Η κυβέρνηση να μην προχωρήσει στην κατάθεση-ψήφιση αντιεκπαιδευτικών νόμων εν μέσω πανδημίας και με κλειστά σχολεία
Ανακοίνωση της Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Πρόσφατα εμφανίστηκαν ορισμένα δημοσιεύματα – κυβερνητικές «διαρροές» για την επιδίωξη του Υπουργείου Παιδείας, να φέρει μέσα στον Απρίλη προς ψήφιση πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία. Θυμίζουμε πως το σχέδιο νόμου αφορά σε αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, βάση του 10,  επαναφορά της τράπεζας θεμάτων, στην αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών, σε αντιδραστικές αλλαγές στη δομή και το περιεχόμενο της εκπαίδευσης.

Φαίνεται πως κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας θεωρούν ότι η πανδημία αποτελεί ευκαιρία για να  νομοθετηθούν αντιεκπαιδευτικές αλλαγές. Θεωρούν  ότι τώρα, με κλειστά τα σχολεία και χωρίς δυνατότητα Γενικών Συνελεύσεων του κλάδου, με την επιβολή καθεστώτος έκτακτης ανάγκης και  την προσπάθεια να μπουν στο γύψο οι λαϊκές ελευθερίες και τα εργασιακά και συνδικαλιστικά δικαιώματα,  θα αποφευχθούν οι αντιδράσεις από μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς.

Επιδιώκουν  με το νομοσχέδιο να κάνουν  ΤΩΡΑ ένα ακόμα σοβαρό βήμα στην αλυσίδα των αντιεκπαιδευτικών αναδιαρθρώσεων, με καταβαράθρωση των μορφωτικών δικαιωμάτων σε ένα πιο ταξικό σχολείο, ένα Λύκειο εξεταστικό Γολγοθά, με περιορισμένη τη στρόφιγγα εισαγωγής στα ΑΕΙ , με κυριαρχία των δεξιοτήτων, με ενίσχυση της πιο εκτεταμένης και βαθιάς ιδιωτικοποίησης, με την αντιεκπαιδευτική  αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών.

 

Αποδεικνύεται για μια ακόμα φορά πόσο υποκριτικά είναι τα λόγια συμπάθειας της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας απέναντι στους χιλιάδες εκπαιδευτικούς, που εδώ και εβδομάδες προσπαθούν να στηρίξουν ψυχολογικά και μαθησιακά τους μαθητές.

Προειδοποιούμε την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να βγάλει από το μυαλό της κάθε σκέψη για κατάθεση τέτοιου σχεδίου νόμου. Το συνδικαλιστικό κίνημα έχει τον τρόπο και τη δυνατότητα να απαντήσει και θα απαντήσει!

 

Καλούμε το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ να καταδικάσει αμέσως τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς.

Είμαστε σε θέση μάχης με τις αποφάσεις των 77 εκπαιδευτικών σωματείων για Απεργία – Αποχή από κάθε διαδικασία «αξιολόγησης εκπαιδευτικού και αυτοαξιολόγησης - αξιολόγησης σχολικής μονάδας.

ΜΕΝΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΦΟΡΟ ΤΡΟΠΟ.

ΣΥΣΠΕΙΡΩΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΜΑΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ:

ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ

ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ,

ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σκουπίδια στην Καλών Τεχνών
Φοιτητές Σχολής Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ): «Δεν αποδεχόμαστε να σπουδάζουμε μέσα σε έναν σκουπιδότοπο»
Απαράδεκτες εικόνες με σωρούς σκουπιδιών στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ) -«Για εμάς η παρούσα επιστολή είναι μία δημόσια καταγγελία γιατί η...
Φοιτητές Σχολής Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ): «Δεν αποδεχόμαστε να σπουδάζουμε μέσα σε έναν σκουπιδότοπο»
foto_education_pencils_molivia.jpg
Διορισμένοι αλλά ξεριζωμένοι: Όταν το όνειρο της μονιμότητας πληρώνεται με μοναξιά και φτώχεια
Εκπαιδευτικοί: Μια βαλίτσα, δύο παιδιά, τρεις προσδοκίες: Η ζωή μετά τον διορισμό
Διορισμένοι αλλά ξεριζωμένοι: Όταν το όνειρο της μονιμότητας πληρώνεται με μοναξιά και φτώχεια