special_education_classroom
«Η περίπτωση της Δευτεροβάθμιας Γ΄ Αθήνας: Στη Γενική Παιδεία, από τα 139 δηλωμένα κενά, καλύφθηκαν μόλις 50!!!» - Ενημερωτικό στο alfavita του Αιρετού στο ΚΥΣΔΕ, Θοδωρή Κατσωνόπουλου

Ακολουθεί μία σύντομη αποτίμηση της Β΄φάσης πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών με αναφορά στη ΔΔΕ Γ΄Αθήνας (Αιγάλεω, Χαϊδάρι, Αγία Βαρβάρα, Περιστέρι, Ίλιον, Καματερό, Πετρούπολη, Άγιοι Ανάργυροι). Προφανώς, το ίδιο ισχύει σε όλες τις περιοχές της χώρας, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό. Δηλ κάλυψη σχεδόν του 1/3 των κενών των σχολείων, ένα μήνα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς

Είναι σημαντικό,  οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες, τα σωματεία μας, οι αιρετοί στα Υπηρεσιακά Συμβούλια, Ενώσεις και Σύλλογοι Γονέων & Κηδεμόνων, όλοι μαζί, να πιέσουμε με κάθε τρόπο το Υπουργείο για άμεση διενέργεια νέας φάσης προσλήψεων. Να καλυφθούν όλα τα κενά, χωρίς άλλη καθυστέρηση. Είναι επίσης σημαντικό να αναδειχθεί το θέμα στο ελληνικό κοινοβούλιο από βουλευτές/τριες όλων των κομμάτων.

Β΄ Φάση Προσλήψεων Αναπληρωτών: Η πραγματικότητα διαψεύδει το Υπουργείο 

Να καλυφθούν όλα τα κενά ΤΩΡΑ!

Η Β΄ Φάση προσλήψεων αναπληρωτών ολοκληρώθηκε την Πέμπτη 25/09 και η πραγματικότητα διαψεύδει κατηγορηματικά την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και τις διαβεβαιώσεις ότι «από 1η Οκτώβρη δεν θα υπάρχουν κενά».

Τα σχολεία μας θα συνεχίσουν να είναι υποστελεχωμένα. Οι μαθητές μας δεν θα έχουν πλήρη κάλυψη του ωρολογίου τους προγράμματος. Συνάδελφοι που περίμεναν να εργαστούν και είχαν εναποθέσει τις ελπίδες τους σε αυτή τη φάση, μένουν εκτός προσλήψεων, βυθισμένοι στην αβεβαιότητα και στην εργασιακή ανασφάλεια.

 Τι σημαίνει αυτό πρακτικά;

 Σχολικές μονάδες που λειτουργούν με ανεπαρκή στελέχωση.

 Μαθητές που δεν απολαμβάνουν το δικαίωμα στην ολόπλευρη μόρφωση.

 Εκπαιδευτικοί που βρίσκονται σε καθεστώς μόνιμης αναμονής, χωρίς σταθερή επαγγελματική προοπτική.

 Τα παραπάνω συνιστούν συνειδητές πολιτικές επιλογές, που μετατρέπουν τη δημόσια εκπαίδευση σε πεδίο λογιστικής διαχείρισης.

Η πολιτική του Υπουργείου όχι μόνο δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντα των αναπληρωτών και των μόνιμων εκπαιδευτικών, αλλά ούτε και της ίδιας της εκπαιδευτικής διαδικασίας. 

Όταν καλύπτεται μόλις το 1/3 των «εξορθολογισμένων» αναγκών, τότε η κατάσταση δεν μπορεί να περιγραφεί παρά ως υποβάθμιση της δημόσιας παιδείας.

Η περίπτωση της Δευτεροβάθμιας Γ΄ Αθήνας

Στη Γενική Παιδεία, από τα 139 δηλωμένα κενά, καλύφθηκαν μόλις 50!!!

Αναλυτικά:

• ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ : 7 → 1

• ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ:  11 → 7

• ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ: 8 → 3

• ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ: 7 → 3

• ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ: 1 → 0

• ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ: 2 → 1

• ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ: 1 → 0

• ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ: 9 → 3

• ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ: 22 → 6

• ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ: 3 → 1

• ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: 13 → 4

• ΠΕ79.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ: 3 → 1

• ΠΕ80 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ: 12 → 6

• ΠΕ81 ΠΟΛ.ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ-ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ : 1 → 1

• ΠΕ82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ : 9 → 3

• ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ : 7 → 2

• ΠΕ84 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ: 2 → 1

• ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ : 13 → 5

• ΠΕ87.02 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ : 3 → 1

• ΠΕ87.08 ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ : 1 → 0

• ΠΕ89.01 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: 3 → 1

• ΠΕ90 ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ : 1 → 0

(* ο πρώτος αριθμός αφορά στα κενά που δηλώθηκαν από τη Διεύθυνση ΔΕ Γ΄ Αθήνας για τις προσλήψεις και ο δεύτερος αριθμός, μετά το βελάκι, είναι ο αριθμός των προσλήψεων. Τα στοιχεία παρατίθενται ανά κλάδο/ειδικότητα).

