Thumbnail
ΔΟΕ

ΘΕΜΑ : « Σχετικά με τη συμπλήρωση των αριθμητικών δεικτών και των αρχικών τμημάτων της φόρμας της Α.Ε.Ε.»

Με αληθινή έκπληξη παρακολουθούμε τις ανακοινώσεις Δ.Σ. Συλλόγων εκπαιδευτικών Π.Ε. όπου ούτε λίγο ούτε πολύ κατηγορείται το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για το γεγονός ότι έπειτα από την υιοθέτηση του Ενιαίου Κειμένου περιγραφικής απάντησης στη διαδικασία της Α.Ε.Ε. δεν προχωρά και στο να δώσει κατευθύνσεις για τη συμπλήρωση των αριθμητικών  δεικτών.
Η απόφαση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στις 11 Ιουνίου 2014 όριζε ξεκάθαρα : «Καλούμε κι εκείνους τους συναδέλφους που μέχρι σήμερα δεν έχουν ακολουθήσει το δρόμο του συνδικαλιστικού κινήματος να ενωθούν μαζί τους και να επιμείνουν στην αξιοποίηση του Κειμένου της Δ.Ο.Ε. στα περιγραφικά τμήματα της φόρμας του Υπουργείου, αφήνοντας τόσο τα αριθμητικά όσο τα αρχικά τμήματα της φόρμας όπου αποτυπώνεται όλη η λειτουργία του σχολείου, ασυμπλήρωτα».
Είναι σαφές ότι το Δ.Σ. μένει πιστό στην πορεία που έχει χαράξει για ακύρωση της διαδικασίας της Α.Ε.Ε. στην πράξη.
Η συμπλήρωση των δεικτών, που προτείνει πανελλαδικά ο σύλλογος, όχι μόνο δεν αποτρέπει την κατηγοριοποίηση αλλά συμβάλλει, εκτιμούμε, προς αυτή την κατεύθυνση. Όσο δε για τη διάχυτη παραπληροφόρηση από ποικίλες κατευθύνσεις ότι η φόρμα δε γίνεται αποδεκτή με τη συμπλήρωση μόνο του περιγραφικού μέρους, τόσο το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., έπειτα από επικοινωνία με πολλούς διευθυντές σχολικών μονάδων όσο και Σύλλογοι Εκπαιδευτικών (σχετικό έγγραφο Συλλόγου Φθιώτιδας) διαβεβαιώνουμε ότι η φόρμα γίνεται αποδεκτή με την παρατήρηση ότι εκκρεμεί η απάντηση των ερωτήσεων, κάτι που δεν επηρεάζει την περιγραφική αποτύπωση.
Είναι επίσης σαφές ότι δεν ήταν το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. που επέλεξε την πορεία της υποχρεωτικής συμμετοχής στις ομάδες εργασίας αλλά η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ με την αυταρχικού χαρακτήρα εγκύκλιο «επιστράτευσης»στις 24- 3- 2014.
Από εκεί και μετά το Δ.Σ. έκανε ό, τι ήταν ανθρωπίνως δυνατό για να δημιουργήσει όρους οργανωμένης αντίδρασης (κήρυξη στάσεων εργασίας για τις συνεδριάσεις των ομάδων εργασίας και όταν πλέον έγινε αναγκαίο, λόγω της χαμηλής συμμετοχής στις στάσεις εργασίας, το κείμενο ενιαίας περιγραφικής απάντησης.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί για μια ακόμη φορά τους συλλόγους διδασκόντων να υιοθετήσουν τη στάση που έχει αποφασίσει το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ώστε
συντεταγμένα να αποτυπωθεί η αντίδραση του κλάδου στην εφαρμογή της Α.Ε.Ε. που συνδέεται με την αξιολόγηση–χειραγώγηση.
 
Δείτε εδώ την ανακοίνωση σε μορφή pdf: Ανακοίνωση Ομοσπονδίας
 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φοιτη
Παγιδευμένοι στις ΗΠΑ: Έλληνας φοιτητής στο Λος Άντζελες εξηγεί γιατί δεν θα έρθει το καλοκαίρι στην Ελλάδα
Όμηροι της αβεβαιότητας: Η νέα πραγματικότητα των ξένων φοιτητών στις ΗΠΑ
Παγιδευμένοι στις ΗΠΑ: Έλληνας φοιτητής στο Λος Άντζελες εξηγεί γιατί δεν θα έρθει το καλοκαίρι στην Ελλάδα
παραλία
Οπτική Ψευδαίσθηση: Κοιτάξτε την εικόνα προσεκτικά, και προσπαθήστε να ψάξετε για πράγματα που φαίνονται περίεργα
Γνωρίζατε ότι οι οπτικές ψευδαισθήσεις μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη της γήρανσης του εγκεφάλου;
Οπτική Ψευδαίσθηση: Κοιτάξτε την εικόνα προσεκτικά, και προσπαθήστε να ψάξετε για πράγματα που φαίνονται περίεργα
καφές
Προσοχή στον συνδυασμό: Ποια φάρμακα δεν πρέπει να παίρνεις με καφέ
Ο αγαπημένος σου καφές μπορεί να μειώσει την αποτελεσματικότητα των φαρμάκων ή και να προκαλέσει σοβαρές παρενέργειες
Προσοχή στον συνδυασμό: Ποια φάρμακα δεν πρέπει να παίρνεις με καφέ