Αίτημα επανεξέτασης του Ν.4186/13
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
Με την εφαρμογή του Ν..4186/13 από τον Μαίο του 2014 διαπιστώθηκαν από μέρους των γονέων και των μαθητών του σχολείου μας, ελλείψεις παραλείψεις και ασάφειες.
Κατόπιν Γενικής Συνέλευσης που συγκαλέσαμε και πραγματοποιήθηκε στο χώρο του σχολείου την 15η Νοεμβρίου, διαπιστώθηκε η έκδηλη αγανάκτηση όλων των γονέων και των μαθητών για τον συγκεκριμένο νόμο, ο οποίος δημιουργεί πάρα πολλά προβλήματα στην λειτουργία των σχολείων.