Οι συνολικές προσλήψεις στη ΔΔΕ Γ΄ Αθήνας έχουν ως εξής:

 71 Αναπληρωτές Πλήρους Ωραρίου (ΑΠΩ) στην ΕΑΕ, οι 33 στην παράλληλη στήριξη από τα 179 κενά που δηλώθηκαν. Τα 109 από τα 179 κενά ήταν για παράλληλη στήριξη.

 71 ΑΠΩ και 9 Αναπληρωτές Μειωμένου Ωραρίου (ΑΜΩ) στη Γενική Παιδεία, συμπεριλαμβανομένων της εναλλακτικής ενισχυτικής διδασκαλίας στα ΕΠΑΛ και των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων.

Η δική μας απάντηση

Δεν μπορούμε να αφήσουμε άλλο τον χρόνο να κυλά εις βάρος των μαθητών μας, των συναδέλφων μας, της ομαλής λειτουργίας των σχολικών μονάδων. Σε συντονισμό με τις συλλογικότητες των Γονέων και Κηδεμόνων, οφείλουμε να διεκδικήσουμε:

Άμεση κάλυψη όλων των κενών και πραγματοποίηση, χωρίς άλλη καθυστέρηση, των απαιτούμενων προσλήψεων αναπληρωτών.

 Ουσιαστική χρηματοδότηση της δημόσιας παιδείας.

 Σεβασμό στα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, αλλά και στις ανάγκες και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας.

Η απάντησή μας πρέπει να είναι δυναμική.

Με φιλικούς, αγωνιστικούς χαιρετισμούς,

Κατσωνόπουλος Θοδωρής

Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΔΕ)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 26/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Intifada
ΙΕΠ: Γιατί αφαιρέθηκε το άρθρο για τα παιδιά της Γάζας από τα σχολικά βιβλία της Γ’ Γυμνασίου
Το ΙΕΠ επισημαίνει ότι στο κείμενο για την Ιντιφάντα η λέξη «Εβραίοι» χρησιμοποιείται στερεοτυπικά σε αντίθεση με τη λέξη «Άραβες» – Το νέο κείμενο...
ΙΕΠ: Γιατί αφαιρέθηκε το άρθρο για τα παιδιά της Γάζας από τα σχολικά βιβλία της Γ’ Γυμνασίου
Συνάντηση Δ.Σ. ΠΕΣΥΕ με Υφυπουργό Παιδείας κ. Βλάση
Σύμβουλοι Εκπαίδευσης: Συνάντηση με τον υφυπ. Παιδείας Κώστα Βλάση – Ποιες προτάσεις τέθηκαν
Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης ζητούν σαφές καθηκοντολόγιο, αναβάθμιση θεσμικού πλαισίου, μείωση γραφειοκρατίας, πλήρη αποζημίωση εξόδων και λύσεις για...
Σύμβουλοι Εκπαίδευσης: Συνάντηση με τον υφυπ. Παιδείας Κώστα Βλάση – Ποιες προτάσεις τέθηκαν
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ERASMUS+ 2025 TOY 3ου ΓΕΛ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
Ελσίνκι, Ταλίν και Βαρκελώνη: Το ταξίδι του 3ου ΓΕΛ Αγίας Παρασκευής στο Erasmus+
Erasmus+: Οι καθηγητές του 3ου ΓΕΛ Αγίας Παρασκευής φέρνουν στην Ελλάδα τις πιο καινοτόμες εκπαιδευτικές πρακτικές της Ευρώπης
Ελσίνκι, Ταλίν και Βαρκελώνη: Το ταξίδι του 3ου ΓΕΛ Αγίας Παρασκευής στο Erasmus+
Δρόμος με αυτοκίνητα, κόμβος με γέφυρα
Ομόφωνο Ψήφισμα της ΠΕΔΑ: Κατηγορηματικό «όχι» στα πλευρικά διόδια σε Βαρυμπόμπη και Άγιο Στέφανο
Απαίτηση τροποποίησης της σύμβασης παραχώρησης - Ομόφωνο «μπλόκο» της ΠΕΔΑ: Η Τοπική Αυτοδιοίκηση ενώνει δυνάμεις ενάντια στα διόδια
Ομόφωνο Ψήφισμα της ΠΕΔΑ: Κατηγορηματικό «όχι» στα πλευρικά διόδια σε Βαρυμπόμπη και Άγιο Στέφανο