Αμετανόητοι διαστρεβλωτές της αλήθειας
- Μετά το συντριπτικό όχι του συνόλου των σχολικών μονάδων της χώρας στην απόπειρα εισαγωγής της αυτοαξιολόγησης το 2010,
- Μετά το φιάσκο του κ. Αρβανιτόπουλου από την καθολική άρνηση των εκπαιδευτικών να συμμετέχουν στον στημένο ηλεκτρονικό διάλογο-μέσω κλειδαρίθμων, το 2012
- Και μετά την καθολική άρνηση αποδοχής της αξιολόγησης και της αυτοαξιολόγησης, του Π.Δ. της 5ης Νοέμβρη και της εγκυκλίου της 10ης Δεκέμβρη, τις δεκάδες χιλιάδες υπογραφές συναδέλφων σε όλη τη χώρα, τα σεμινάρια που ακυρώνονται το ένα μετά το άλλο, την άρνηση των συλλόγων διδασκόντων για τη συγκρότηση των «ομάδων εργασίας»…
…ο Υπουργός Παιδείας, ως αμετανόητος γκαιμπελίσκος, μιλά στις εφημερίδες και στα καθεστωτικά ΜΜΕ παραχαράζοντας την αλήθεια: «οι αντιδράσεις αποτελούν το κύκνειο άσμα μιας συνεχνίας - η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών αποδέχεται και επιζητά την αξιολόγηση». Από κοντά μια αργυρώνητη επιστημονική ομάδα που για τα 1.490.000 ευρώ που εξασφάλισε, κλείνει τα μάτια στην καθολική άρνηση της εκπαιδευτικής κοινότητας, ψάχνει για Εφιάλτες και συνοδοιπόρους, παρέχει επιστημονικό άλλοθι και ντύνει με περισσή επιστημοσύνη το νεοεπιθεωρητισμό και τα άθλια σχέδια του μεγάλου διωγμού στη δημόσια εκπαίδευση.
Αμετανόητοι εκβιαστές των «λευκών» και «μαύρων» εβδομάδων
Την ίδια στιγμή ο Υπουργός και τα κανάλια του συστήματος κάνουν ότι μπορούν για να συκοφαντήσουν τους εκπαιδευτικούς, να πυροδοτήσουν τον κοινωνικό αυτοματισμό μπροστά στις πρώτες οριστικές απολύσεις των συναδέλφων της Βθμιας- τώρα που λήγει το 8μηνο της διαθεσιμότητας, αλλά και την εισαγωγή της αξιολόγησης που θα σημάνει την πλήρη αποδόμηση της δημόσιας εκπαίδευσης. Παιδεραστές, καταχραστές, αργόμισθους, μέθυσους και μαστρωπούς εκπαιδευτικούς έχουν έτοιμους ως σκαστές περιπτώσεις για να κατακλύσουν τα ΜΜΕ και να δικαιολογήσουν την αξιολόγηση και τις μαζικές απολύσεις ως το φάρμακο που μας έλειπε 30 χρόνια, ως τη μέθοδο του Ηρώδη, της καθολικής σφαγής, που θα θεραπεύσει πάσαν νόσον …
Άλλες λαλίστατες επιστημονικές ομάδες περί τον κ Αρβανιτόπουλο, ως πραγματικοί αγύρτες και έμποροι του φόβου, βγήκανε σεργιάνι και πουλάνε ανερυθρίαστα ταχύρυθμα σεμινάρια των 200-300 ευρώ ως μόρια και ματζούνια για την προσωπική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού, ενώ κατάπιαν τη γλώσσα τους όταν ο σχολικός χρόνος, (που είναι κατ εξοχήν οριζόμενος από τις επιστήμες της αγωγής, η χρυσή τομή της παιδαγωγικής, με την πολιτιστική και κλιματολογική πραγματικότητα σε κάθε χώρα κι ενώ όλα τα στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι στην Ελλάδα ο συνολικός σχολικός χρόνος κινείται στα ίδια ή και σε μεγαλύτερα επίπεδα των ευρωπαϊκών χωρών) από τη μια εξελίσσεται σε παζάρι «λευκών» εβδομάδων ανάμεσα στο Υπουργείο Παιδείας, ξενοδόχους και tour–operators, ερήμην της εκπαιδευτικής κοινότητας, ερήμην της γενικευμένης φτώχειας, της ανέχειας που μαστίζει τα παιδιά και τις λαϊκές οικογένειες και από την άλλη, σε μια στροφή 180 μοιρών, ο σχολικός χρόνος γίνεται μέθοδος εκβιασμού των εκπαιδευτικών, μέσω διαρροών στις πληρωμένες δημοσιογραφικές γραφίδες για θεαματική επιμήκυνσή του ως απάντηση στις συντεχνίες που αντιδρούν σε όλα!
