Thumbnail
Δήλωση των αιρετών εκπροσώπων στα ΑΠΥΣΠΕ για τη διαδικασία μελών των Παιδαγωγικών Ομάδων (Π.Ο.) των Κέντρων Εκπαίδευσης για την Αειφορία (Κ.Ε.Α.)

Με αφορμή την έναρξη της διαδικασίας επιλογής μελών των Παιδαγωγικών Ομάδων (Π.Ο.) των Κέντρων Εκπαίδευσης για την Αειφορία (Κ.Ε.Α.) βάση το νόμο 4547/18,  οι αιρετοί των Παρεμβάσεων – Κινήσεων – Συσπειρώσεων Π.Ε. στα ΑΠΥΣΠΕ  προχωρούμε στην παρακάτω δήλωση:

Ολοκληρώνεται με τη σύμφωνη γνώμη της νέας κυβέρνησης και χωρίς καμία παρέκκλιση - με μεγάλη καθυστέρηση λόγω της προκήρυξης και διενέργειας βουλευτικών εκλογών-  η τελευταία διαδικασία επιλογής μελών ΚΕΑ σύμφωνα με το ν.4547/18 της προηγούμενης κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ –ΑΝΕΛ που αφορά τις δομές στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ένας νόμος που φιλοδοξεί να μας καταστήσει όλους αξιολογητές για να μας μετατρέψει σε αξιολογούμενους σε επόμενη φάση. Η περσινή δήλωσή μας για τη διαδικασία  αναλυτικά ΕΔΩ .  

Η εμπειρία μας από την περσινή διαδικασία των συνεντεύξεων επιλογής των στελεχών για ΠΕΚΕΣ & ΚΕΣΥ και τα αποτελέσματα αυτών επιβεβαίωσε  ότι έγινε ό,τι ακριβώς συνέβαινε και σ’ όλες τις προηγούμενες επιλογές στελεχών, με την προώθηση των προσκείμενων ή ενσωματωμένων στην διαμορφωμένη  κυβερνητική εξουσία και στους μηχανισμούς της είτε μέσω των στοχευμένων ερωτημάτων του συμβουλίου επιλογής είτε μέσω των διθυραμβικών σχόλιων από τους υποψηφίους για το  «νόμο τομή» και το  «μεγάλο βήμα μπροστά που ο θεσμός των συντονιστών εκπ/σης καλύπτει μια χρόνια εκπαιδευτική ανάγκη».

Μόνο που η νέα κυβέρνηση στην παρουσίαση του προγράμματος της για την Παιδεία αναφέρει ότι θα προχωρήσει σε επαναφορά του θεσμού των σχ. συμβούλων με επαναπροσδιορισμό του ρόλου και των αρμοδιοτήτων τους. Μένει να δούμε αν αυτό σημαίνει κατάργηση του θεσμού των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου που ούτε ένα χρόνο θητείας δεν ολοκληρώνουν!  Δεν έχουμε βέβαια καμία αυταπάτη: ότι είτε ως Συντονιστές είτε ως «νέοι» σχολικοί σύμβουλοι – πέρα από τη μοιρασιά των ημετέρων και των άλλων στελεχών – προορίζονται για να υλοποιήσουν την καταστροφική για την εκπαίδευση τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς αξιολόγηση.  

Βάσει πάντα των προγραμματικών δηλώσεων της η νέα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας θα προχωρήσει με  τις πιο αντιδραστικές -απαραίτητες νεοφιλελεύθερες αναδιαρθρώσεις σε πλήρη συμφωνία με την ΕΕ και τον ΟΟΣΑ την αλλαγή του τρόπου διοίκησης και ελέγχου του εκπαιδευτικού συστήματος που τις τρεις τελευταίες δεκαετίες  όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις  επιχειρούν να επιβάλλουν. Έτσι θα συνεχίσει, αξιοποιώντας το ήδη υπάρχον θεσμικό πλαίσιο, με εντονότερους ρυθμούς την  προώθηση  της αξιολόγησης σε όλα τα επίπεδα  εκκινώντας από την αξιολόγηση σχ. μονάδας,  των ίδιων των  εκπαιδευτικών, των στελεχών και των  ανώτατων  στελεχών  μέσω ΑΣΕΠ ενώ τα κριτήρια και η αποτίμηση σχετικών αποτελεσμάτων  θα πραγματοποιείται από τον εξωτερικό αξιολογητή Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε ( Αρχή Διασφάλισης Της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση). 

Δεν αξιολογώ – Δεν αξιολογούμαι

Συνεχίζουμε στον ίδιο δρόμο που χάραξαν οι αγώνες των προηγούμενων χρόνων, οι αγώνες, ενάντια σε ερωτηματολόγια, δείκτες, ποσοστά, αξιολογόχαρτα που μπλοκάρισαν στην πράξη την προώθηση της αξιολόγησης όλο το προηγούμενο διάστημα.

