαφορώντας για τις ειδικές συνθήκες κάτω από τις οποίες ολόκληρη η ελληνική κοινωνία εξακολουθεί να λειτουργεί. Η αντιδημοκρατική της στάση, ενισχύεται και από το γεγονός ότι αγνόησε επιδεικτικά την εκπαιδευτική κοινότητα, η οποία σύσσωμη την καλούσε να μην καταθέσει τώρα το νομοσχέδιο, καθώς βρισκόμαστε σε συνθήκες περιορισμού και των συνδικαλιστικών ελευθεριών.

Ψέματα αποδείχθηκαν, τελικά, τα λόγια τα μεγάλα της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ για τους άξιους, τάχα, εκπαιδευτικούς που έβαλαν πλάτη στα δύσκολα στηρίζοντας μαθητές και γονείς εν μέσω επιδημίας. «Πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις...» τους πρόδωσε, καταθέτοντας ένα νομοσχέδιο με καθαρά αντιεκπαιδευτικό περιεχόμενο, με προώθηση της αντιδραστικής αξιολόγησης, με αύξηση του ορίου μαθητών ανά τμήμα, με το Γυμνάσιο και το Λύκειο εξεταστικό κάτεργο, με νεοφιλελεύθερες αλλαγές στα προγράμματα σπουδών σε νηπιαγωγείο και δημοτικό. Ένα νομοσχέδιο άκρως αναχρονιστικό και οπισθοδρομικό, ένα νομοσχέδιο που γυρίζει την παιδεία μας δεκαετίες πίσω.

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λακεδαίμονος «Ο ΠΛΗΘΩΝ», κατά πλειοψηφία,  καταγγέλλει τη στάση της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ να κατατεθεί τώρα το νομοσχέδιο, με τους εκπαιδευτικούς αφιερωμένους και προσηλωμένους στην εξ αποστάσεως στήριξη και εκπαίδευση των μαθητών/τριών, μακριά από το σχολικό τους περιβάλλον και χωρίς τη δυνατότητα πραγματοποίησης γενικών συνελεύσεων.

Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι δε θα ανεχθούμε αυτή την αντιμετώπιση και καλούμε την κυβέρνηση να το σκεφτεί σοβαρά πριν να είναι αργά. Δεν πρόκειται να αφήσουμε κανέναν να οδηγήσει την εκπαίδευση στον επιθεωρητισμό και την παιδεία μας στα αναμορφωτήρια του παρελθόντος.

Καλούμε τη Δ.Ο.Ε.

να καταγγείλει την κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ για το αντιδραστικό περιεχόμενο του νομοσχεδίου ζητώντας, άμεσα, την απόσυρση του καθώς και να πάρει, τώρα, απόφαση για κινητοποιήσεις κηρύσσοντας ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Καλούμε το ΥΠΑΙΘ

σε ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ,

ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΕΙΛΗΜΜΕΝΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ

Καλούμε την κυβέρνηση

για άμεση ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

Καλούμε την κοινωνία

να σταθεί αρωγός στον αγώνα των εκπαιδευτικών γιατί

ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΚΑΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Μαθητής
Μαθητής δημοτικού σχολείου εξαφανίστηκε από το σχολείο του μετά από επίπληξη
Ο Αλέξανδρος Κόπτσης, Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, μόλις ενημερώθηκε για το περιστατικό διέταξε να διεξαχθεί άμεσα ΕΔΕ,...
Μαθητής δημοτικού σχολείου εξαφανίστηκε από το σχολείο του μετά από επίπληξη
vivlia
«Πατέντες» με τη μείωση της ύλης το 2026: Πολλαπλά βιβλία και Τράπεζα Θεμάτων φέρνουν... υποχρεωτική και προαιρετική ύλη;
Ερχεται «ψαλίδι» κατά 30% στην ύλη Δημοτικού και Γυμνασίου, αλλά στο Λύκειο δημιουργεί πρόβλημα η Τράπεζα Θεμάτων
«Πατέντες» με τη μείωση της ύλης το 2026: Πολλαπλά βιβλία και Τράπεζα Θεμάτων φέρνουν... υποχρεωτική και προαιρετική ύλη;
ergotherapeia.png
Κολέγια: Νέα δικαστική απόφαση υποχρεώνει επαγγελματικό σύλλογο να εγγράψει απόφοιτο - Ανοίγει δρόμος για αποζημιώσεις
Δικαστήριο δικαίωσε εργοθεραπεύτρια την οποία ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εργοθεραπευτών αρνούνταν να εγγράψει στο μητρώο μελών της.
Κολέγια: Νέα δικαστική απόφαση υποχρεώνει επαγγελματικό σύλλογο να εγγράψει απόφοιτο - Ανοίγει δρόμος για αποζημιώσεις