Ο Υπουργός που διέπρεψε σε ρόλο Προκρούστη της εκπαίδευσης, τώρα λέει πως περικόπτει αργίες για χάρη των μαθητών, ο ίδιος που δε φρόντισε Γενάρη μήνα να έχουν τα παιδιά τους εκπαιδευτικούς που προβλέπεται. Τώρα θα παρατείνει, λέει, τη λήξη του διδακτικού έτους και θα επισπεύσει την έναρξή γου για χάριν των παιδιών, στην πιο θερμή χώρα του ευρωπαϊκού νότου, ο ίδιος Υπουργός που καθόρισε την οικονομική εγκατάλειψη των σχολείων και των υποδομών τους, που αδυνατούν έτσι να εξασφαλίσουν το ρεύμα, τη θέρμανση και, πλέον, ακόμα και τις στοιχειώδεις λειτουργικές τους ανάγκες. Θα φέρει, λέει, τα παιδιά την Τετάρτη του Πάσχα πίσω στο σχολείο, γιατί υπάρχει πρόβλημα εναπόθεσής τους λόγω των διακοπών, για να αποδειχτεί περίτρανα ότι απολύοντας και περικόπτοντας εκπαιδευτικούς, καταργώντας σχολεία, τμήματα, υποστηρικτικές δομές και υποδομές, το δημόσιο σχολείο, μέσω και της «επιμήκυνσης», περιορίζεται από τους θιασώτες της «Παιδαγωγικής των Μνημονίων», σε ρόλο παιδοφυλακτήριου και αποθήκης ψυχών!
Θα πάρουν την απάντηση ;
Απέναντι σ΄αυτό το επικοινωνιακό και εκβιαστικό ντεμαράζ του Υπουργού και τον αντιπερισπασμό που επιχειρεί με το σχολικό χρόνο, για να ξεπεράσει την απονομιμοποίηση της πολιτικής του και τη συντριπτική ήττα που υπέστη ξανά από τους περήφανους εκπαιδευτικούς της τάξης και της πράξης, οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες στέκονται αμήχανα, ενοχικά και φοβικά. Δεν αποκαλύπτουν τις προθέσεις του Υπουργείου, δεν αποδομούν τα εξώφθαλμα ψεύδη, δεν αναπτύσσουν μια επιχειρηματολογία για το σχολικό χρόνο, μέσω ΙΠΕΜ και ΚΕΜΕΤΕ, στηριγμένη στις πραγματικές μορφωτικές ανάγκες των μαθητών, κόντρα στους εκβιασμούς, στα μνημόνια και τις ανάγκες της αγοράς. Δείχνουν σα να αυταπατώνται ότι σιωπώντας ή αποδεχόμενοι τις επιμηκύνσεις, θα έχουμε καλύτερη τύχη, απέναντι στην αξιολόγηση και τη συνολική επίθεση που δεχόμαστε. Πλανώνται πλάνη οικτρά!
Η μαχόμενη εκπαίδευση μέσα από τους συλλόγους διδασκόντων έδωσε ήδη τη συντριπτική της απάντηση απέναντι στα σχέδια του Υπουργείου. Τώρα το εκπαιδευτικό κίνημα δεν πρέπει ν΄ αφήσει αυτήν την απάντηση να πάει χαμένη, να εκφυλιστεί σε παζάρια ποσοστώσεων και διαπραγμάτευσης των όρων σφαγής μας. Η ανάπτυξη των μαζικών αγώνων για να μην περάσουν οι απολύσεις, η αξιολόγηση, η διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης και η συνολική σύγκρουση με τη πολιτική της αδίστακτης κυβέρνησης είναι τώρα ο μόνος δρόμος για τη νίκη.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη