Χάρης Μαμουλάκης
Η αναφορά προς την κ. Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού

Σοβαρά προβλήματα παρουσιάζονται στους μαθητές που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες εξαιτίας των καθυστερήσεων στην αξιολόγησή τους από το ΚΕ.ΔΑ.ΣΥ.

Η κατάσταση αυτή, που επηρεάζει άμεσα την εκπαιδευτική πορεία εκατοντάδων παιδιών στην Ηράκλειο, οδήγησε τον Βουλευτή Χάρη Μαμουλάκη (ΣΥ.ΡΙΖ.Α – Προοδευτική Συμμαχία) να καταθέσει επίσημη αναφορά προς την Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Το θέμα της αναφοράς

Στην επίσημη του αναφορά, ο Βουλευτής Μαμουλάκης τονίζει πως οι καθυστερήσεις στην αξιολόγηση μαθητών με εμφανείς μαθησιακές δυσκολίες, που πραγματοποιούνται από το ΚΕ.ΔΑ.ΣΥ. Ηρακλείου, οδηγούν σε σημαντικές εκπαιδευτικές απώλειες. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που παρατέθηκαν στο δημοσίευμα του Politica.gr (20 Ιουνίου 2025), χιλιάδες μαθητές που έχουν ανάγκη εξατομικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης υφίστανται σοβαρά εμπόδια στη σχολική τους πορεία.

Βασικά σημεία του προβλήματος

  • Καθυστέρηση αξιολόγησης: Η παρατεταμένη διαδικασία αξιολόγησης των μαθητών έχει αρνητικές επιπτώσεις στη μετέπειτα οργάνωση των εξατομικευμένων προγραμμάτων υποστήριξης.

  • Ελλείψεις στον έλεγχο φοίτησης: Η καθυστέρηση επηρεάζει την καταγραφή και διασταύρωση των στοιχείων φοίτησης που είναι κρίσιμα για τη διαμόρφωση του προγράμματος υποστήριξης.

  • Εκπαιδευτική υποβάθμιση: Η απουσία άμεσα αποτελεσματικών μέτρων συμβάλλει στην υποβάθμιση της ποιότητας της εκπαιδευτικής φροντίδας των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες.

Απαιτήσεις και κάλεσμα για δράση

Ο Βουλευτής Χάρης Μαμουλάκης απαιτεί άμεσες ενέργειες από την Υπουργό Παιδείας, θέτοντας ως βασικά αιτήματα:

  • Να ανακληθούν οι καθυστερήσεις και να βελτιωθεί η διαδικασία αξιολόγησης των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες.

  • Να διασφαλιστεί ότι τα παιδιά που έχουν ανάγκη εξατομικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη θα λάβουν εγκαίρως την αναγκαία βοήθεια.

  • Να υιοθετηθούν μέτρα για την εξασφάλιση ακριβούς και έγκαιρης καταγραφής της φοίτησης μέσω της ενίσχυσης του ΚΕ.ΔΑ.ΣΥ. Η αναφορά συνοδεύεται από συνημμένο δημοσίευμα του Politica.gr, το οποίο τεκμηριώνει περαιτέρω τα προβλήματα που έχουν εντοπιστεί.

Ο Μαμουλάκης καταθέτει την αναφορά ως μέρος της προσπάθειας να κινητοποιηθεί το εκπαιδευτικό σύστημα για την καλύτερη αντιμετώπιση των ειδικών αναγκών των μαθητών και προσκαλεί όλους τους γονείς και εκπαιδευτικούς να στηρίξουν την κινητοποίηση για μια πιο δίκαιη και λειτουργική εκπαιδευτική πολιτική.

Η αναφορά προς την κ. Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού

Θέμα: «Η άνιση μεταχείριση των μαθητών που παρουσιάζουν μαθησιακές δυσκολίες λόγω των καθυστερήσεων στην αξιολόγησή τους από το ΚΕ.ΔΑ.ΣΥ.»

Ο Βουλευτής ν. Ηρακλείου ΣΥ.ΡΙΖ.Α - Προοδευτική Συμμαχία Μαμουλάκης Χαράλαμπος (Χάρης) καταθέτει προς την κ. Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ως αναφορά το από 20 Ιουνίου 2025 δημοσίευμα στον ηλεκτρονικό ιστότοπο politica.gr σχετικά με τις καθυστερήσεις που παρουσιάζονται στην αξιολόγηση χιλιάδων μαθητών με εμφανείς μαθησιακές δυσκολίες από το Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.ΔΑ.ΣΥ.) Ηρακλείου απουσία της οποίας επηρεάζεται άμεσα η σχολική πορεία των μαθητών που έχουν ανάγκη εξατομικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης.

Παρακαλούμε για την απάντηση και τις δικές σας ενέργειες.

Αθήνα, 23 Ιουνίου 2025

Ο καταθέτων Βουλευτής

Μαμουλάκης Χάρης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Μισθοί +118€ από Ιανουάριο: Μεγάλη ανατροπή για χιλιάδες εργαζόμενους

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 25/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Μια σταγόνα γάλα στον καφέ μπορεί να έχει οφέλη για την υγεία που δεν
Ιστορίες εργασιακής τρέλας: «Γιατί σπούδασα οικονομικά; Για να φτιάχνω καπουτσίνο με αφρό που να σχηματίζει το γράφημα του πληθωρισμού;»
Πτυχίο στα Οικονομικά, καριέρα στο freddo espresso...
Ιστορίες εργασιακής τρέλας: «Γιατί σπούδασα οικονομικά; Για να φτιάχνω καπουτσίνο με αφρό που να σχηματίζει το γράφημα του πληθωρισμού;»
anaplirotes-kathigites
Καλοκαίρι για τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς: Μια εποχή ανασφάλειας, προσμονής και θυσίας
Από τη μια στιγμή στην άλλη, ο άνθρωπος που δίδαξε μια τάξη όλη τη χρονιά, που αντικατέστησε τον μόνιμο δάσκαλο, που στάθηκε σαν πυλώνας στο σχολείο...
Καλοκαίρι για τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς: Μια εποχή ανασφάλειας, προσμονής και θυσίας