Την Πέμπτη, 3/11/2016 συνεδρίασε και συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ρεθύμνου.
Η σύνθεση του νέου Δ.Σ. είναι η εξής:
Νικολάου Δέσποινα | Γυμνάσιο Περάματος | |
Κοντάκος Κώστας | ΓΕΛ Περάματος | |
Τσαγλιώτης Γιώργος | Γενικός Γραμματέας | ΓΕΛ Σπηλίου |
Μανιουδάκη Μαρία | Πειραματικό ΓΕΛ | |
Βασιλειάδης Παναγιώτης | Οργανωτικός Γραμματέας | Γυμνάσιο Ατσιποπούλου |
Βίγλης Γιάννης | 1ο ΕΠΑΛ Ρεθύμνου | |
Μαρκαντώνης Ευθύμης | 2ο Γυμνάσιο Ρεθύμνου |
Τα μέλη του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ρεθύμνου είναι ανοιχτά στην επικοινωνία με τους συναδέλφους για κάθε είδους ενημέρωση για τα δικαιώματα τους και τις θέσεις του σωματείου. Οι συνεδριάσεις του Δ.Σ. θα γίνονται κάθε Πέμπτη στις 8:30μ.μ. στο Στέκι των Καθηγητών και είναι ανοιχτές σε όποιον συνάδελφο επιθυμεί να παρακολουθήσει ή να θέσει κάποιο θέμα.
Επικοινωνία με την ΕΛΜΕΡ στο τηλ: 6932400754 (Δέσποινα Νικολάου)
ή στο email της ΕΛΜΕΡ: elmereth@gmail.com