Διεκδικούμε:

  • Να καταργηθεί ο νόμος  για τις νέες δομές με  όλο το θεσμικό πλαίσιο  της αξιολόγησης.
  • Όχι στην αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση. Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο.
  • Αποφασίζουμε από τώρα απεργία – αποχή από κάθε αξιολογική διαδικασία είτε αφορά αξιολόγηση στελεχών είτε αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας
  • Παίρνουμε όλα τα μέτρα για να επιτύχουμε την ίδια αποτελεσματική και μαζική απόρριψη της αξιολόγησης/αυτοαξιολόγησης όπως και στις προηγούμενες νικηφόρες αναμετρήσεις (γενικές συνελεύσεις, επιτροπές αγώνα, συνεδριάσεις συλλόγων διδασκόντων, συγκέντρωση υπογραφών, κλπ.). Υλοποιούμε τις αποφάσεις των Γ.Σ. των συλλόγων μας για ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ από κάθε αξιολογική διαδικασία (Αποτίμηση σχ. μονάδας, αξιολόγηση στελεχών, αξιολόγηση εκπαιδευτικού όποτε αυτή επανέλθει από τη νέα κυβέρνηση)

     Καταγγέλλουμε:

Την εισήγηση της πλειοψηφίας του απερχόμενου Δ.Σ. της ΔΟΕ  (ΔΑΚΕ-ΔΗΣΥ-ΑΕΕΚΕ-ΕΡΑ)  που αποδέχεται την αξιολόγηση και προετοιμάζει το έδαφος ώστε το συνδικάτο να είναι επίσημος συνομιλητής στον διάλογο για την εφαρμογή της αξιολόγησης, το βάθεμα των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων και τη νεοφιλελεύθερη επέλαση.

Την άρνηση της πλειοψηφίας των συνέδρων ( ΔΑΚΕ, ΔΗΣΥ, ΑΕΕΚΕ, ΕΡΑ) στην 88η Γ.Σ  της ΔΟΕ που με μια έωλη διαδικασία αγνόησε την απόφαση δεκάδων αποφάσεων γενικών συνελεύσεων για προκήρυξη ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΑΠΟΧΗΣ από κάθε αξιολογική διαδικασία και δεν προκήρυξε από το συνέδριο ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ από κάθε αξιολογική διαδικασία

Ως εκπρόσωποι των Παρεμβάσεων – Κινήσεων – Συσπειρώσεων Π.Ε., στα ΑΠΥΣΠΕ και  με βάση αυτές τις εκτιμήσεις δηλώνουμε  πως θα στηρίξουμε και θα υλοποιήσουμε την πάγια θέση των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ -ΚΙΝΗΣΕΩΝ-ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ ενάντια σε κάθε μορφή αξιολόγησης-βαθμολόγησης. Άλλωστε και η εμπειρία μας στα όργανα διοίκησης και ιδιαίτερα στα ΑΠΥΣΠΕ επιβεβαιώνει την ορθότητα αυτής της απόφασης και αποκαλύπτει πως δε μπορούν πια να υπάρχουν αυταπάτες για αντικειμενική-αξιολογική διαδικασία. Και προηγούμενα αλλά και τώρα (βλέπε επιλογές Διευθυντών Εκπαίδευσης- επιλογές Συντονιστών ΔΥΕΠ…) οι προσκείμενη στην κάθε φορά εξουσία ήταν οι «άριστοι/ες» στη συνέντευξη, οι πιο ικανοί/ες στην εκπαίδευση και γι’ αυτό επιλέγονταν για να στελεχώσουν την εκπαιδευτική ιεραρχία. Εμείς δεν είχαμε και δεν έχουμε αυταπάτες.

Στη συγκεκριμένη διαδικασία επιλογής μελών των Παιδαγωγικών Ομάδων (Π.Ο.) των Κέντρων Εκπαίδευσης για την Αειφορία (Κ.Ε.Α.) εμείς απέχουμε παρακολουθώντας τη διαδικασία και  δεν εμπλεκόμαστε σε καμιά διαδικασία εισήγησης και παρουσίασης των υποψηφίων – δε βαθμολογούμε, βάζουμε παύλα, δεν αξιολογούμε - δεν παρεμβαίνουμε με κανένα τρόπο στη διαδικασία της συνέντευξης. 

Με την πεποίθηση πως οι αιρετοί δε συνδιοικούν, δεν αξιολογούν, αλλά ελέγχουν και προωθούν στα υπηρεσιακά συμβούλια τις διεκδικήσεις του εκπαιδευτικού κινήματος δηλώνουμε κατηγορηματικά πως αυτή τη στάση θα κρατήσουμε και πως υπάρχει αντίστοιχη εμπειρία από ανάλογες διαδικασίες, που επιβεβαιώνει την ορθότητα αυτής της αγωνιστικής στάσης.

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ για την ΑΤΤΙΚΗ :

Έχουν κατατεθεί 104 αιτήσεις  από  Α΄Βάθμια και Β΄βάθμια εκπαίδευση για 61 προκηρυγμένες θέσεις. Καθώς το μόνο ουσιαστικό τυπικό προσόν αποτελεί η 7ετής διδακτική προϋπηρεσία τα αιτήματα η αρχική  εκτίμηση είναι ότι θα γίνουν όλα δεκτά.

Η διαδικασία εκκινεί με καθυστέρηση λόγω της προκήρυξης και  διενέργειας εθνικών εκλογών την Πέμπτη  στις 17/7/19 όπου θα ανακοινωθούν και οι πίνακες δεκτών –μη δεκτών και θα ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη Ιουλίου.

 

Α/Α

ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ

Β/ ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ

Κ.Ε.Α.

ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΕΣΕΩΝ

1

Α΄ ΑΘΗΝΑΣ

Αθήνας

Εννέα (9) θέσεις

2

Β΄ ΑΘΗΝΑΣ

Αμαρουσίου

Εννέα (9) θέσεις

3

Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ

Πάρκου Αντώνη Τρίτση

Εννέα (9) θέσεις

4

Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ

Αργυρούπολης

Εννέα (9) θέσεις

5

ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ

Λαυρίου

Εννέα (9) θέσεις

6

ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ελευσίνας

Επτά (7) θέσεις

7

ΠΕΙΡΑΙΑ

Δραπετσώνας

Εννέα (9) θέσεις

 

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.

                                                                                  

 Αιρετός ΑΠΥΣΠΕ ΑΤΤΙΚΗΣ                               Αιρετός ΑΠΥΣΠΕ Κ. Μακεδονίας

              Βιολέττα Πατέλη                                                               Θανάσης Αγαπητός

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;